SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verschrikkelijk was dat altijd jaquote:Op zondag 22 december 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meest irritante aan Roda JC is dat ze helemaal weggestopt zitten in het onderste hoekje van Nederland. Je moet al anderhalf uur reizen of meer voor je in Noord-Brabant bent
Shreyas.twitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 22-12-2013 om 12:28:47Ajax verloor maar 1 van zijn laatste 14 competitieduels die om 12.30 uur van start gingen: Vitesse-uit (3-2) in 2012/13. (via @L1Kamsteeg) reageer retweet
Uitvak kan slechter toch, je staat tenminste niet achter een ruit oidquote:Op zondag 22 december 2013 12:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verschrikkelijk was dat altijd jaFuckin ver en dat uitvak vind ik ook maar kut.
een uur naar eindhovenquote:Op zondag 22 december 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meest irritante aan Roda JC is dat ze helemaal weggestopt zitten in het onderste hoekje van Nederland. Je moet al anderhalf uur reizen of meer voor je in Noord-Brabant bent
jaquote:Op zondag 22 december 2013 12:33 schreef HulkHeld het volgende:
Wie keepte er eigenlijk tegen IJsselmeervogels? Vermeer?
Jaquote:Op zondag 22 december 2013 12:33 schreef HulkHeld het volgende:
Wie keepte er eigenlijk tegen IJsselmeervogels? Vermeer?
Bedankt man.quote:
en dan ook jalalalala ipv nanananaquote:Op zondag 22 december 2013 12:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom supporters in de 3e minuut al beginnen met de Dale
Veltman deed een Vertonghentjequote:
Ik denk dat dat geen toeval wasquote:Op zondag 22 december 2013 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt man.Johannes_vermeer had toevallig dezelfde gegeten eerder deze week. Dat vond ik wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |