SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Friday December 20 (20:00 uur)
Peter Wright 4-2 Per Laursen
Raymond van Barneveld 4-3 Jamie Caven
Phil Taylor 3-4 Michael Smith
Saturday December 21 (20:00 uur)
Andy Hamilton 1-4 Richie Burnett
Robert Thornton 4-0 Beau Anderson
Kim Huybrechts v Ian White
Sunday December 22
Afternoon Session (13:30 uur)
Brendan Dolan v Gary Anderson
Kevin Painter v Paul Nicholson
Simon Whitlock v Jarkko Komula
Evening Session (20:00 uur)
Wes Newton v John Part
John Henderson v Mark Webster
Michael van Gerwen v Kevin McDine
Monday December 23 (20:00 uur)
James Wade v Andy Smith
Mervyn King v Ricky Evans
Adrian Lewis v Vincent van der Voort
Friday December 27
Justin Pipe v Devon Petersen
Third Round
Newton/Part v Robert Thornton
Richie Burnett v K Huybrechts/White
Whitlock/Komula v Painter/Nicholson
Michael Smith v Peter Wright
Henderson/M Webster v Raymond van Barneveld
Saturday December 28
A Lewis/van der Voort v King/Evans
Wade/A Smith v Pipe/Petersen
van Gerwen/McDine v Dolan/G Anderson
Wright/MSmith v Newton/Part/Thornton
Burnett/Huybrechts/White v Whitlock/Komula/Painter/Nicholson
Sunday December 29 (20:00 uur)
MVG/McDine/Dolan/Ganderson v Barneveld/Webster/Henderson
Lewis/Voort/Evans/King v Pipe/Petersen/Wade/ASmith
Monday December 30 (20:00 uur)
Semi-Finals
Wednesday January 1 (21:00 uur)
Final
Format
Preliminary Round - Best of seven legs
First Round - Best of five sets
Second Round - Best of seven sets
Third Round - Best of seven sets
Quarter-Finals - Best of nine sets
Semi-Finals - Best of 11 sets
Final - Best of 13 sets
Prijzengeld
Winner - £250,000
Runner-up - £100,000
Semi-finalist - £50,000
Quarter-finalist - £25,000
Third round losers - £15,000
Second round losers - £10,000
First round losers - £6,000
Preliminary round losers - £3,500
Uitzendingen
Sky Sports
RTL7quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 21-12-2013 22:35:24 ]
28% speelde dus op safe en ik kon ze daar geen ongelijk in geven tot gisteren. Alleen in het verleden behaalde resultaten biedt natuurlijk geen garantiequote:
MvG vanaf het beginquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
28% speelde dus op safe en ik kon ze daar geen ongelijk in geven tot gisteren. Alleen in het verleden behaalde resultaten biedt natuurlijk geen garantie
Niet eens zo'n slechte gedachte. Realistischer dan die 16% van Wade.quote:
Huybrechts komt wel ver maar choked wel he soms. Die Smith heeft geen hersensquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:22 schreef Djnormandy het volgende:
Ik denk dat MvG of Kim Huybrechts dit gaat winnen.
Outsiders zijn nu Huybrechts, Smith, Barney, rest niet in de buurt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De favorieten zijn nu MVG en Adrian Lewis en daarna een rijtje met outsiders zoals Pipe, Barney, Newton, Whitlock en Wade.
Als ik een outsider een kansje zou geven zou ik Barney of Whitlock hoog inschattenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De favorieten zijn nu MVG en Adrian Lewis en daarna een rijtje met outsiders zoals Pipe, Barney, Newton, Whitlock en Wade.
Dat je Wright als outsider ziet vind ik waan van de dagquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Outsiders zijn nu Huybrechts, Smith, Barney, rest niet in de buurt.
Wright staat er niet tussen hoor? Maar kan wel ver komen trouwens, speelt al maanden erg goed.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je Wright als outsider ziet vind ik waan van de dag
Oh ik bedoel Michael Smithquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wright staat er niet tussen hoor? Maar kan wel ver komen trouwens, speelt al maanden erg goed.
Riep vdweek al dat die jongen weleens ver kan komen. Het is niet voor niets een vd grootste talenten van de PDC. Hopelijk kan hij zijn eigen niveau benaderen dan hebben ze er nog een zware dobber aan.quote:
Is zijn manier van kijken denk ik, maar ik vind het toch wel een baas hoor. Hij is een van de weinigen van de oude generatie die nog steeds mee kan met de beste. Staat gewoon top 30 geloof ik en dat al sinds de jaren 80.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:28 schreef Djnormandy het volgende:
Burnett mag ik op een of andere manier niet.
Laat het hem maar eerst wedstrijd voor wedstrijd bekijken. Je weet wat er gebeurt met mensen die Taylor voor de finale uitschakelen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Riep vdweek al dat die jongen weleens ver kan komen. Het is niet voor niets een vd grootste talenten van de PDC. Hopelijk kan hij zijn eigen niveau benaderen dan hebben ze er nog een zware dobber aan.
Ik zag hem meer als een talent voor de toekomst. Bij vlagen zag ik wel zijn talent, maar nooit gedacht dat hij Taylor nu al op TV zou kunnen verslaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Riep vdweek al dat die jongen weleens ver kan komen. Het is niet voor niets een vd grootste talenten van de PDC. Hopelijk kan hij zijn eigen niveau benaderen dan hebben ze er nog een zware dobber aan.
Ik vind het een gozer die alleen maar negativiteit uitstraalt en meer ruzie heeft, zelden leuke interactie met het publiek.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:28 schreef Djnormandy het volgende:
Burnett mag ik op een of andere manier niet.
Klopt hij staat 27e. Hij kijkt altijd zo boos en als het publiek iets schreeuwt gaat hij als hankey erop af.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is zijn manier van kijken denk ik, maar ik vind het toch wel een baas hoor. Hij is een van de weinigen van de oude generatie die nog steeds mee kan met de beste. Staat gewoon top 30 geloof ik en dat al sinds de jaren 80.
Hij kijkt inderdaad niet vriendelijk maja kan die jongen ook niks aan doen, zo staat zijn smoelwerk nu eenmaalquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:30 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Klopt hij staat 27e. Hij kijkt altijd zo boos en als het publiek iets schreeuwt gaat hij als hankey erop af.
Martin Adamsquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij kijkt inderdaad niet vriendelijk maja kan die jongen ook niks aan doen, zo staat zijn smoelwerk nu eenmaalMaar blijf het razend knap vinden dat hij na 20-30 jaar nog steeds goed is, zelfs een Martin Adams is nu stukken minder als enkele jaren terug en die komt ook uit die generatie.
Duitser hequote:Op zaterdag 21 december 2013 20:33 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Marcel, haal gvd die grijns eens van je smoel
Ja inderdaad daarom is het toch knap wat die Burnett doet. Zeker omdat hij er een paar jaar uit is geweest en gewoon nergens aan meedeedquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Martin Adams.
Die heeft zelfs moeite met gozers die 79 gemiddeld gooien op het moment.
Stoer man.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:34 schreef Nober het volgende:
Ik ben nog op een feest bier en jagermeister alles, jwz
Jagerquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:34 schreef Nober het volgende:
Ik ben nog op een feest bier en jagermeister alles, jwz
Burnett blijft ook gewoon boven de 95 gemiddeld gooien, niets mis mee. Heeft ook lange tijd darteritis gehadquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja inderdaad daarom is het toch knap wat die Burnett doet. Zeker omdat hij er een paar jaar uit is geweest en gewoon nergens aan meedeed
Die zege op Whitlock in december 2011 vind ik nou niet bepaald tegenwerkendquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:36 schreef MolFan het volgende:
Die Hamilton zal ook nooit wereldkampioen worden, zijn stijl werkt hem tegen in lange potten.
Wereldkampioen he zei ik.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zege op Whitlock in december 2011 vind ik nou niet bepaald tegenwerkend
Punt is hij kan er geen 3-4 achter elkaar inclusief de finale die nog langer is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij wel meer 'lange' potten aan kan hoor.
Met zijn achterlijke manier van gooienquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij versloeg alle publieksfavorieten..
Ging ie het WK daarna zo achterlijk debiel doen toen hij in de tweede ronde won van Partquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Met zijn achterlijke manier van gooien
TVquote:
En dan gooit weer een paar van die k-beurten tussendoor....quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Hamilton begint weer op stoom te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |