Ga naar de kapper dan kun je weer een jaartje gold halenquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:54 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Mijne is ook verlopen. Voelt goed he.
Ik zal jou vrijdag eens een knipbeurt geven als je zo doorgaat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga naar de kapper dan kun je weer een jaartje gold halen
Niet nodig, afgelopen donderdag nog naar de niggerkapper geweestquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik zal jou vrijdag eens een knipbeurt geven als je zo doorgaat.
En van mijn eigen geld betaaldquote:
Heb je nu een afro?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet nodig, afgelopen donderdag nog naar de niggerkapper geweest
gr gr
Nee zo'n lelijke faux hawkquote:
Is het al wel speelbaar? Lijkt me een leuk spel.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:49 schreef Bozz187 het volgende:
Oh En de dayz standalone versie is uit, is wel early access. Dus nog steeds veel bugs enzo. Maar op de Arma 3 engine is wel slick om te zien.
naja, gister viel ik van 6 hoog naar beneden omdat ik door een balkon heen zakte.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Is het al wel speelbaar? Lijkt me een leuk spel.
meneer haat nu op elke consolequote:
Meneer is niet serieus te nemenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
meneer haat nu op elke console
Ik wacht het nog even af.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
naja, gister viel ik van 6 hoog naar beneden omdat ik door een balkon heen zakte.hier wat beelden van de standaloneom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
GETTING STARTED! - DayZ Standalone - Ep.1
Wat is kipkoen?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Voorgerecht: Kipsalade met drumsticks en filet
Hoofdgerecht: Kipkoen op een bedje van kipvleugels
Nagerecht: Zoetzure kipfilet met gegrilde kiplapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop