SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
honden en wolven zijn wel familiequote:Op zaterdag 21 december 2013 22:06 schreef expans het volgende:
Kopekci ?
Bitch pleaseeeee
Begrijp dat soort lompe verwijzingen echt niet.
/care.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:06 schreef expans het volgende:
Kopekci ?
Bitch pleaseeeee
Begrijp dat soort lompe verwijzingen echt niet.
Blaf niet zo..quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:16 schreef expans het volgende:
[..]
Alevi koerd
Dagci
Eheheheh grappig man.
Is gewoon bullshit. Yok kopekci, yok ampulcu etc.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
honden en wolven zijn wel familie
Je doet er zelf anders ook aan meequote:Op zaterdag 21 december 2013 22:18 schreef expans het volgende:
[..]
Is gewoon bullshit. Yok kopekci, yok ampulcu etc.
Slaat nergns op. Siyasi fikirleri yuzunden birisini sevemezsin ama boyle davranmak is ook best laag.
Bi adam sana kopekci ne diye sorsa, wat ga je dan zeggen?
Drm is politiek ook zo gay in Turkije. Niveauloos.
Jij komt met 'köpekçi' aanzetten? Had je anders iets inhoudelijks in te brengen in het voorgaande topic of kun je alleen maar op de man spelen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je doet er zelf anders ook aan mee
Lijkt mij ook verder geen kut aan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:13 schreef xminator het volgende:
@jfm, jep heb er een uur geleden 1 gekocht.
@wammes, bedankt!
@xaban, had vrijkaartjes ama ga niet. Lijkt mij niets aan in rotterdam.
Kan jij schaatsen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:13 schreef xminator het volgende:
@jfm, jep heb er een uur geleden 1 gekocht.
@wammes, bedankt!
@xaban, had vrijkaartjes ama ga niet. Lijkt mij niets aan in rotterdam.
Nope. En nope.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij komt met 'köpekçi' aanzetten? Had je anders iets inhoudelijks in te brengen in het voorgaande topic of kun je alleen maar op de man spelen?
Dit is overigens topic #1009, niet #1010.
Ik wil je best wel in bescherming nemenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nope. En nope.
Lief man al die mensen die elkaar zo fake beschermen. Er werd zat genoeg op de man afgespeeld bij mij. Toen hoorde ik je ook niet, dus karisma.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:16 schreef expans het volgende:
[..]
Alevi koerd
Dagcli
Eheheheh grappig man.
sorry ik weet al wat ik fout doequote:Op zaterdag 21 december 2013 22:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is overigens topic #1009, niet #1010.
nou?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:33 schreef xaban06 het volgende:
Ik hoef maar 1 woord te laten vallen en Stimo ontploft, doen?
Fake beschermen? Je roept 'köpekçiler' in een topic waarin ik het over de MHP had, dus ja, ik voel me enigszins aangesproken en reageer daarop. En begin niet weer met dat 'maar hunnie deden ook bij mij'-geouwehoer; je lokt het vaak gewoon zelf uit. Zo ook weer nu door zo'n post te laten vallen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nope. En nope.
Lief man al die mensen die elkaar zo fake beschermen. Er werd zat genoeg op de man afgespeeld bij mij. Toen hoorde ik je ook niet, dus karisma.
daar ben ik nu achter gekomen iddquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:56 schreef BrandX het volgende:
TT gefixed. Bij het aanmaken van een nieuw topic past de telling zich automagisch aan, dus dat hoef je niet te doen wanneer je een nieuw deel opent
why?quote:
hij opent nietquote:
politiek is een noddzakelijk kwaadquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef Unlabeled het volgende:
Waarom überhaupt een politieke partij aanhangen als ze toch allemaal een verborgen agenda hebben. Allemaal een groot toneelstuk zien we weer. Wie weet wat zich nog meer afspeelt daar. We krijgen toch alleen maar halve waarheden voorgeschoteld.
deze is beter: "gandalf yanında bok yemiş"quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
'' Karşısındaki Tayyip te olsa acıyor insan. Bu adam tam bir psikopat''
Reactie van iemand op dat filmpje op facebook.
Een klein beetje, gewoon leren met vallen en opstaan. Leuk tochquote:
Meh misschien met alle toeslagen opgeteld, en alle opties maximaal aangevinkt maar realiteit is anders.quote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef xminator het volgende:
Zoveel krijgen ze echt volgens nrc next en paar andere bladen.
Ja, als iedereen (de ouders en kinderen; 4 mensen) in de bijstand zitten. Dat betekent ook als kind dat je nooit van je ouders afkomt en dat is echt geen leven XDquote:Op zondag 22 december 2013 01:27 schreef xminator het volgende:
Ziekkkk, werken loont niet:
[ afbeelding ]
Huh? Thuiswonende kinderen die bijstand ontvangen? Wtf?quote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef xminator het volgende:
http://daskapital.nl/2013/12/kijk_geld_verdienen_in_de_bijs.html
Wat versta je onder middeninkomen?quote:Op zondag 22 december 2013 09:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, als iedereen (de ouders en kinderen; 4 mensen) in de bijstand zitten. Dat betekent ook als kind dat je nooit van je ouders afkomt en dat is echt geen leven XD
Sorry, maar dit is weer VVD propaganda. Ze moeten eens laten zien hoe vaak Nederlanders uit het middeninkomen op vakantie gaan per jaar, dat is namelijk iets van drie keer per jaar.
Niet wat jij verdient. Meeste mensen zitten onder de 38000 euro.quote:Op zondag 22 december 2013 11:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat versta je onder middeninkomen?
Typisch ook voor zijn soort. Kapot maken wat niet als hem denkt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik stond echt versteld, ik ben geen fetullah kenner, maar er is zoveel ellende in de wereld en ik heb hem nog nooit zo horen praten en nu, omdat zijn belangen kennelijk worden geschaad flipt ie, naar nota bene een geestverwant...
Als iemand met een middeninkomen drie keer per jaar op vakantie kan gaan, dan doe ik iets niet goed. Zal wel aan de veel te dure huurwoning liggen, stomme vrije sector.quote:Op zondag 22 december 2013 11:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet wat jij verdient. Meeste mensen zitten onder de 38000 euro.
Salarisverhoging eisen.quote:Op zondag 22 december 2013 13:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als iemand met een middeninkomen drie keer per jaar op vakantie kan gaan, dan doe ik iets niet goed. Zal wel aan de veel te dure huurwoning liggen, stomme vrije sector.
Ik heb gelezen wat jij verdient en snap het niet. Gat in je hand?quote:Op zondag 22 december 2013 13:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als iemand met een middeninkomen drie keer per jaar op vakantie kan gaan, dan doe ik iets niet goed. Zal wel aan de veel te dure huurwoning liggen, stomme vrije sector.
¤900 per maand aan huur, plus ¤170 aan water, elektra en warmte (stadsverwarming, geen gas). Ik ben dus zeg maar ¤1100 per maand kwijt aan mijn woning...quote:Op zondag 22 december 2013 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb gelezen wat jij verdient en snap het niet. Gat in je hand?
Ik verdien minder, 800eur huur + 90 euri elektra etc. Heb zelfs een auto en kom net rond. Jij zou makkelijker rond moeten komenquote:Op zondag 22 december 2013 13:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
¤900 per maand aan huur, plus ¤170 aan water, elektra en warmte (stadsverwarming, geen gas). Ik ben dus zeg maar ¤1100 per maand kwijt aan mijn woning...
Tel daarbij de boodschappen, zorgverzekering en dergelijke bij op. Blijft niet veel over he?
Toegegeven, sinds ik salarisverhoging heb gekregen houd ik wel wat meer over. Tot twee maanden geleden zat ik 8K onder mijn huidige salaris. Maar dan nog.
Ik ben al op zoek naar een koopwoning in Amsterdam. Daar kan ik voor dit bedrag niet eens iets fatsoenlijks huren.quote:
Ik krijg huurwoning. Nieuwbouw... 680 euro. Wel even jaartje wachten nog.quote:Op zondag 22 december 2013 13:43 schreef xminator het volgende:
Damn jullie huren echt voor waanzinnige prijzen, voor circa 650 euro per maand koop je een nieuwbouwwoning..
Na aftrek van je HRA in de achterbuurt zeker.quote:Op zondag 22 december 2013 13:43 schreef xminator het volgende:
Damn jullie huren echt voor waanzinnige prijzen, voor circa 650 euro per maand koop je een nieuwbouwwoning..
Ik ontken niet dat ik wel wat luxe leef. Ik ga niet voor de goedkoopste boodschappen en kleren, maar ook zeker niet de duurste. Verder ben ik ¤200 per maand aan opleidingskosten (collegeld en boeken) vergeten op te noemen.quote:Op zondag 22 december 2013 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik verdien minder, 800eur huur + 90 euri elektra etc. Heb zelfs een auto en kom net rond. Jij zou makkelijker rond moeten komen
Dat eerste ja, dat tweede nee. Je hoeft toch niet persee in een drukke stad te wonen? Kleven alleen maar nadelen aan.quote:Op zondag 22 december 2013 13:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Na aftrek van je HRA in de achterbuurt zeker.
Nou ja, vaak vanwege werk wel. Wat is 680 euro nou, 150.000? Koop je net een flat van 80m2.quote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat eerste ja, dat tweede nee. Je hoeft toch niet persee in een drukke stad te wonen? Kleven alleen maar nadelen aan.
Voor ¤700-750 per maand (na aftrek HRA, annuïtair) kan ik een woning kopen van circa ¤230000. Staan best leuke woningen voor die prijs (en lager) binnen de ring van Amsterdam.quote:Op zondag 22 december 2013 13:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Na aftrek van je HRA in de achterbuurt zeker.
Koop dan.quote:Op zondag 22 december 2013 13:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor ¤700-750 per maand (na aftrek HRA, annuïtair) kan ik een woning kopen van circa ¤230000. Staan best leuke woningen voor die prijs (en lager) binnen de ring van Amsterdam.
Een flat van 80m2 is voor mij meer dan genoeg.quote:Op zondag 22 december 2013 13:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, vaak vanwege werk wel. Wat is 680 euro nou, 150.000? Koop je net een flat van 80m2.
Ik bedoelde niet in een groot stad :pquote:Op zondag 22 december 2013 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een flat van 80m2 is voor mij meer dan genoeg.
Bij eventuele uitbreiding kan ik nog altijd doorstromen naar een grotere woning. In Amsterdam krijg je je woning wel makkelijk verkocht.
Jij met je pauperflats ookquote:Op zondag 22 december 2013 13:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, vaak vanwege werk wel. Wat is 680 euro nou, 150.000? Koop je net een flat van 80m2.
Ben ik ook van plan. Er zijn veel leuke woningen, maar ik vind ze gewoon nét niet leuk genoeg.quote:
Ja, leuk, voor 200 in de maand kan je in villa kopen, wel met 800.000 eigen inleg, maar dat vertel ik er lekker niet bij.quote:Op zondag 22 december 2013 13:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij met je pauperflats ook, denk aan 165.000 euro en dan vervolgens zelf nog een spaarbedrag van 30k inleggen en je hebt een nieuwbouwwoning van 110m2. Iets langer reizen met auto /care.
Alsof ik 30.000 hebquote:Op zondag 22 december 2013 13:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij met je pauperflats ook, denk aan 165.000 euro en dan vervolgens zelf nog een spaarbedrag van 30k inleggen en je hebt een nieuwbouwwoning van 110m2. Iets langer reizen met auto /care.
Niet iedereen heeft een dergelijk spaarbedrag.quote:Op zondag 22 december 2013 13:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor 165k kan je ook een nieuwbouwwoning kopen die iets kleiner is (80m2).quote:Op zondag 22 december 2013 13:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, leuk, voor 200 in de maand kan je in villa kopen, wel met 800.000 eigen inleg, maar dat vertel ik er lekker niet bij.
Mijn spaargeld is ook op hoor aan de inrichting van mijn huurwoning (ik moest vanaf 0 beginnen). Verder heb ik een tijdje van mijn spaargeld geleefd omdat ik wat krap bij kas zat.quote:
Zoals ik al zei dus, 80m2. Heb je je nieuwbouw, kan je er niet in wonen, want geen keuken, geen vloer, geen afwerking. Of dat fix jij wel even voor 500 euro.quote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor 165k kan je ook een nieuwbouwwoning kopen die iets kleiner is (80m2).
Ik reis al jaren vanuit een klote locatie, als ik verhuis kan het alleen maar beter worden. Vind het nu nog meevallen (45 minuten reistijd).quote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een dergelijk spaarbedrag.
Oh en xmin, reistijd ga je op een gegeven moment vervelend vinden. Geloof me. Ik vond het vroeger ook leuk om meerdere keren per week van Nijmegen naar Amsterdam te rijden (en weer terug), maar na een tijdje was ik gewoon doodop.
Verkijk je daar niet op. Daarom ga ik lekker op fietsafstand van mijn werk wonen.
Was ook sarcastischquote:Op zondag 22 december 2013 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn spaargeld is ook op hoor aan de inrichting van mijn huurwoning (ik moest vanaf 0 beginnen). Verder heb ik een tijdje van mijn spaargeld geleefd omdat ik wat krap bij kas zat.
Oh, en een blunder van mij begin dit jaar op de beurs hielp ook niet mee.
Dat zit al in de prijs, wel kreeg je basisdingen erbij. Als je geld toelegt kon je luxere varianten krijgen.quote:Op zondag 22 december 2013 13:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei dus, 80m2. Heb je je nieuwbouw, kan je er niet in wonen, want geen keuken, geen vloer, geen afwerking. Of dat fix jij wel even voor 500 euro.
Jep, ik spaar lekker 15.000 per jaarquote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef xaban06 het volgende:
Xmini woont zeker nog bij papa en mama en is tijd voor hem nog onbelangrijk en kan volop sparen.
Wil ik wel eens zien waar de vloer, afwerking van wanden, badkamer betegeld etc inbegrepen is in de prijs bij nieuwbouw. Dat voor 165k en niet uit de achterbuurt. Link?quote:Op zondag 22 december 2013 14:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zit al in de prijs, wel kreeg je basisdingen erbij. Als je geld toelegt kon je luxere varianten krijgen.
Anyway alles beter dan een appartement kopen
Was een nieuwbouwproject een aantal maanden geleden en is al uitverkocht dus kan je niet van een link voorzien.quote:Op zondag 22 december 2013 14:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wil ik wel eens zien waar de vloer, afwerking van wanden, badkamer betegeld etc inbegrepen is in de prijs bij nieuwbouw. Dat voor 165k en niet uit de achterbuurt. Link?
En anders leg je er iets meer geld bij per maand en kan je tot 230k kopen xaban, problem solved.quote:Op zondag 22 december 2013 13:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor ¤700-750 per maand (na aftrek HRA, annuïtair) kan ik een woning kopen van circa ¤230000. Staan best leuke woningen voor die prijs (en lager) binnen de ring van Amsterdam.
Dat dacht ik al...quote:Op zondag 22 december 2013 14:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Was een nieuwbouwproject een aantal maanden geleden en is al uitverkocht dus kan je niet van een link voorzien.
Ja, snap ik, anders leg je 500k bij heb je een villa. Mijn punt is dat jij zegt voor 650 een nieuwbouwwoning kan kopen wat niet in de achterbuurt is. Achteraf moet je ineens bijleggen. Snap je? Nee he.quote:Op zondag 22 december 2013 14:05 schreef xminator het volgende:
[..]
En anders leg je er iets meer geld bij per maand en kan je tot 230k kopen xaban, problem solved.
45 minuten vind ik al te veel. :x Ik ben mijn vrije tijd meer en meer gaan waarderen...quote:Op zondag 22 december 2013 14:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik reis al jaren vanuit een klote locatie, als ik verhuis kan het alleen maar beter worden. Vind het nu nog meevallen (45 minuten reistijd).
Laat me raden, sociale nieuwbouw? De kans daarbij dat je wordt ingeloot (vanwege het enorme aantal aanmeldingen wordt er dikwijls geloot) is klein. Mijn broer was jaren geleden één van de gelukkigen, haha.quote:Op zondag 22 december 2013 14:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Was een nieuwbouwproject een aantal maanden geleden en is al uitverkocht dus kan je niet van een link voorzien.
Tamam haklisin, betaal je 700-750 per maand en dan kan het wel zonder bijleggen.quote:Op zondag 22 december 2013 14:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, snap ik, anders leg je 500k bij heb je een villa. Mijn punt is dat jij zegt voor 650 een nieuwbouwwoning kan kopen wat niet in de achterbuurt is. Achteraf moet je ineens bijleggen. Snap je? Nee he.
Nope, dat niet. Daar zitten volgens mij wel veel haken en ogen aan omdat je een bedrag leent van de gemeente geloof ik.quote:Op zondag 22 december 2013 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat me raden, sociale nieuwbouw? De kans daarbij dat je wordt ingeloot (vanwege het enorme aantal aanmeldingen wordt er dikwijls geloot) is klein. Mijn broer was jaren geleden één van de gelukkigen, haha.
Tsjah ik werk niet vanuit 1 vaste locatie dus zal altijd met reistijden te maken hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 14:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
45 minuten vind ik al te veel. :x Ik ben mijn vrije tijd meer en meer gaan waarderen...
Nog steeds vind ik het knap dat je voor dat bedrag een nieuwbouwwoning kunt kopen, maar wel een realistischere bedrag. Let wel, bij kopen moet je verplichte verzekeringen afsluiten. Maar point made, kopen kan gunstiger zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 14:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam haklisin, betaal je 700-750 per maand en dan kan het wel zonder bijleggen.
Hmm, interessant. Bij sociale nieuwbouw hoef je niets van de gemeente te lenen. Je bent alleen verplicht om de woning eerst aan de woningbouwvereniging aan te bieden wanneer je het besluit te verkopen binnen x (5 tot 10) jaar.quote:Op zondag 22 december 2013 14:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, dat niet. Daar zitten volgens mij wel veel haken en ogen aan omdat je een bedrag leent van de gemeente geloof ik.
Ik werk fulltime en onlangs nieuwbouw gekocht, 100% aflossen. Appartementencomplex inclusief eigen parkeervak. 105m2.quote:Op zondag 22 december 2013 14:14 schreef Unlabeled het volgende:
Damn hebben jullie allemaal een vaste baan om uberhaupt hypotheek te kunnen krijgen. Volgens mij ben ik jongste hier. Ik betaal 450 eu incl voor 21m kamer. Keuken en sanitair moet ik delen met twee zwijnen als huisgenoten gvd.
Dan is het een ander verhaal.quote:Op zondag 22 december 2013 14:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah ik werk niet vanuit 1 vaste locatie dus zal altijd met reistijden te maken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |