Dit sowieso, ook ervaringen met een prostituee kan een relatie heten.quote:Op zondag 22 december 2013 01:07 schreef Id_do_her het volgende:
Ligt eraan wat je ziet als een relatie, denk ik.
Je leest al een tijdje mee hier, denk ik.quote:Op zondag 22 december 2013 01:16 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dit sowieso, ook ervaringen met een prostituee kan een relatie heten.
Klinkt toch wel als een relatiequote:Op zondag 22 december 2013 00:36 schreef BlueJeans het volgende:
Ik ben 18 en heb nog nooit een echte relatie gehad. Maar op mijn 16e wel iemand ontmoet die een jaar lang echt mijn alles was (en ook seks mee had). Het was eigenlijk een soort van relatie maar niet officieel ofzo. Dus mijn echte relatie moet nog komen!
Vrij recent dus?quote:Op zondag 22 december 2013 13:32 schreef Butterfly91 het volgende:
22 toen ik mijn eerste relatie kreeg
Het doet me best wel pijn als mensen dat tegen me zeggen dat je dat wel een relatie kan noemen omdat het ook zo was voor mijn gevoel (we hadden alleen elkaar en deden niks met anderen, er was echt een band. We hielden van elkaar en waren beide verliefd.) Maar hij zei: ik wil niet dat je dit ziet als een relatie want ik heb geen zin in een sleur'. Achteraf, toen ik het zat was, zei hij: 'Ja, nou ja, er was toch wel iets ja, we hadden wel iets.' Maarja, dat is wel te laat voor mij, hij heeft mij echt onmens veel pijn gedaan waar ik nog steeds elke dag mee worstel, en voor mijn gevoel was het in ieder geval wel een relatie. Maargoed, ik weet ook niet waarom ik dit vertel, moest het even kwijt!quote:Op zondag 22 december 2013 12:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Klinkt toch wel als een relatie
OT : Ik was 19, dus op zich een prima leeftijd.
Ja, dat herken ik wel. Ik was met alles op liefdesgebied ook aan de late kant (behalve dan het verliefd wordenquote:Op zondag 22 december 2013 00:06 schreef Elvenpath het volgende:
Goed ikzelf ben dus aan de vrij late kant wat betreft relaties. Ik had nog nooit een jongen gekust of zelfs maar serieus gedatet totdat ik 22 was.
Op zich voelde het voor mij wel raar om pas op zo'n late leeftijd een relatie te hebben. Zeker als ik leeftijdsgenootjes ken die al verloofd, getrouwd en zelfs al zwanger zijn! (niet dat ik dat op deze leeftijd wil). Ik heb ook eens meegemaakt dat we met een groep meiden naar de kroeg gingen en het gesprek ging over 'met hoeveel jongens je naar bed ben geweest'. Nou ik was destijds 19 en was dus de enige maagd. Sommige meiden hadden er al stuk of acht jongens op zitten. (ook niet iets waarop ik trots zou zijn).
Dus nu de eerlijke vraag aan jullie: hoe oud was je toen je je eerste relatie kreeg.
Bevestiging, natuurlijk. Al haar vrienden hebben al relaties gehad, ze wil dat mensen hier zeggen dat ze niet raar is en/of dat zij ook nog nooit een relatie hebben gehad/ouder waren toen ze voor het eerst een relatie kregen. De rest boeit niet.quote:Op zondag 22 december 2013 14:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat is het doel van dit topic naast het dom opsommen van leeftijden?
Sommige mensen komen er pas heel laat achter wat ze hebben laten schieten als ze het niet meer hebben. Maar in jou situatie was het gevoel (de sterkte iig) denk ik niet wederzijds van zijn kant zoals jij voor hem. Goed dat je verder bent gegaan.quote:Op zondag 22 december 2013 14:24 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Het doet me best wel pijn als mensen dat tegen me zeggen dat je dat wel een relatie kan noemen omdat het ook zo was voor mijn gevoel (we hadden alleen elkaar en deden niks met anderen, er was echt een band. We hielden van elkaar en waren beide verliefd.) Maar hij zei: ik wil niet dat je dit ziet als een relatie want ik heb geen zin in een sleur'. Achteraf, toen ik het zat was, zei hij: 'Ja, nou ja, er was toch wel iets ja, we hadden wel iets.' Maarja, dat is wel te laat voor mij, hij heeft mij echt onmens veel pijn gedaan waar ik nog steeds elke dag mee worstel, en voor mijn gevoel was het in ieder geval wel een relatie. Maargoed, ik weet ook niet waarom ik dit vertel, moest het even kwijt!Ik ben nog jong dus genoeg leuke visjes in de zee!
Nou, ''Ik vind een ander meisje leukquote:Op zondag 22 december 2013 15:15 schreef SpCore88 het volgende:
[..]
Sommige mensen komen er pas heel laat achter wat ze hebben laten schieten als ze het niet meer hebben. Maar in jou situatie was het gevoel (de sterkte iig) denk ik niet wederzijds van zijn kant zoals jij voor hem. Goed dat je verder bent gegaan.
sja eerste relatie was ik 14 maar dat is meer kalverliefde.quote:Op zondag 22 december 2013 00:06 schreef Elvenpath het volgende:
Goed ikzelf ben dus aan de vrij late kant wat betreft relaties. Ik had nog nooit een jongen gekust of zelfs maar serieus gedatet totdat ik 22 was.
Op zich voelde het voor mij wel raar om pas op zo'n late leeftijd een relatie te hebben. Zeker als ik leeftijdsgenootjes ken die al verloofd, getrouwd en zelfs al zwanger zijn! (niet dat ik dat op deze leeftijd wil). Ik heb ook eens meegemaakt dat we met een groep meiden naar de kroeg gingen en het gesprek ging over 'met hoeveel jongens je naar bed ben geweest'. Nou ik was destijds 19 en was dus de enige maagd. Sommige meiden hadden er al stuk of acht jongens op zitten. (ook niet iets waarop ik trots zou zijn).
Dus nu de eerlijke vraag aan jullie: hoe oud was je toen je je eerste relatie kreeg.
Nouja, soms zit het er gewoon niet in. Dan is er ondanks allerlei goede bedoelingen en goede intenties gewoon niet dé klik die bij een ander wel voorkomt. Dat zegt verder niks over jou of over hem, dat is gewoon heel veel pech hebben. Ik vind niet dat je het hem kwalijk kunt nemen of er al te boos/gekwetst over hoeft te zijn...quote:Op zondag 22 december 2013 15:27 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nou, ''Ik vind een ander meisje leuk'' en daar vervolgens wél een relatie mee aangaan na slechts 2 weken...ik denk dat hij hij er niet is achter gekomen wat hij heeft laten schieten nu hij mij niet meer heeft. Hij heeft me tot het bot kapot gemaakt. Maar ik moet stoppen, anders wordt het een slowchat hihi.
What the hell? Sorry hoor, maar jij was er niet bij!quote:Op zondag 22 december 2013 15:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, soms zit het er gewoon niet in. Dan is er ondanks allerlei goede bedoelingen en goede intenties gewoon niet dé klik die bij een ander wel voorkomt. Dat zegt verder niks over jou of over hem, dat is gewoon heel veel pech hebben. Ik vind niet dat je het hem kwalijk kunt nemen of er al te boos/gekwetst over hoeft te zijn...
Zo zo, nou ik zou zeggen, anders vertel je je verhaal even zodat wij het wel snappen in een spoilertjequote:Op zondag 22 december 2013 15:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
What the hell? Sorry hoor, maar jij was er niet bij!Je weet niet eens het hele verhaal. Hou je oordeel maar voor je. Hou je er alsjeblieft buiten! BITCH
Haha das wel een kutstreek idd, dan was het zeker niet wederzijds! Gewoon op zoek gaan naar iemand die moeite wil doen voor jou als jij voor een ander. Dit geldt voor iedereen natuurlijk.quote:Op zondag 22 december 2013 15:27 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nou, ''Ik vind een ander meisje leuk'' en daar vervolgens wél een relatie mee aangaan na slechts 2 weken...ik denk dat hij hij er niet is achter gekomen wat hij heeft laten schieten nu hij mij niet meer heeft. Hij heeft me tot het bot kapot gemaakt. Maar ik moet stoppen, anders wordt het een slowchat hihi.
Doe even normaal, ja.quote:Op zondag 22 december 2013 15:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
What the hell? Sorry hoor, maar jij was er niet bij!Je weet niet eens het hele verhaal. Hou je oordeel maar voor je. Hou je er alsjeblieft buiten! BITCH
Joh, je bent echt niet de enige die een jongen heeft gehad die zich niet officieel wilde binden, maar twee weken later de liefde van zijn leven tegen het lijf liep, daar binnen de kortste keren mee samenwoonde etc.quote:Op zondag 22 december 2013 15:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Je kunt het iemand toch niet kwalijk nemen dat hij niet verliefd is?quote:Op zondag 22 december 2013 15:50 schreef SpCore88 het volgende:
[..]
Haha das wel een kutstreek idd, dan was het zeker niet wederzijds! Gewoon op zoek gaan naar iemand die moeite wil doen voor jou als jij voor een ander. Dit geldt voor iedereen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |