Jij ook man!quote:
Ha, simpel, effectief en erg lekker!quote:Op woensdag 25 december 2013 16:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jij ook man!
Ik ga vandaag of morgen voor chefkok spelen denk ik zo, varkenshaasje met champignon roomsaus, harricotvert en krieltjes ofzo
ja tog. net halve haan menu gehaald met een half liter schulten erbij, daarna nog een cornetto en dan lekker slapen. fuck kerst mis man dat is gewoon verzonnen door degrote bedrijven en de instanties om geld te verdienen, nou daar doe ik dus lekker niet aan me.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gewoon in joggingsbroek dineren.
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:55 schreef KneusTeun het volgende:
Dit is echt Pierre zijn week, alleen maar heerlijk overdadig voedsel
Bohquote:Op woensdag 25 december 2013 16:57 schreef KoningStoma het volgende:
Oh man, dat gevoel dat tussen honger en misselijkheid in zit.
Ik moest ineens denken aan fucking arretjescake, dat is pas lekkerquote:Op donderdag 26 december 2013 00:21 schreef Cliffy het volgende:
Epische chocoladetaart gebakken vandaag
liever rocky road!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken aan fucking arretjescake, dat is pas lekker
gezellig! pc gamen met ze allequote:
Kopen? Hij is gratis te downloaden op steam tot 7 uur.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:08 schreef Kutmanager het volgende:
dayZ standalone maar eens gekocht.
L4D2 mss ook maar eens kopen.
Die lijkt me echt tof en het schijnt dat er snel aan gewerkt wordt.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:08 schreef Kutmanager het volgende:
dayZ standalone maar eens gekocht.
Komt er, maar niet heel binnenkort!quote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef Rossdale het volgende:
DayZ lijkt me ook tof, hopelijk komen ze ook met een consoleversie
als ie komt is het waarschijnlijk ps4, want die hebben betere indie support.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef Rossdale het volgende:
DayZ lijkt me ook tof, hopelijk komen ze ook met een consoleversie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |