Mad trippin' yo. Ik dacht het de meth was maar ik ben dus niet de enige die het ziet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:56 schreef PierreTT het volgende:
Rare dag vandaag. Pringles in topic, tliciouz en Tauch. Wat is hier gaande
Bitches be trippin' chardonnaytjes in mn mikquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mad trippin' yo. Ik dacht het de meth was maar ik ben dus niet de enige die het ziet.
Ik heb (nog) geen grijs haar mien jongquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
Oke, Mr.Grey is wel wat te letterlijk..met die grijze haren van 'm.
Daar begint 't mee ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef tliciouz het volgende:
Maar Pringles, mocht je deze keer voor zacht en teder willen gaan, je hebt mijn nummer.
Ik zie vooral het gezever wat ermee gepaard gaat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mad trippin' yo. Ik dacht het de meth was maar ik ben dus niet de enige die het ziet.
Wees niet bang hoor, zit hier uit pure verveling.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:13 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik zie vooral het gezever wat ermee gepaard gaat.![]()
Nee hoor titty, als jij het in dit topic over tepelklemmen wil hebben met pringles, moet je dat vooral doen.
They be jealous.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wees niet bang hoor, zit hier uit pure verveling.
Ik en Pringles bespreken ons sm verleden wel verder via DM.
Oh, maar ook zonder verveling mag je best langskomenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wees niet bang hoor, zit hier uit pure verveling.
Pierre aan de kleurspoeling ja?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen grijs haar mien jong
Ik drink alleen maar merlotjes homie. Uit je plaat met pinot noir.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bitches be trippin' chardonnaytjes in mn mik
Zelfs dat niet! Geen grijs haar bij mijquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pierre aan de kleurspoeling ja?
Helemaal waus met satésausquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik drink alleen maar merlotjes homie. Uit je plaat met pinot noir.
Vooral wat minder haar toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zelfs dat niet! Geen grijs haar bij mij
Michquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:51 schreef Michhas het volgende:
Allemaal maar opscheppen hier, maar toen ik de vorige keer met een fles Jim Beam aan kwam zetten kon Freek na 1 glas niet meer rechtop staan en Pieter heeft hem niet eens opgedronken
Sambuca![]()
Dropshot
Anijsrotzooi
Zo, goedemorgenquote:Op zondag 22 december 2013 06:38 schreef Rossdale het volgende:
Jos! Wanneer ga jij nou eens mee de stad in?
Je wordt toch geen tweede Nick he, die altijd doet alsof hij wil komen maar het dan toch laat afweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |