Waarom was hij precies een hond btw ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ruik een hond al van ver al komen. Ik had hem al door voordat hij nog "A" had gezegd
O dat zou een end mooi zijn!quote:
Koffietje, je bedoelt waarschijnlijk dat hij vermist is en dat we nog binnenkort een feetstje gevenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij wordt ook zooo gemist hier he?
Okquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat zou een end mooi zijn!
Kunnen we hier eindelijk weer eens een keertje wel normaal over dit onderwerp discussieren!
Omdat hij een PUA was en ook echt totaal was. Al het andere was een slap excuus als het niks met PUA te maken had.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:15 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Waarom was hij precies een hond btw ?
@magnetronkoffie
Ik was al bezig maar ben een nieuwe poster zoals je msn ziet/weet.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:21 schreef LesMiserables het volgende:
Haha, ok naja ik vind hond persoonlijk een wat sterke uitdrukking daarvoor, ik dacht hij heeft iemand iets aan gedaan ofzo. Ik post hier pas een weekje maar bedankt.
Al zou hij de laatste man na WO3 zijn dan ga ik nog liever dood met een droge vagina dan met een hond neukenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
Firefly was gewoon de ideale man,we gaan hem missen
Naja, golddiggers hebben precies om die reden niks bij mij te zoeken! Dat scheelt alweer he!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je een meid wil krijgen moet je vrienden hebben. Zorg dat je een vaste vriendengroep hebt zodat je wat meemaakt, heb om over te praten, sociaal leert zijn en dan krijg je gemakkelijker een meid en een vaste relatie. Wat heb je aan een meid versieren als je niks te bieden hebt.
Neen!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Beter een golddigger dan nooit een vriendin imo
Totdat je aan de grond zit, niks meer hebt en zij dan ook nog eens weggaat omdat er niets meer te halen is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Amai dan is dat toch wel erg hé, beter toch alleen zijn dan slecht gezelschap?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Slecht gezelschap is ook niks, dan idd liever alleenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai dan is dat toch wel erg hé, beter toch alleen zijn dan slecht gezelschap?
Als jij de rest van je leven bezig wil zijn om die golddigger van jou tevreden te houden be my guest. Maar ik heb wel betere dingen te doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hehe. Ben benieuwd hoe jullie erover zouden denken als jullie echt 50 jaar zouden zijn en alleen zouden zijn. Het is gemakkelijk praten van 'liever alleen' als er nog hoop is.
Seg je weet toch ook wel dat er een verschil is tussen alleen zijn en eenzaamheid?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hehe. Ben benieuwd hoe jullie erover zouden denken als jullie echt 50 jaar zouden zijn en alleen zouden zijn. Het is gemakkelijk praten van 'liever alleen' als er nog hoop is.
Mens, ik ben al 5 jaar alleen en mijn mening daarover is geen milimeter veranderd!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als jij de rest van je leven bezig wil zijn om die golddigger van jou tevreden te houden be my guest. Maar ik heb wel betere dingen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |