Niet gek ook, als je al zo lang alleen bent...quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, na 7 maand was ik het alweer zat hehe
Ja oke daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
23 jarige vrouw met een 15 jarige jongen... Dan denk je toch ook '''' of niet?
Ik begrijp nooit hoe dat anders is als het een 23 jarige man is met een 15 jarig meisje.quote:
Nouja 15-jarigen meiden kunnen wel al wat volwassener zijn voor hun leeftijd. Jongens lopen 2 jaar achter zeggen ze toch? En veel jongens zijn op 23-jarige leeftijd nog best onvolwassen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit hoe dat anders is als het een 23 jarige man is met een 15 jarig meisje.
Ja soms zijn 15 jarige meisjes bloedmooi en enorm vrouwelijk qua lichaam dat zul je bij een jongen niet zo snel zien... Het innerlijk blijft 15.
Ik denk dan gewoon: Boys will be boys.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:01 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nouja 15-jarigen meiden kunnen wel al wat volwassener zijn voor hun leeftijd. Jongens lopen 2 jaar achter zeggen ze toch? En veel jongens zijn op 23-jarige leeftijd nog best onvolwassen.
Vrouwen zijn met hun overemotionele gedram vaak ook gewoon een stel peuters.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:01 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nouja 15-jarigen meiden kunnen wel al wat volwassener zijn voor hun leeftijd. Jongens lopen 2 jaar achter zeggen ze toch? En veel jongens zijn op 23-jarige leeftijd nog best onvolwassen.
Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen dat vrouwen (over het algemeen, uitzonderingen daargelaten) mentaal eerder volwassen zijn dan mannen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dan gewoon: Boys will be boys.
Mannen zijn anders, ik vind niet dat je dan gelijk moet zeggen dat ze niet volwassen zijn, ik denk dat mannen van hun aard gewoon graag wat liever ''kloten'' en een beetje ''kinderachtig'' kunnen doen.. Dat houdt nooit op in zekere mate.
Vrouwen hebben ook zeker een grotere mate behoefte aan zelfstandigheid op jonge leeftijd, vrouwen gaan gemiddeld op hun 21e uit huis, mannen bijvoorbeeld 23.
''volwassen'' is een subjectief woord, daar ''wetenschappelijk'' een uitspraak over doen zegt an sich geen reet, dan zul je moeten weten wat de wetenschappers als hun criteria (ook subjectief) gebruikt hebben om er enige oordeel over te kunnen vestigen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen dat vrouwen (over het algemeen, uitzonderingen daargelaten) mentaal eerder volwassen zijn dan mannen.
Al jou posts gaan over neukieneukie. Wat is dezenquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:38 schreef HenkDeZeiler het volgende:
Ik ben 22 en heb nu mijn tweede dinnetje in bezit. Wel veel neukie neukie gedaan buiten relatieverband, maar dat voelde toch meer als lust. Neukie is pas echter leuk als er liefde bij komt kijken vind ik!
Ben je een jaar of 5 ofzo en mocht je los op de PC van je moeder?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:38 schreef HenkDeZeiler het volgende:
Ik ben 22 en heb nu mijn tweede dinnetje in bezit. Wel veel neukie neukie gedaan buiten relatieverband, maar dat voelde toch meer als lust. Neukie is pas echter leuk als er liefde bij komt kijken vind ik!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben je een jaar of 5 ofzo en mocht je los op de PC van je moeder?
Lulquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben je een jaar of 5 ofzo en mocht je los op de PC van je moeder?
quote:
Vrouwen zijn over het algemeen heel erg pretentieus, klopt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen dat vrouwen (over het algemeen, uitzonderingen daargelaten) mentaal eerder volwassen zijn dan mannen.
Same age same shitquote:
Dit. Echt hou op zeg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Al jou posts gaan over neukieneukie. Wat is dezen
Hoe heb je het om zeep geholpen dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:18 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Same age same shit
Had eergisteren wel een date :-) Professioneel om zeep geholpen en nu reageert ze niet meer op whatsappgrote faler ben ik ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |