quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:40 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Tsoenamiebouncer weer gedraaid wordt
Echt he.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Wootism het volgende:
Ik snap nooit dat die mensen daar gewoon blijven staan ondanks die regen en 7 graden...
Staan ze daar als een verzopen kat naar mensen te kijken naar een aquarium.
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Wootism het volgende:
Ik snap nooit dat die mensen daar gewoon blijven staan ondanks die regen en 7 graden...
Nouja, voor bijna alles geldt overdaad schaadtquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet genoeg van horen.
Omgekeerd aquarium danquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Wootism het volgende:
Ik heb er vanavond zo'n 2u gestaan, en de sfeer is er gewoon tofquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Wootism het volgende:
Het is best verslavend, weet ik uit ervaring. Alhoewel ik 't zelf bij zo'n weer niet heel lang zou volhouden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Wootism het volgende:
Tudududu tudududu Tudududududu Tududududuquote:
Ok.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is Eric Corton toch een buzzkill. Hij kan de stemming van elke feest bederven met zijn reportages.
Misschien is dat ook wel de bedoeling.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is Eric Corton toch een buzzkill. Hij kan de stemming van elke feest bederven met zijn reportages.
Ze moeten nog spelen tegen Roda hoor.quote:
Ze hopen gewoon 10 seconden in beeld te komen, dan kunnen ze erover een Facebook update plaatsen of tweeten. Goed voor je reputatie enzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Wootism het volgende:
Verliezen van Rodaquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten nog spelen tegen Roda hoor.
Daar moeten ze volgend jaar een apart kanaal voor in het leven roepenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is Eric Corton toch een buzzkill. Hij kan de stemming van elke feest bederven met zijn depri reportages.
Kan zomaar gebeuren.quote:
Ajax wint echt niet van Roda hoor. Al helemaal niet in een volgepakt Limburger Stadionquote:
Jawel, jawel. Ik voel nummer 33 aankomen.quote:
Rodaquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten nog spelen tegen Roda hoor.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze hopen gewoon 10 seconden in beeld te komen, dan kunnen ze erover een Facebook update plaatsen of tweeten. Goed voor je reputatie enzo.
Kijk in de webshop.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ga bellen voor de muts vanTimur
Hopelijk is er iemand van BNN/3FM daar die me meteen informatie kan geven erover
Haha, gewoon dat, haha.quote:
Heb je screenie? Je maakt me wel nieuwsgierig nuquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ga bellen voor de muts vanTimur
Hopelijk is er iemand van BNN/3FM daar die me meteen informatie kan geven erover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |