Jij vind echt niks leuk vanavond he.quote:Op zondag 22 december 2013 02:33 schreef 2cv het volgende:
Ik kom spontaan in beweging van dit nummer.
Opstaan en weglopen, plaspauze.
en dan ook nog eens de andere kant op gaat rijden zodat al die mensen die niet achteruit willen rijden van plaats moeten gaan wisselenquote:Op zondag 22 december 2013 02:32 schreef iAvani het volgende:
[..]
En een trein die er altijd 10 minuten nutteloos stilstaat als je vanuit Utrecht komt
Geraldine is een saaie kut. Gister was veel beterquote:Op zondag 22 december 2013 02:33 schreef ddx het volgende:
Zelfs in het huis gaan ze echt helemaal los
Zeker. En broek op de enkels.quote:Op zondag 22 december 2013 02:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Roel zit al klaar met zijn vlaggetje
Origineelquote:Op zondag 22 december 2013 02:32 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik even op Dj Paul Elsthak!
Gewoon 'De Winter Voorbij ft. Serious Request'. Met de manager van Nick en Simon als vaste slaapgast.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 02:33 schreef Pino112 het volgende:
Claudia! Elke minuut op de radio is er eentje teveel.
Stelletje zeikerdsquote:
vlaggetje in je plasbuisquote:
Ze is wel knapper dan Dennis. Dat maakt een beetje goed.quote:Op zondag 22 december 2013 02:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geraldine is een saaie kut. Gister was veel beter
godsammequote:Op zondag 22 december 2013 02:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon 'De Winter Voorbij ft. Serious Request'. Met de manager van Nick en Simon als vaste slaapgast.
Staphorstquote:Op zondag 22 december 2013 02:34 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik ben voor SR in Spakenburg of Barneveld oid
quote:Op zondag 22 december 2013 02:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan ook nog eens de andere kant op gaat rijden zodat al die mensen die niet achteruit willen rijden van plaats moeten gaan wisselen![]()
Godverdommequote:
visueel ingesteld?quote:
Gelukkig niet.quote:
Staphorst of Urk dat zou echt gruwelijk zijn. Midden tussen de christelijke snuivende jongeren.quote:
ik haal die blik altijd door elkaar met zaadvragende ogen...quote:Op zondag 22 december 2013 02:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze kijkt wanhopig uit haar ogen....
quote:Op zondag 22 december 2013 02:35 schreef 3rdRock het volgende:
Vinger in je kont!
Dat rijmt toch niet?
nee, maar het dicht goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |