Lees al zijn posts is terug. Alles is neukie neukie bij hem.quote:
Ja het viel mij ook al op. Ik vraag me af hoeveel neukie neukie je uberhaupt krijgt met zoveel neukie neukie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Lees al zijn posts is terug. Alles is neukie neukie bij hem.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:16 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ja het viel mij ook al op. Ik vraag me af hoeveel neukie neukie je uberhaupt krijgt met zoveel neukie neukie.
Het zijn meiden hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Jongens, wat boeit het dat hij neukie neukie zegt in plaats van seks?
Door erg moe en zenuwachtig te zijn dus was totaal niet scherp in de gesprekkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:37 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Hoe heb je het om zeep geholpen dan?
Zie het zo, beter een slechte date dan geen date. Dat ze mee op date is gegaan geeft aan dat ze in ieder geval interesse had.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:49 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Door erg moe en zenuwachtig te zijn dus was totaal niet scherp in de gesprekkenMaar volgens mij vond ze m'n uiterlijk ook al niks dus tja als je dan ook al geen babbel hebt dan schiet het allemaal niet op.
Helaas
![]()
Echt een droomvrouw...
ja dat is ook weer zo, was iig een leuke en goede ervaring! (voor mij danquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:00 schreef yats het volgende:
[..]
Zie het zo, beter een slechte date dan geen date. Dat ze mee op date is gegaan geeft aan dat ze in ieder geval interesse had.
Gewoon blijven proberen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:18 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Same age same shit
Had eergisteren wel een date :-) Professioneel om zeep geholpen en nu reageert ze niet meer op whatsappgrote faler ben ik ook
Als je je uiterlijk mee heb dan maakt het niks uit wat je zegt want dan vinden ze leuk grappig interessezand enz.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:49 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Door erg moe en zenuwachtig te zijn dus was totaal niet scherp in de gesprekkenMaar volgens mij vond ze m'n uiterlijk ook al niks dus tja als je dan ook al geen babbel hebt dan schiet het allemaal niet op.
Helaas
![]()
Echt een droomvrouw...
Jij bent écht heer en meester in anderen in de put praten he.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:53 schreef strong het volgende:
[..]
Als je je uiterlijk mee heb dan maakt het niks uit wat je zegt want dan vinden ze leuk grappig interessezand enz.
En hoe kom je bij die wijsheid Kevin?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:49 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Helaas
![]()
Echt een droomvrouw...
Nou, ze reageren positief of negatief. Hoe ze gaan reageren heb je zelf heel weinig controle over.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij bent écht heer en meester in anderen in de put praten he.
Hier 17. En op latere leeftijd is ook niets mis mee
voor mij Is het geen probleem bedoel ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nou, ze reageren positief of negatief. Hoe ze gaan reageren heb je zelf heel weinig controle over.
Mijn post is eigenlijk meer in de lijn van strong. Er komt gewoon geluk bij kijken en soms heel veel geluk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
voor mij Is het geen probleem bedoel ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop