quote:
Komt vast wel goedquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:31 schreef DeLuna het volgende:
Gaarne voorzichtig om te springen met de veren van de Pino.
En hoe sta je tegenover cijfertjes?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening bijgesteld over lettertjes
Ik waardeer lettertjes
Heb hem rond 21u gestuurdquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
Stond er nou een smsje met: gezellig aan de lunch...dan is de vertraging iets meer dan 20min
Vriendjes van de zender he, dan krijg je dat.quote:
Ik kijk rond 3u wel evenquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Vriendjes van de zender he, dan krijg je dat.
Of een late lunchquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
Stond er nou een smsje met: gezellig aan de lunch...dan is de vertraging iets meer dan 20min
Wat dacht je van Speciaal Geschreven Voor SRquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Onzinquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat dacht je van Speciaal Geschreven Voor SR
Da's met bijna alle NL artiestenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi dat ze de anthem hebben gemaakt maar waarom moet dat nr ieder halfuur gedraaid wordenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Of gewoon het themanummer dit jaar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het is Racoon.. Dat is terechtquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:35 schreef PeterPastoor het volgende:
Ahaa de haters hebben dit topic ook weer gevonden
Dat weet ik ook wel, ik ben hem gewoon zat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat dacht je van Speciaal Geschreven Voor SR
Na een reportage van Corton ja, nogal logischquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:35 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Mooi dat ze de anthem hebben gemaakt maar waarom moet dat nr ieder halfuur gedraaid worden
Wordt sowieso na elke repo van Eric gespeeld, da's standaard met het thema-nummer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:35 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Mooi dat ze de anthem hebben gemaakt maar waarom moet dat nr ieder halfuur gedraaid worden
Oja sorryquote:
Eensquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
Ik vind het een van de mooiere nummers die voor SR is geschreven.
Ik ga hem maandag ook maar even halen jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:35 schreef Grutsk het volgende:
Ik ga zo'n Fryslan muts kopen waar ik iedereen mee zie, die is superleuk!
Ja 1 - 0 voor NACquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:36 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ah, ik heb nog niet gekeken. Staan ze achter?
Ik vind Racoon, mits engelstalig, wel prima.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:36 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ah, ik heb nog niet gekeken. Staan ze achter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daarna de benefietwedstrijdknow'm sayin?
word? word.
Ik ook maandag, ik zal zwaaien naar iedereen die hem ook op heeftquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga hem maandag ook maar even halen ja
Ik hoor het al 3 weken aan en de eerste paar keer vond ik het niet zo bijzonder, maar er zit iets in de melodie waardoor het blijft hangen en interessant blijft.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind Racoon, mits engelstalig, wel prima.
Maar over 4 dagen kan ik dit nummer maanden niet meer aanhoren.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:36 schreef alors het volgende:
[..]Chill, topavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daarna de benefietwedstrijd
Ik stoor me bij Racoon aan dat accentquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind Racoon, mits engelstalig, wel prima.
Maar over 4 dagen kan ik dit nummer maanden niet meer aanhoren.
Daar las ik eerder vandaag ook al iets over. Hoe ziet die eruit?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik wil die muts van Timur![]()
Tempting om te bellen naar het callcenter daarvoor
Nog wat alcohol en kan verkondig je dat het de beste band ooit is en dat coldplay underrated isquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stoor me bij Racoon aan dat accent
Mijn muziek is het niet zo, maar het is geen onaardige band
Daar kan ik dan weer niet genoeg van horen.quote:
Ik kijk via 101tv stream. en dan zo onder in die balkquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
Waar stond dat bericht van die groetjes aan Fok?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nog wat alcohol en kan verkondig je dat het de beste band ooit is en dat coldplay underrated is
Ga maar terug naar KLB.quote:
samen met die van novastar denk ikquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:35 schreef PeterPastoor het volgende:
Ahaa de haters hebben dit topic ook weer gevonden
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:39 schreef PeterPastoor het volgende:
Kunnen mensen echt niet meer nadenken? Voorin gaan staan en dan een paraplu opdoen.....stellete egoïsten....
Het wordt tijd dat Tsoenamie weer gedraaid wordtquote:
Oh maar dat is ook irritant, geloof mequote:
Neen #TeamEatSleepRaveRepeatquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:40 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Tsoenamie weer gedraaid wordt
En dat is geen teringherrie? Ok..quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:40 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Tsoenamie weer gedraaid wordt
stond mijn naam erin?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kijk via 101tv stream. en dan zo onder in die balk
En bloedirritant voor iemand die er vlak achter staatquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:40 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik ben geen haterHeeft niks met evenement zelf te maken!
Maar dat is toch dom?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:40 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Tsoenamiebouncer weer gedraaid wordt
Echt he.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Wootism het volgende:
Ik snap nooit dat die mensen daar gewoon blijven staan ondanks die regen en 7 graden...
Staan ze daar als een verzopen kat naar mensen te kijken naar een aquarium.
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Wootism het volgende:
Ik snap nooit dat die mensen daar gewoon blijven staan ondanks die regen en 7 graden...
Nouja, voor bijna alles geldt overdaad schaadtquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet genoeg van horen.
Omgekeerd aquarium danquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Wootism het volgende:
Ik heb er vanavond zo'n 2u gestaan, en de sfeer is er gewoon tofquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Wootism het volgende:
Het is best verslavend, weet ik uit ervaring. Alhoewel ik 't zelf bij zo'n weer niet heel lang zou volhouden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Wootism het volgende:
Tudududu tudududu Tudududududu Tududududuquote:
Ok.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is Eric Corton toch een buzzkill. Hij kan de stemming van elke feest bederven met zijn reportages.
Misschien is dat ook wel de bedoeling.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is Eric Corton toch een buzzkill. Hij kan de stemming van elke feest bederven met zijn reportages.
Ze moeten nog spelen tegen Roda hoor.quote:
Ze hopen gewoon 10 seconden in beeld te komen, dan kunnen ze erover een Facebook update plaatsen of tweeten. Goed voor je reputatie enzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Wootism het volgende:
Verliezen van Rodaquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten nog spelen tegen Roda hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |