quote:Op zondag 22 december 2013 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar moet nog ergens een komma tussen.
Jij was er ook niet de hele dagquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik ben dit jaar veel ziek geweest. En ik zit in SC's.
Ok ik luister naar jequote:Op zondag 22 december 2013 00:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee. Nee, gewoon nee Vult, lieve schat.
Je moet niks.quote:Op zondag 22 december 2013 00:27 schreef Stickertje het volgende:
Maar SR & Fok is net als heroine and crack tegelijk nemen. Beide verslavend en samen een dodelijk verslavende combinatie.
Ik moet verhuizen met mijn laptop en zit dat al 3 uur uit te stellen 'Nog 1 liedje, dan sta ik op '
!
Ik moet volgende week flink klussen in mijn nieuwe appartementje, maar dan is mijn grootste verslaving Top2000 aan de gangquote:Op zondag 22 december 2013 00:27 schreef Stickertje het volgende:
Maar SR & Fok is net als heroine and crack tegelijk nemen. Beide verslavend en samen een dodelijk verslavende combinatie.
Ik moet verhuizen met mijn laptop en zit dat al 3 uur uit te stellen 'Nog 1 liedje, dan sta ik op '
!
quote:Op zondag 22 december 2013 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat die lepel kaneel echt gigantisch verkeerd afloopt
Gemiddeld 50 haal je makkelijk, kijk maar naar mijquote:Op zondag 22 december 2013 00:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gemmiddeld 20 berichten per dag haal je niet snel in oid, ik heb er maar 6 per dag en dat is over een periode van 13 jaar, dat heeft niks met snel typen te maken
Ik had het meer over je totaalquote:Op zondag 22 december 2013 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Iets van 150 posts is toch niet bijzonder?
Ik zit op 311 hoorquote:Op zondag 22 december 2013 00:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt eraan of iemand er veel is...en Luna was hier niet de hele dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |