SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
honden en wolven zijn wel familiequote:Op zaterdag 21 december 2013 22:06 schreef expans het volgende:
Kopekci ?
Bitch pleaseeeee
Begrijp dat soort lompe verwijzingen echt niet.
/care.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:06 schreef expans het volgende:
Kopekci ?
Bitch pleaseeeee
Begrijp dat soort lompe verwijzingen echt niet.
Blaf niet zo..quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:16 schreef expans het volgende:
[..]
Alevi koerd
Dagci
Eheheheh grappig man.
Is gewoon bullshit. Yok kopekci, yok ampulcu etc.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
honden en wolven zijn wel familie
Je doet er zelf anders ook aan meequote:Op zaterdag 21 december 2013 22:18 schreef expans het volgende:
[..]
Is gewoon bullshit. Yok kopekci, yok ampulcu etc.
Slaat nergns op. Siyasi fikirleri yuzunden birisini sevemezsin ama boyle davranmak is ook best laag.
Bi adam sana kopekci ne diye sorsa, wat ga je dan zeggen?
Drm is politiek ook zo gay in Turkije. Niveauloos.
Jij komt met 'köpekçi' aanzetten? Had je anders iets inhoudelijks in te brengen in het voorgaande topic of kun je alleen maar op de man spelen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je doet er zelf anders ook aan mee
Lijkt mij ook verder geen kut aan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:13 schreef xminator het volgende:
@jfm, jep heb er een uur geleden 1 gekocht.
@wammes, bedankt!
@xaban, had vrijkaartjes ama ga niet. Lijkt mij niets aan in rotterdam.
Kan jij schaatsen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:13 schreef xminator het volgende:
@jfm, jep heb er een uur geleden 1 gekocht.
@wammes, bedankt!
@xaban, had vrijkaartjes ama ga niet. Lijkt mij niets aan in rotterdam.
Nope. En nope.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij komt met 'köpekçi' aanzetten? Had je anders iets inhoudelijks in te brengen in het voorgaande topic of kun je alleen maar op de man spelen?
Dit is overigens topic #1009, niet #1010.
Ik wil je best wel in bescherming nemenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nope. En nope.
Lief man al die mensen die elkaar zo fake beschermen. Er werd zat genoeg op de man afgespeeld bij mij. Toen hoorde ik je ook niet, dus karisma.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:16 schreef expans het volgende:
[..]
Alevi koerd
Dagcli
Eheheheh grappig man.
sorry ik weet al wat ik fout doequote:Op zaterdag 21 december 2013 22:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is overigens topic #1009, niet #1010.
nou?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:33 schreef xaban06 het volgende:
Ik hoef maar 1 woord te laten vallen en Stimo ontploft, doen?
Fake beschermen? Je roept 'köpekçiler' in een topic waarin ik het over de MHP had, dus ja, ik voel me enigszins aangesproken en reageer daarop. En begin niet weer met dat 'maar hunnie deden ook bij mij'-geouwehoer; je lokt het vaak gewoon zelf uit. Zo ook weer nu door zo'n post te laten vallen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nope. En nope.
Lief man al die mensen die elkaar zo fake beschermen. Er werd zat genoeg op de man afgespeeld bij mij. Toen hoorde ik je ook niet, dus karisma.
daar ben ik nu achter gekomen iddquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:56 schreef BrandX het volgende:
TT gefixed. Bij het aanmaken van een nieuw topic past de telling zich automagisch aan, dus dat hoef je niet te doen wanneer je een nieuw deel opent
why?quote:
hij opent nietquote:
politiek is een noddzakelijk kwaadquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef Unlabeled het volgende:
Waarom überhaupt een politieke partij aanhangen als ze toch allemaal een verborgen agenda hebben. Allemaal een groot toneelstuk zien we weer. Wie weet wat zich nog meer afspeelt daar. We krijgen toch alleen maar halve waarheden voorgeschoteld.
deze is beter: "gandalf yanında bok yemiş"quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
'' Karşısındaki Tayyip te olsa acıyor insan. Bu adam tam bir psikopat''
Reactie van iemand op dat filmpje op facebook.
Een klein beetje, gewoon leren met vallen en opstaan. Leuk tochquote:
Meh misschien met alle toeslagen opgeteld, en alle opties maximaal aangevinkt maar realiteit is anders.quote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef xminator het volgende:
Zoveel krijgen ze echt volgens nrc next en paar andere bladen.
Ja, als iedereen (de ouders en kinderen; 4 mensen) in de bijstand zitten. Dat betekent ook als kind dat je nooit van je ouders afkomt en dat is echt geen leven XDquote:Op zondag 22 december 2013 01:27 schreef xminator het volgende:
Ziekkkk, werken loont niet:
[ afbeelding ]
Huh? Thuiswonende kinderen die bijstand ontvangen? Wtf?quote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef xminator het volgende:
http://daskapital.nl/2013/12/kijk_geld_verdienen_in_de_bijs.html
Wat versta je onder middeninkomen?quote:Op zondag 22 december 2013 09:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, als iedereen (de ouders en kinderen; 4 mensen) in de bijstand zitten. Dat betekent ook als kind dat je nooit van je ouders afkomt en dat is echt geen leven XD
Sorry, maar dit is weer VVD propaganda. Ze moeten eens laten zien hoe vaak Nederlanders uit het middeninkomen op vakantie gaan per jaar, dat is namelijk iets van drie keer per jaar.
Niet wat jij verdient. Meeste mensen zitten onder de 38000 euro.quote:Op zondag 22 december 2013 11:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat versta je onder middeninkomen?
Typisch ook voor zijn soort. Kapot maken wat niet als hem denkt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik stond echt versteld, ik ben geen fetullah kenner, maar er is zoveel ellende in de wereld en ik heb hem nog nooit zo horen praten en nu, omdat zijn belangen kennelijk worden geschaad flipt ie, naar nota bene een geestverwant...
Als iemand met een middeninkomen drie keer per jaar op vakantie kan gaan, dan doe ik iets niet goed. Zal wel aan de veel te dure huurwoning liggen, stomme vrije sector.quote:Op zondag 22 december 2013 11:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet wat jij verdient. Meeste mensen zitten onder de 38000 euro.
Salarisverhoging eisen.quote:Op zondag 22 december 2013 13:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als iemand met een middeninkomen drie keer per jaar op vakantie kan gaan, dan doe ik iets niet goed. Zal wel aan de veel te dure huurwoning liggen, stomme vrije sector.
Ik heb gelezen wat jij verdient en snap het niet. Gat in je hand?quote:Op zondag 22 december 2013 13:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als iemand met een middeninkomen drie keer per jaar op vakantie kan gaan, dan doe ik iets niet goed. Zal wel aan de veel te dure huurwoning liggen, stomme vrije sector.
¤900 per maand aan huur, plus ¤170 aan water, elektra en warmte (stadsverwarming, geen gas). Ik ben dus zeg maar ¤1100 per maand kwijt aan mijn woning...quote:Op zondag 22 december 2013 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb gelezen wat jij verdient en snap het niet. Gat in je hand?
Ik verdien minder, 800eur huur + 90 euri elektra etc. Heb zelfs een auto en kom net rond. Jij zou makkelijker rond moeten komenquote:Op zondag 22 december 2013 13:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
¤900 per maand aan huur, plus ¤170 aan water, elektra en warmte (stadsverwarming, geen gas). Ik ben dus zeg maar ¤1100 per maand kwijt aan mijn woning...
Tel daarbij de boodschappen, zorgverzekering en dergelijke bij op. Blijft niet veel over he?
Toegegeven, sinds ik salarisverhoging heb gekregen houd ik wel wat meer over. Tot twee maanden geleden zat ik 8K onder mijn huidige salaris. Maar dan nog.
Ik ben al op zoek naar een koopwoning in Amsterdam. Daar kan ik voor dit bedrag niet eens iets fatsoenlijks huren.quote:
Ik krijg huurwoning. Nieuwbouw... 680 euro. Wel even jaartje wachten nog.quote:Op zondag 22 december 2013 13:43 schreef xminator het volgende:
Damn jullie huren echt voor waanzinnige prijzen, voor circa 650 euro per maand koop je een nieuwbouwwoning..
Na aftrek van je HRA in de achterbuurt zeker.quote:Op zondag 22 december 2013 13:43 schreef xminator het volgende:
Damn jullie huren echt voor waanzinnige prijzen, voor circa 650 euro per maand koop je een nieuwbouwwoning..
Ik ontken niet dat ik wel wat luxe leef. Ik ga niet voor de goedkoopste boodschappen en kleren, maar ook zeker niet de duurste. Verder ben ik ¤200 per maand aan opleidingskosten (collegeld en boeken) vergeten op te noemen.quote:Op zondag 22 december 2013 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik verdien minder, 800eur huur + 90 euri elektra etc. Heb zelfs een auto en kom net rond. Jij zou makkelijker rond moeten komen
Dat eerste ja, dat tweede nee. Je hoeft toch niet persee in een drukke stad te wonen? Kleven alleen maar nadelen aan.quote:Op zondag 22 december 2013 13:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Na aftrek van je HRA in de achterbuurt zeker.
Nou ja, vaak vanwege werk wel. Wat is 680 euro nou, 150.000? Koop je net een flat van 80m2.quote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat eerste ja, dat tweede nee. Je hoeft toch niet persee in een drukke stad te wonen? Kleven alleen maar nadelen aan.
Voor ¤700-750 per maand (na aftrek HRA, annuïtair) kan ik een woning kopen van circa ¤230000. Staan best leuke woningen voor die prijs (en lager) binnen de ring van Amsterdam.quote:Op zondag 22 december 2013 13:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Na aftrek van je HRA in de achterbuurt zeker.
Koop dan.quote:Op zondag 22 december 2013 13:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor ¤700-750 per maand (na aftrek HRA, annuïtair) kan ik een woning kopen van circa ¤230000. Staan best leuke woningen voor die prijs (en lager) binnen de ring van Amsterdam.
Een flat van 80m2 is voor mij meer dan genoeg.quote:Op zondag 22 december 2013 13:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, vaak vanwege werk wel. Wat is 680 euro nou, 150.000? Koop je net een flat van 80m2.
Ik bedoelde niet in een groot stad :pquote:Op zondag 22 december 2013 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een flat van 80m2 is voor mij meer dan genoeg.
Bij eventuele uitbreiding kan ik nog altijd doorstromen naar een grotere woning. In Amsterdam krijg je je woning wel makkelijk verkocht.
Jij met je pauperflats ookquote:Op zondag 22 december 2013 13:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, vaak vanwege werk wel. Wat is 680 euro nou, 150.000? Koop je net een flat van 80m2.
Ben ik ook van plan. Er zijn veel leuke woningen, maar ik vind ze gewoon nét niet leuk genoeg.quote:
Ja, leuk, voor 200 in de maand kan je in villa kopen, wel met 800.000 eigen inleg, maar dat vertel ik er lekker niet bij.quote:Op zondag 22 december 2013 13:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij met je pauperflats ook, denk aan 165.000 euro en dan vervolgens zelf nog een spaarbedrag van 30k inleggen en je hebt een nieuwbouwwoning van 110m2. Iets langer reizen met auto /care.
Alsof ik 30.000 hebquote:Op zondag 22 december 2013 13:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij met je pauperflats ook, denk aan 165.000 euro en dan vervolgens zelf nog een spaarbedrag van 30k inleggen en je hebt een nieuwbouwwoning van 110m2. Iets langer reizen met auto /care.
Niet iedereen heeft een dergelijk spaarbedrag.quote:Op zondag 22 december 2013 13:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor 165k kan je ook een nieuwbouwwoning kopen die iets kleiner is (80m2).quote:Op zondag 22 december 2013 13:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, leuk, voor 200 in de maand kan je in villa kopen, wel met 800.000 eigen inleg, maar dat vertel ik er lekker niet bij.
Mijn spaargeld is ook op hoor aan de inrichting van mijn huurwoning (ik moest vanaf 0 beginnen). Verder heb ik een tijdje van mijn spaargeld geleefd omdat ik wat krap bij kas zat.quote:
Zoals ik al zei dus, 80m2. Heb je je nieuwbouw, kan je er niet in wonen, want geen keuken, geen vloer, geen afwerking. Of dat fix jij wel even voor 500 euro.quote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor 165k kan je ook een nieuwbouwwoning kopen die iets kleiner is (80m2).
Ik reis al jaren vanuit een klote locatie, als ik verhuis kan het alleen maar beter worden. Vind het nu nog meevallen (45 minuten reistijd).quote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een dergelijk spaarbedrag.
Oh en xmin, reistijd ga je op een gegeven moment vervelend vinden. Geloof me. Ik vond het vroeger ook leuk om meerdere keren per week van Nijmegen naar Amsterdam te rijden (en weer terug), maar na een tijdje was ik gewoon doodop.
Verkijk je daar niet op. Daarom ga ik lekker op fietsafstand van mijn werk wonen.
Was ook sarcastischquote:Op zondag 22 december 2013 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn spaargeld is ook op hoor aan de inrichting van mijn huurwoning (ik moest vanaf 0 beginnen). Verder heb ik een tijdje van mijn spaargeld geleefd omdat ik wat krap bij kas zat.
Oh, en een blunder van mij begin dit jaar op de beurs hielp ook niet mee.
Dat zit al in de prijs, wel kreeg je basisdingen erbij. Als je geld toelegt kon je luxere varianten krijgen.quote:Op zondag 22 december 2013 13:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei dus, 80m2. Heb je je nieuwbouw, kan je er niet in wonen, want geen keuken, geen vloer, geen afwerking. Of dat fix jij wel even voor 500 euro.
Jep, ik spaar lekker 15.000 per jaarquote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef xaban06 het volgende:
Xmini woont zeker nog bij papa en mama en is tijd voor hem nog onbelangrijk en kan volop sparen.
Wil ik wel eens zien waar de vloer, afwerking van wanden, badkamer betegeld etc inbegrepen is in de prijs bij nieuwbouw. Dat voor 165k en niet uit de achterbuurt. Link?quote:Op zondag 22 december 2013 14:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zit al in de prijs, wel kreeg je basisdingen erbij. Als je geld toelegt kon je luxere varianten krijgen.
Anyway alles beter dan een appartement kopen
Was een nieuwbouwproject een aantal maanden geleden en is al uitverkocht dus kan je niet van een link voorzien.quote:Op zondag 22 december 2013 14:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wil ik wel eens zien waar de vloer, afwerking van wanden, badkamer betegeld etc inbegrepen is in de prijs bij nieuwbouw. Dat voor 165k en niet uit de achterbuurt. Link?
En anders leg je er iets meer geld bij per maand en kan je tot 230k kopen xaban, problem solved.quote:Op zondag 22 december 2013 13:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor ¤700-750 per maand (na aftrek HRA, annuïtair) kan ik een woning kopen van circa ¤230000. Staan best leuke woningen voor die prijs (en lager) binnen de ring van Amsterdam.
Dat dacht ik al...quote:Op zondag 22 december 2013 14:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Was een nieuwbouwproject een aantal maanden geleden en is al uitverkocht dus kan je niet van een link voorzien.
Ja, snap ik, anders leg je 500k bij heb je een villa. Mijn punt is dat jij zegt voor 650 een nieuwbouwwoning kan kopen wat niet in de achterbuurt is. Achteraf moet je ineens bijleggen. Snap je? Nee he.quote:Op zondag 22 december 2013 14:05 schreef xminator het volgende:
[..]
En anders leg je er iets meer geld bij per maand en kan je tot 230k kopen xaban, problem solved.
45 minuten vind ik al te veel. :x Ik ben mijn vrije tijd meer en meer gaan waarderen...quote:Op zondag 22 december 2013 14:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik reis al jaren vanuit een klote locatie, als ik verhuis kan het alleen maar beter worden. Vind het nu nog meevallen (45 minuten reistijd).
Laat me raden, sociale nieuwbouw? De kans daarbij dat je wordt ingeloot (vanwege het enorme aantal aanmeldingen wordt er dikwijls geloot) is klein. Mijn broer was jaren geleden één van de gelukkigen, haha.quote:Op zondag 22 december 2013 14:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Was een nieuwbouwproject een aantal maanden geleden en is al uitverkocht dus kan je niet van een link voorzien.
Tamam haklisin, betaal je 700-750 per maand en dan kan het wel zonder bijleggen.quote:Op zondag 22 december 2013 14:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, snap ik, anders leg je 500k bij heb je een villa. Mijn punt is dat jij zegt voor 650 een nieuwbouwwoning kan kopen wat niet in de achterbuurt is. Achteraf moet je ineens bijleggen. Snap je? Nee he.
Nope, dat niet. Daar zitten volgens mij wel veel haken en ogen aan omdat je een bedrag leent van de gemeente geloof ik.quote:Op zondag 22 december 2013 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat me raden, sociale nieuwbouw? De kans daarbij dat je wordt ingeloot (vanwege het enorme aantal aanmeldingen wordt er dikwijls geloot) is klein. Mijn broer was jaren geleden één van de gelukkigen, haha.
Tsjah ik werk niet vanuit 1 vaste locatie dus zal altijd met reistijden te maken hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 14:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
45 minuten vind ik al te veel. :x Ik ben mijn vrije tijd meer en meer gaan waarderen...
Nog steeds vind ik het knap dat je voor dat bedrag een nieuwbouwwoning kunt kopen, maar wel een realistischere bedrag. Let wel, bij kopen moet je verplichte verzekeringen afsluiten. Maar point made, kopen kan gunstiger zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 14:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam haklisin, betaal je 700-750 per maand en dan kan het wel zonder bijleggen.
Hmm, interessant. Bij sociale nieuwbouw hoef je niets van de gemeente te lenen. Je bent alleen verplicht om de woning eerst aan de woningbouwvereniging aan te bieden wanneer je het besluit te verkopen binnen x (5 tot 10) jaar.quote:Op zondag 22 december 2013 14:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, dat niet. Daar zitten volgens mij wel veel haken en ogen aan omdat je een bedrag leent van de gemeente geloof ik.
Ik werk fulltime en onlangs nieuwbouw gekocht, 100% aflossen. Appartementencomplex inclusief eigen parkeervak. 105m2.quote:Op zondag 22 december 2013 14:14 schreef Unlabeled het volgende:
Damn hebben jullie allemaal een vaste baan om uberhaupt hypotheek te kunnen krijgen. Volgens mij ben ik jongste hier. Ik betaal 450 eu incl voor 21m kamer. Keuken en sanitair moet ik delen met twee zwijnen als huisgenoten gvd.
Dan is het een ander verhaal.quote:Op zondag 22 december 2013 14:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah ik werk niet vanuit 1 vaste locatie dus zal altijd met reistijden te maken hebben.
Volgens mij doelt hij op startersleningen? Lening van gemeente.quote:Op zondag 22 december 2013 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Bij sociale nieuwbouw hoef je niets van de gemeente te lenen. Je bent alleen verplicht om de woning eerst aan de woningbouwvereniging aan te bieden wanneer je het besluit te verkopen binnen x (5 tot 10) jaar.
Vaak is zo'n project ook alleen voorbehouden aan bepaalde inkomensgroepen.
Kamers en studio's zijn inderdaad niet goedkoop.quote:Op zondag 22 december 2013 14:14 schreef Unlabeled het volgende:
Damn hebben jullie allemaal een vaste baan om uberhaupt hypotheek te kunnen krijgen. Volgens mij ben ik jongste hier. Ik betaal 450 eu incl voor 21m kamer. Keuken en sanitair moet ik delen met twee zwijnen als huisgenoten gvd.
Ja, dacht ik ook. Dat staat echter los van sociale nieuwbouw.quote:Op zondag 22 december 2013 14:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij op startersleningen? Lening van gemeente.
Ja, had ik maar 4 jaren geleden 100 bitcoins gekocht toen ze nog niets waard waren en vrijwel onbekend voor iedereen. Een week geleden waren ze per stuk 1200 euro waard XDquote:Op zondag 22 december 2013 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn spaargeld is ook op hoor aan de inrichting van mijn huurwoning (ik moest vanaf 0 beginnen). Verder heb ik een tijdje van mijn spaargeld geleefd omdat ik wat krap bij kas zat.
Oh, en een blunder van mij begin dit jaar op de beurs hielp ook niet mee.
Hoe oud ben jij? Bovendien studeer je nog dus lijkt het mij normaal voor je.quote:Op zondag 22 december 2013 14:14 schreef Unlabeled het volgende:
Daarom leef ik nog thuis. Het is het gewoon niet waard om op kamers te gaan XDquote:Op zondag 22 december 2013 14:14 schreef Unlabeled het volgende:
Mooi man. Hoop dat ook te kunnen binnen 5 jaar. Güle güle otur.quote:Op zondag 22 december 2013 14:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik werk fulltime en onlangs nieuwbouw gekocht, 100% aflossen. Appartementencomplex inclusief eigen parkeervak. 105m2.
Heb je verkocht? Je kon een huis kopen met dat geld.quote:Op zondag 22 december 2013 14:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, had ik maar 4 jaren geleden 100 bitcoins gekocht toen ze nog niets waard waren en vrijwel onbekend voor iedereen. Een week geleden waren ze per stuk 1200 euro waard XD
quote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef Arcadia het volgende:
Welke stad woonde je ook alweer expans?
Amsterdam.quote:Op zondag 22 december 2013 14:30 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
(Ik weet ook wel dat Amsterdam eigenlijk een dorp is vergeleken met andere grote steden in het buitenland maar voor Nederlandse begrippen zeker te doen imo)
Nee, nooit gekocht. Ik dacht toen: het zal wel.quote:Op zondag 22 december 2013 14:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb je verkocht? Je kon een huis kopen met dat geld.
Dat is nu dus onhandig, want de codes die je moet kraken worden exponentieel ingewikkelder. Daarmee ben ik ook eigenlijk te laat mee. Anders had ik nu wat geld op mijn geheime Turks/Zwitsers bankrekening staan, ver weg van de belastingdienstquote:Op zondag 22 december 2013 14:33 schreef xaban06 het volgende:
Je kan ook mining hardware kopen a 10.000 euro en je eigen coins minen.
Paar dagen geleden was er toch nog een hele zware crash?quote:Op zondag 22 december 2013 14:35 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is nu dus onhandig, want de codes die je moet kraken worden exponentieel ingewikkelder. Daarmee ben ik ook eigenlijk te laat mee. Anders had ik nu wat geld op mijn Turks/Zwitsers bankrekening staan, ver weg van de belastingdienst
wellichtquote:Op zondag 22 december 2013 11:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Typisch ook voor zijn soort. Kapot maken wat niet als hem denkt.
Ja, dat klopt. Daarvoor was een bitcoin 1200 dollar waard. Nu iets van 400 dollar, dacht ik.quote:Op zondag 22 december 2013 14:36 schreef expans het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was er toch nog een hele zware crash?
Of litecoin kopen. Twijfel zelf ook nog, ben bang dat het iets te laat isquote:Op zondag 22 december 2013 14:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Daarvoor was een bitcoin 1200 dollar waard. Nu iets van 400 dollar, dacht ik.
quote:Op zondag 22 december 2013 14:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kamers en studio's zijn inderdaad niet goedkoop.
Hoe jong ben je dan?
Ik zet het liever niet hier neer. Ik dm jullie zo.quote:Op zondag 22 december 2013 14:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Bovendien studeer je nog dus lijkt het mij normaal voor je.
Nou, ik had toen nog niets beseft dat betalen met bitcoins één van de weinige manieren is om volledig anoniem betalingen te doen op internet. Dus er is altijd een vraag naar zulke valutaquote:Op zondag 22 december 2013 14:42 schreef Ayca het volgende:
Als..dan... ookal had je het toen gekocht dan had je niet tot de 1200 gewacht
Ja, hoe oud ben je?quote:Op zondag 22 december 2013 14:44 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Ik zet het liever niet hier neer. Ik dm jullie zo.
Ayca, ga jij ook naar de meet?quote:Op zondag 22 december 2013 14:42 schreef Ayca het volgende:
Als..dan... ookal had je het toen gekocht dan had je niet tot de 1200 gewacht
Oew litecoin lijkt me wel interessant. Ik denk dat ik het maar ga minenquote:Op zondag 22 december 2013 14:37 schreef expans het volgende:
[..]
Of litecoin kopen. Twijfel zelf ook nog, ben bang dat het iets te laat is
450 vind ik wel duur, voor een studio of huis met vrienden oid oké, maar voor een studentenkamer...quote:Op zondag 22 december 2013 14:14 schreef Unlabeled het volgende:
Pech.quote:Op zondag 22 december 2013 14:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, nooit gekocht. Ik dacht toen: het zal wel.![]()
Het ís een grote stad.quote:Op zondag 22 december 2013 14:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Amsterdam.![]()
Voor mij is dat een superdupergrote stad.
Ik krijg ook huurtoeslag en dan heb ik ook dat bedrag. Die van mij zijn absoluut niet leuk. Eentje is een autistische pvv-er die een afkeer heeft voor alles wat donker en vreemd is (snap ook niet waarom ze mij heeft gekozen tijdens de hospiteeravond). En die andere is niet sociaal as in "Hey alles goed?" "Ja gaat goed." *einde gesprek*.quote:Op zondag 22 december 2013 14:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
450 vind ik wel duur, voor een studio of huis met vrienden oid oké, maar voor een studentenkamer...
Ik betaal nu 375 incl voor ~20m2, keuken en sanitair delen met 3 andere, leuke huisgenoten hoor maar als ik iets beters kan vinden ben ik weg.
Dus je hebt eigenlijk helemaal geen last van ze? Wat wil je nog meer.quote:Op zondag 22 december 2013 15:03 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik krijg ook huurtoeslag en dan heb ik ook dat bedrag. Die van mij zijn absoluut niet leuk. Eentje is een autistische pvv-er die een afkeer heeft voor alles wat donker en vreemd is (snap ook niet waarom ze mij heeft gekozen tijdens de hospiteeravond). En die andere is niet sociaal as in "Hey alles goed?" "Ja gaat goed." *einde gesprek*.
Borte, de omdenkkoningin.quote:Op zondag 22 december 2013 15:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk helemaal geen last van ze? Wat wil je nog meer.
Jij bent de excuus allochtoon die ze kunnen gebruiken als voorbeeld bij discussies.quote:Op zondag 22 december 2013 15:03 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik krijg ook huurtoeslag en dan heb ik ook dat bedrag. Die van mij zijn absoluut niet leuk. Eentje is een autistische pvv-er die een afkeer heeft voor alles wat donker en vreemd is (snap ook niet waarom ze mij heeft gekozen tijdens de hospiteeravond). En die andere is niet sociaal as in "Hey alles goed?" "Ja gaat goed." *einde gesprek*.
Jawel. Het zijn allebei twee zwijnen die het woord ''schoonmaken'' niet hun woordenboek hebben staan en bovendien heb ik liever een gezellig huis dan twee huisgenoten waarmee ik nauwelijks praat. Ben graag sociaal namelijk.quote:Op zondag 22 december 2013 15:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk helemaal geen last van ze? Wat wil je nog meer.
Ja, niet schoonmaken is weer een ander verhaal.quote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jawel. Het zijn allebei twee zwijnen die het woord ''schoonmaken'' niet hun woordenboek hebben staan en bovendien heb ik liever een gezellig huis dan twee huisgenoten waarmee ik nauwelijks praat. Ben graag sociaal namelijk.
Succes met shoppen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Dankzij MT was ik vandaag trouwens bij de MM en kreeg ik van iemand een Essent-flyer. Wanneer ik overstap op Essent (voor gas en stroom) zou ik ¤175 winkeltegoed bij de MM krijgen.
Aangezien ik geen gasaansluiting heb dacht ik dat ik niet in aanmerking zou komen voor deze actie (net als bij alle andere overstapacties), dus vroeg ik voor de gein of deze actie ook geldig is icm stadsverwarming. "Ja", was het antwoord. Direct overgestapt en ¤175 aan winkeltegoed ontvangen.
Ik kan dus een leuk kerstcadeau voor mezelf kopen.
Een eventuele afkoopsom die mijn huidige leverancier (Eneco) in rekening zal brengen wordt door Essent vergoed. De tarieven zijn lager dan bij Eneco.
Mooie dag dus.
Hoe oud was je nou?quote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jawel. Het zijn allebei twee zwijnen die het woord ''schoonmaken'' niet hun woordenboek hebben staan en bovendien heb ik liever een gezellig huis dan twee huisgenoten waarmee ik nauwelijks praat. Ben graag sociaal namelijk.
Thanks.quote:
Maar dan.quote:Op zondag 22 december 2013 15:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Winkeltegoed is 5 jaar geldig, ik kan dus wel even wachten. Ik wil wel iets nuttigs kopen haha.
Dacht ik ook, maar er zijn mensen die een afkeer hebben voor alles wat vreemd is. Heeft verder niets te maken met sommige allochtonen die zich misdragen en daardoor de hele groep een slechte naam bezorgen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:07 schreef expans het volgende:
[..]
Jij bent de excuus allochtoon die ze kunnen gebruiken als voorbeeld bij discussies.
KITCHENAID.quote:Op zondag 22 december 2013 15:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nog leuke suggesties?Zal ik iets voor in de keuken halen ofzo?
..quote:Op zondag 22 december 2013 15:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben dat dure spul niet waard.
Klinkt leuk. Koken jullie ook samen enzo?quote:Op zondag 22 december 2013 15:17 schreef Ayca het volgende:
Mijn huisgenoten zijn Iraaks, Colombiaans en Servisch/Nederlands.
Oh lord die wil ik ook, maar kan het niet kopenquote:Op zondag 22 december 2013 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil een Kitchenaid in mijn ceyiz. Anneme diyimde alsin.
Wat heb je aan een ceyiz? Evde kaldın.quote:Op zondag 22 december 2013 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil een Kitchenaid in mijn ceyiz. Anneme diyimde alsin.
Je hebt niets aan een ceyiz.. Je moet sparen en pas kopen als je gaat samenwonen ofzo. Wat je nu zou kopen is over 2 jaar uit de mode. Ja serieus, ook ceyiz heeft modequote:Op zondag 22 december 2013 15:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat heb je aan een ceyiz? Evde kaldın.
Die van mij zijn allebei Nederlands.quote:Op zondag 22 december 2013 15:17 schreef Ayca het volgende:
Mijn huisgenoten zijn Iraaks, Colombiaans en Servisch/Nederlands.
Dat dus. Je kan beter vragen het geld opzij te leggen dan iets te kopen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt niets aan een ceyiz.. Je moet sparen en pas kopen als je gaat samenwonen ofzo. Wat je nu zou kopen is over 2 jaar uit de mode. Ja serieus, ook ceyiz heeft mode
Af en toe wel jaquote:Op zondag 22 december 2013 15:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Koken jullie ook samen enzo?
Koop bij elektrostock in Belgie voor 380 avro. Via facebook een bestelling plaatsen en ze sturen het op voor 10 euro.quote:Op zondag 22 december 2013 15:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh lord die wil ik ook, maar kan het niet kopen
Kitchenaid raakt nooit uit de mode!111quote:Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt niets aan een ceyiz.. Je moet sparen en pas kopen als je gaat samenwonen ofzo. Wat je nu zou kopen is over 2 jaar uit de mode. Ja serieus, ook ceyiz heeft mode
Kes lan.quote:Op zondag 22 december 2013 15:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat heb je aan een ceyiz? Evde kaldın.
Amcana biraz saygılı ol.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Amcana biraz saygılı ol.Sen bana cok saygilisin ya.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even serieus, ik zit nog steeds vast met mijn blogpost. Zo typisch dit, even vastzitten en meteen iets anders gaan doen.![]()
Wat is precies het probleem? Misschien kan ik helpen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sen bana cok saygilisin ya.
Maar even serieus, ik zit nog steeds vast met mijn blogpost. Zo typisch dit, even vastzitten en meteen iets anders gaan doen.
Nou ik kan de kleur van mijn tekst niet veranderen. Bij een kleur (de kleur die ik net nodig hebquote:Op zondag 22 december 2013 15:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem? Misschien kan ik helpen.
Dit is ook echt iets wat ik zou doen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:03 schreef expans het volgende:
Ik heb in ~2 dagen tijd 99% van m'n report geschreven maar stel al 4 dagen de resterende 1% uit
Zó herkenbaar...quote:Op zondag 22 december 2013 16:03 schreef expans het volgende:
Ik heb in ~2 dagen tijd 99% van m'n report geschreven maar stel al 4 dagen de resterende 1% uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2013 16:27 schreef xminator het volgende:
Welke is mooier?
1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
Mjah smaken verschillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tweedequote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef xminator het volgende:
Tsjah vind het ook niet super mooi maar heb 40% kortingscode, voor erbij![]()
Thanks, denk dat ik nummer 1 neem en uiteindelijk zal het in de realiteit lelijk zijn en dus retour verzonden worden.
How about this one?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meh.
Trouwens, het valt mij op dat tegenwoordig veel meisjes met zo'n 'chique' bomberjack rondlopen. Weet iemand welke ik bedoel?![]()
Doe maar foto en daarna een recept voor icli kofte. Als je toch al bezig bent.....quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Bortecinem het volgende:
Meh.
Trouwens, het valt mij op dat tegenwoordig veel meisjes met zo'n 'chique' bomberjack rondlopen. Weet iemand welke ik bedoel?![]()
Ik heb ook voor 1 gekozen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Arcadia het volgende:
Neem 2 trouwens, ayca en borte weten niks.![]()
![]()
Joah zoals ik al zei, ik loop vast door kut blogger. Ik heb het recept uitgetypt en bijna alle foto's, maar er zijn een paar dingen die nog gefixt moeten worden.quote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe maar foto en daarna een recept voor icli kofte. Als je toch al bezig bent.....
Oh en ik heb nog niet genoeg foto's van het eindresultaat. Gisteren was het echt te donker voor foot's. We hadden nog wel vlees over en mijn vader zou vandaag ook maken, maar hij heeft me geflasht. Yapmadi.![]()
![]()
Ik kan het ook wel maken maar ik heb last van mijn handen. Iste biryere carptim ofzo, is echt sisik en doet pijn.quote:Op zondag 22 december 2013 16:58 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn zusjes schoonmoeder maakt ze verrukkelijk.
Je stelt me teleur![]()
Doe er iets kouds op? Op de plek dus.quote:Op zondag 22 december 2013 16:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel maken maar ik heb last van mijn handen. Iste biryere carptim ofzo, is echt sisik en doet pijn.![]()
Dat hoor je meteen te doen, is al te laat.quote:Op zondag 22 december 2013 17:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe er iets kouds op? Op de plek dus.![]()
![]()
Oh er stond icli kofte lol. Dacht dat ze cig kofte bedoelde. Nee, icli kofte gaat sowieso niet. Dat is echt veeel werk.![]()
Mee eens.quote:Op zondag 22 december 2013 16:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Inspector Gadget
Model van bovenste jassen is wel mooi, maar kleur had beter donkerder geweest.![]()
Gorunus is vies dus wilde het nooit eten. Boy was I wrong.. met wat limon en aci iets is het pure genot.quote:Op zondag 22 december 2013 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb nog nooit içli köfte op.Ben wel benieuwd hoe dat smaakt.
![]()
Wij doen altijd kaynatmak he, niet de kizartili versie.quote:Op zondag 22 december 2013 17:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gorunus is vies dus wilde het nooit eten. Boy was I wrong.. met wat limon en aci iets is het pure genot.![]()
![]()
welke gebruik jij?quote:Op zondag 22 december 2013 16:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hey JFMMM, er is 40% korting op alle mascara's bij Ici Parisss. Dat je het weet enzooo."Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Ik heb opeens zin in icli köfte gekregen...quote:Op zondag 22 december 2013 17:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gorunus is vies dus wilde het nooit eten. Boy was I wrong.. met wat limon en aci iets is het pure genot.![]()
![]()
Ik gebruik altijd een andere. Nu gebruik een super goedkope van de Etos (Miss Sporty incrediball) en eentje van Max Factor (altijd tegelijk, eerst die Miss Sporty, dan die Max Factor). Maar nu wil ik weer zo'n dure proberen, weet alleen niet welke.quote:![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 16:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is ook echt iets wat ik zou doen.Eerst was het dinsdag, toen vrijdag, toen maar gekozen voor maandag aka final deadlinequote:Op zondag 22 december 2013 16:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zó herkenbaar...
Ik heb veel projecten/taken die bijna af zijn.![]()
![]()
Op de foto ziet het er niet zo mooi uit, maar in realiteit is dat de mooiste jas die ik heb gezien in tijdenquote:.
Jij weet van kwaliteit![]()
![]()
Uitstelleritis...quote:Op zondag 22 december 2013 17:08 schreef expans het volgende:
[..]
[..]
Eerst was het dinsdag, toen vrijdag, toen maar gekozen voor maandag aka final deadline![]()
![]()
Die eten wij ook zo. Mijn ouders zijn matties met Adanalilaren en mn zusje is er met 1 getrouwd. Eet dua originele gerechten, maar snap nu waarom ze zo dik zijn....quote:Op zondag 22 december 2013 17:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij doen altijd kaynatmak he, niet de kizartili versie.![]()
ik heb ook maxfactor; maakt mijn wimpers superrrlang.quote:Op zondag 22 december 2013 17:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een andere. Nu gebruik een super goedkope van de Etos (Miss Sporty incrediball) en eentje van Max Factor (altijd tegelijk, eerst die Miss Sporty, dan die Max Factor). Maar nu wil ik weer zo'n dure proberen, weet alleen niet welke."Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Koop het!quote:Op zondag 22 december 2013 17:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Op de foto ziet het er niet zo mooi uit, maar in realiteit is dat de mooiste jas die ik heb gezien in tijden.
Jij weet van kwaliteit"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
PRobeer MUA. Cheap assssss maar wel goed.quote:Op zondag 22 december 2013 17:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een andere. Nu gebruik een super goedkope van de Etos (Miss Sporty incrediball) en eentje van Max Factor (altijd tegelijk, eerst die Miss Sporty, dan die Max Factor). Maar nu wil ik weer zo'n dure proberen, weet alleen niet welke.![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die eten wij ook zo. Mijn ouders zijn matties met Adanalilaren en mn zusje is er met 1 getrouwd. Eet dua originele gerechten, maar snap nu waarom ze zo dik zijn....![]()
![]()
Mua?quote:Op zondag 22 december 2013 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
PRobeer MUA. Cheap assssss maar wel goed.![]()
![]()
Ik wil die Dior Iconic Overcurl proberen, maar ze hebben hem niet in waterproof. Ik heb echt waterproof nodig aangezien ik de helft van de tijd door regen moet fietsen..![]()
Had het een aantal weken geleden gezien in duitsland, twijfelde nog door het prijskaartje.. Maar ik ga van de week weer naar duitsland, InsAllah is het nog beschikbaar en koop ik het direc tquote:![]()
![]()
Die van mij is nu ook bijna 2 euro (Max Factor is duurder maar ook die kocht ik in de sale). Maar ik merk wel dat duurdere mascara's vaak toch beter werken. Ik koop ze alleen niet vaak omdat ze in vergelijking echt focking overdreven duur zijn. Nu met 40% korting wil ik het dan nog wel wagen..quote:Op zondag 22 december 2013 17:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Make up artist. Mijn mascara was 1.50.....![]()
Die van chanel is wel heel fijn... maar vond het te duur.. was 30 euro en droogde op binnen 5 weken.![]()
Ik had ooit een tester van Chanel die superrr goed werkte. Echt was zo tevreden. Die maken ze alleen niet meer en de laatste die ik van Chanel had viel best tegen.![]()
Ik kan trouwens totaal niet overweg met oogpotlood. Het lekt binnen 1 minuut uit en dan zit het overal"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
waar had je hem gezien dan?quote:Op zondag 22 december 2013 17:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Had het een aantal weken geleden gezien in duitsland, twijfelde nog door het prijskaartje.. Maar ik ga van de week weer naar duitsland, InsAllah is het nog beschikbaar en koop ik het direc t"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Probeee eyeliner van action. Die van 1 euro ofzo. Zit de hele dag muurvast gewoon.quote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik kan trouwens totaal niet overweg met oogpotlood. Het lekt binnen 1 minuut uit en dan zit het overal![]()
Tja, ik zei laatst dat je die van YSL moest proberen (wel waterproof). Was toen ook in de aanbieding..quote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik kan trouwens totaal niet overweg met oogpotlood. Het lekt binnen 1 minuut uit en dan zit het overal![]()
oohjaquote:Op zondag 22 december 2013 17:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, ik zei laatst dat je die van YSL moest proberen (wel waterproof). Was toen ook in de aanbieding..ik krijg trouwens wel kleinere ogen van oogpotlood
"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
potlood bedoel ik hequote:Op zondag 22 december 2013 17:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeee eyeliner van action. Die van 1 euro ofzo. Zit de hele dag muurvast gewoon."Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Daarom alleen aan de bovenkant.quote:Op zondag 22 december 2013 17:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oohjaik krijg trouwens wel kleinere ogen van oogpotlood
Alleen als ik 's avonds ergens heen ga doe ik onder aan de uiteinden wat oogpotlood, maar nooit op de waterlijn. Want daar krijg je kleinere ogen van.![]()
![]()
Weet de naam van de winkel niet meer, maar weet hoe het eruit ziet en waar het zit (in Centro @ Oberhausen). Ook weet ik om welk artikelnummer het gaat e.d. dus als het er is is het er en anders fucked upquote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
waar had je hem gezien dan?![]()
![]()
JFM, hoe lang heb jij met die eyeliner van YSL gedaan? Volgens mij deed ik er drie maanden over, maar toen was die ook echt op-op. Ik denk er weer over om die te kopen maar ik twijfel, hij is echt fijn maar veeeel te duur. De eyeliner die ik nu gebruik is 2 euro en ik doe er al 6 maanden mee. Alleen is elke ochtend een gevecht. Het lukt nooit zo perfect als met die van YSL.![]()
![]()
2 maanden ook zoiets. Maar ik gebruik het ook elke dag.quote:Op zondag 22 december 2013 17:38 schreef Bortecinem het volgende:
JFM, hoe lang heb jij met die eyeliner van YSL gedaan? Volgens mij deed ik er drie maanden over, maar toen was die ook echt op-op. Ik denk er weer over om die te kopen maar ik twijfel, hij is echt fijn maar veeeel te duur. De eyeliner die ik nu gebruik is 2 euro en ik doe er al 6 maanden mee. Alleen is elke ochtend een gevecht. Het lukt nooit zo perfect als met die van YSL."Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Hmm, is echt te kort..quote:Op zondag 22 december 2013 17:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
2 maanden ook zoiets. Maar ik gebruik het ook elke dag.![]()
Oke dus ik ben niet de enige.quote:Op zondag 22 december 2013 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom alleen aan de bovenkant.
Alleen als ik 's avonds ergens heen ga doe ik onder aan de uiteinden wat oogpotlood, maar nooit op de waterlijn. Want daar krijg je kleinere ogen van.
ik ga straks uit een pakje koken.
Ook zo'n stift? Welke is het?quote:Op zondag 22 december 2013 17:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heb nu Rimmel en redelijk blij mee.![]()
Nee, ik moet zo'n stift hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Liquid eyeliner. 7 euro ofzo.
rotiiiii
Succes en eetsmakelijk!![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 17:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze lag bij een vriend van mij op de mat![]()
![]()
neem dan maar YSL.quote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik moet zo'n stift hebben.
Succes en eetsmakelijk!
Nooit die van HEMA doen, grijze prut"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Neko~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Ja wel even wachten op sale. Ga geen 30 euro betalen voor een stift die twee maanden meegaat.quote:Op zondag 22 december 2013 18:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
neem dan maar YSL.
Nooit die van HEMA doen, grijze prut
Sowieso HEMA make-up.![]()
![]()
![]()
ooit hadden ze een goede eyeliner, OOIT.quote:Op zondag 22 december 2013 18:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja wel even wachten op sale. Ga geen 30 euro betalen voor een stift die twee maanden meegaat.
Sowieso HEMA make-up.
De eerste twee zijn lelijk. De zwarte jas daarentegen wel mooi. Is de jas van 100% wol?quote:Op zondag 22 december 2013 17:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Op de foto ziet het er niet zo mooi uit, maar in realiteit is dat de mooiste jas die ik heb gezien in tijden.
Jij weet van kwaliteit![]()
Volgens de website:quote:Op zondag 22 december 2013 18:35 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
De eerste twee zijn lelijk. De zwarte jas daarentegen wel mooi. Is de jas van 100% wol?
Materiaal: 80% wol en 20% polyamide. Voering 51% viscose en 49% acetaat.
Ik zou niet weten wat polyamide is. Qua pasvorm zit die echt perfect, dus hopen dat de jas nog beschikbaar is.
Eerste twee heb ik ook niet besteld omdat er al korting in verwerkt zat en dus te duur vond.![]()
kan jij het even voor mij samenvatten?quote:Op zondag 22 december 2013 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
Oh my Goodie, net die video van Gulentje gekeken... Wat 'n haat"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Wil ik straks voor je doen, want ik moet het vertalen uit het Turks en de Arabische tekst er bij zoeken die hier gisteren was vertaald naar het Turks. Duurt wel even dus.quote:Op zondag 22 december 2013 19:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kan jij het even voor mij samenvatten?![]()
![]()
okiquote:Op zondag 22 december 2013 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil ik straks voor je doen, want ik moet het vertalen uit het Turks en de Arabische tekst er bij zoeken die hier gisteren was vertaald naar het Turks. Duurt wel even dus.
wat is te duurquote:Op zondag 22 december 2013 18:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Volgens de website:
Materiaal: 80% wol en 20% polyamide. Voering 51% viscose en 49% acetaat.
Ik zou niet weten wat polyamide is. Qua pasvorm zit die echt perfect, dus hopen dat de jas nog beschikbaar is.
Eerste twee heb ik ook niet besteld omdat er al korting in verwerkt zat en dus te duur vond."Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Die twee jassen zijn opzicht niet duur maar de prijs/mooiheid gehalte is niet goed. 80 euro voor een jas die ik een paar keer ga dragen vind ik te duur.quote:
Die andere jas die ik wil kopen kost bijvoorbeeld 350 euro, maar dat wordt een vaste jas.![]()
quote:Geen zin om alles te vertalen maar hier een snelle soms ietwat incorrecte vertaling. Ik denk dat je de boodschap wel begrijpt. Aan het einde gooit die nog de naam van de Profeet erin etc. Zegmaar zo'n youtube haatsjeik uit Saudi-Arabië oid maar dan op z'n Turks.quote:FETHULLAH GÜLEN'İN ARAPÇA BEDDUASININ TERCEMESİ
Allah onların evlerine ateşler salsın! - Moge Allah vuur op hun huizen afsturen
Yuvalarını yıksın! - hun huizen vernietigen
Birliklerini bozsun! - hun samenwerking verbreken
Duygularını sinelerinde bıraksın!
Önlerini kessin! - ze stoppen op hun pad
Bir şey olmaya imkan vermesin! - geen kans geven om iets te worden
Allahım onları hezimete uğrat!
Onları sars! Birliklerini boz!
Onları paramparça et! - hak ze in stukken
Onları birbirlerine musallat et!
Onlara karşı bize yardım et! - help ons tegen hen
Onları birbirlerine kırdır! - laat ze elkaar kapotmaken
Güçlerini birbirlerine karşı kullandır! - laat ze hun krachten tegen elkaar gebruiken
Ey Merhametlilerin en Merhametlisi!
Zatın hakkı için,
Sıfatların hakkı için, Esma-i Hüsna'n hakkı için,
İsmi Azam'ının hakkı ve hürmeti için,
Efendimiz Hazret-i Muhammed'in hakkı için,
Katında şefaat yetkisi bulunanların hakkı ve hürmeti için,
Ey Ekram ve Celal Sahibi!
Vraag; waarom flipt hij hem nu terwijl hij altijd de zogenaamde gematigde moslim was die een voorkeur had voor een dialoog tussen alle geloven? Waarom flipt die hem nu terwijl er overal in de Islamitische wereld dodenvallen, terwijl er zoveel mensen zijn op wie hij boos kan worden?
Erdogan zijn acties, betreffende waarschijnlijk Iran, zijn niet leuk gevonden dus nu word er van bovenaf op de knop geduwd.![]()
Eet dit een keerquote:Op zondag 22 december 2013 15:10 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]Keçiboynuzu frisdrank.. Ben benieuwd..
Smaakt naar verdunde pekmez![]()
![]()
Ik heb altijd veel bewondering voor hem gehad, ik moet me even inlezen hierover.quote:Op zondag 22 december 2013 19:52 schreef expans het volgende:
[..]
[..]
Geen zin om alles te vertalen maar hier een snelle soms ietwat incorrecte vertaling. Ik denk dat je de boodschap wel begrijpt. Aan het einde gooit die nog de naam van de Profeet erin etc. Zegmaar zo'n youtube haatsjeik uit Saudi-Arabië oid maar dan op z'n Turks.
Vraag; waarom flipt hij hem nu terwijl hij altijd de zogenaamde gematigde moslim was die een voorkeur had voor een dialoog tussen alle geloven? Waarom flipt die hem nu terwijl er overal in de Islamitische wereld dodenvallen, terwijl er zoveel mensen zijn op wie hij boos kan worden?
Erdogan zijn acties, betreffende waarschijnlijk Iran, zijn niet leuk gevonden dus nu word er van bovenaf op de knop geduwd."Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Wat vind jij nou van Erdogan en Gulen en hun praktijkjes?quote:Op zondag 22 december 2013 19:52 schreef expans het volgende:
[..]
[..]
Geen zin om alles te vertalen maar hier een snelle soms ietwat incorrecte vertaling. Ik denk dat je de boodschap wel begrijpt. Aan het einde gooit die nog de naam van de Profeet erin etc. Zegmaar zo'n youtube haatsjeik uit Saudi-Arabië oid maar dan op z'n Turks.
Erdogan zijn acties, betreffende waarschijnlijk Iran, zijn niet leuk gevonden dus nu word er van bovenaf op de knop geduwd.![]()
![]()
Engerdquote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef Che_ het volgende:
Ik zat net iets te lezen, kreeg een hele helder déjà vu en nu ik het opnieuw lees.. niks![]()
![]()
Een deja-vu is een kortsluiting in je hersenen. Misschien word je dommer?quote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef Che_ het volgende:
Ik zat net iets te lezen, kreeg een hele helder déjà vu en nu ik het opnieuw lees.. niks
Het dondert![]()
![]()
![]()
Ne diyon lan?quote:Hier ookquote:Op zondag 22 december 2013 20:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een deja-vu is een kortsluiting in je hersenen. Misschien word je dommer?
Het dondert![]()
![]()
Nee, ik word elke dag slimmer.quote:Op zondag 22 december 2013 20:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een deja-vu is een kortsluiting in je hersenen. Misschien word je dommer?
Het dondert![]()
![]()
Dit..quote:Op zondag 22 december 2013 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
Serieus, haal die spin weg. Krijg er kriebels door.![]()
Bedoel je deze?quote:Op zondag 22 december 2013 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
Serieus, haal die spin weg. Krijg er kriebels door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik haat jou vanaf nu. Serieus. Ik heb gewoon last van kriebels nu. Huylandim be adam!
Oké, om het goed te maken:
Nu beter?Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
Gewone tamarinde zijn die stengelsquote:Op zondag 22 december 2013 20:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gewoon tamarinde?Heb ik zovaak in Turkije gegeten.
![]()
Is het zo zuur dat je mond gaat wateren als je eraan denkt? Zo ja, ja.![]()
Hahaha ok3 d4n. hhvvj xxquote:Op zondag 22 december 2013 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, hoorJe komt niet dom over sws.
![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 20:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Bedoel je deze?Grrrr. Ik haaaaaat spinnen. Zo erg dat ik een keer tegen mijn broer (bij wie ik op bezoek was): "of de spin gaat weg of ik ga weg.."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien de spin spoorloos was verdwenrn ben ik weggegaan.![]()
![]()
X-, ik ga je vrijdag meppen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:24 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bescherm je oren!
[ afbeelding ]![]()
Dit smaakt naar Goudse. Of Oud-Edammer.quote:Op zondag 22 december 2013 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"of de spin gaat weg of ik ga weg.."![]()
Nee.quote:Op zondag 22 december 2013 20:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké, om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Nu beter?Heb ijs in de vrieskast, hoor. Is beter.
![]()
Iemand had ooit een keer iets gepost waar ik serieus 2 uur niet goed ben van geweest. Weet alleen niet uit te leggen wat dat was. Werd echt ziek daar van![]()
![]()
Ik hoef je niet in te halen, je komt vanzelf naat mij toe.quote:Op zondag 22 december 2013 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je mij kan inhalen met schaatsen![]()
![]()
![]()
Hmm vraag mij af wat dat was.. Kan je iets meer vertellen?quote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
Iemand had ooit een keer iets gepost waar ik serieus 2 uur niet goed ben van geweest. Weet alleen niet uit te leggen wat dat was. Werd echt ziek daar van![]()
Iets met patronen ofzo, kan het niet zo goed uitleggen. Allahin askina bulup posten yapma.quote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm vraag mij af wat dat was.. Kan je iets meer vertellen?![]()
Dit klinkt een beetje viesquote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoef je niet in te halen, je komt vanzelf naat mij toe.
Dat laat ik aan zarGon over.quote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iets met patronen ofzo, kan het niet zo goed uitleggen. Allahin askina bulup posten yapma.![]()
Dat filmpje dat die jongen van een brug afspringt in het water maar de rand van beton/steen raakt en zijn gezicht in tweeën is en dat later een arts de twee helften tegen elkaar aan probeert te duwen?quote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
Omgquote:Op zondag 22 december 2013 20:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat filmpje dat die jongen van een brug afspringt in het water maar de rand van beton/steen raakt en zijn gezicht in tweeën is en dat later een arts de twee helften tegen elkaar aan probeert te duwen?![]()
Heb je als arts dan niet het idee van 'goh, ik ben een beetje zinloos bezig?'quote:Op zondag 22 december 2013 20:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat filmpje dat die jongen van een brug afspringt in het water maar de rand van beton/steen raakt en zijn gezicht in tweeën is en dat later een arts de twee helften tegen elkaar aan probeert te duwen?![]()
gezien. sickquote:Op zondag 22 december 2013 20:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat filmpje dat die jongen van een brug afspringt in het water maar de rand van beton/steen raakt en zijn gezicht in tweeën is en dat later een arts de twee helften tegen elkaar aan probeert te duwen?"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Forum Opties Forumhop: Hop naar: