Ga naar de kapper dan kun je weer een jaartje gold halenquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:54 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Mijne is ook verlopen. Voelt goed he.
Ik zal jou vrijdag eens een knipbeurt geven als je zo doorgaat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga naar de kapper dan kun je weer een jaartje gold halen
Niet nodig, afgelopen donderdag nog naar de niggerkapper geweestquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik zal jou vrijdag eens een knipbeurt geven als je zo doorgaat.
Heb je nu een afro?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet nodig, afgelopen donderdag nog naar de niggerkapper geweest
gr gr
Is het al wel speelbaar? Lijkt me een leuk spel.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:49 schreef Bozz187 het volgende:
Oh En de dayz standalone versie is uit, is wel early access. Dus nog steeds veel bugs enzo. Maar op de Arma 3 engine is wel slick om te zien.
naja, gister viel ik van 6 hoog naar beneden omdat ik door een balkon heen zakte.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Is het al wel speelbaar? Lijkt me een leuk spel.
meneer haat nu op elke consolequote:
Meneer is niet serieus te nemenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
meneer haat nu op elke console
Ik wacht het nog even af.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
naja, gister viel ik van 6 hoog naar beneden omdat ik door een balkon heen zakte.
hier wat beelden van de standalone
Wat is kipkoen?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Voorgerecht: Kipsalade met drumsticks en filet
Hoofdgerecht: Kipkoen op een bedje van kipvleugels
Nagerecht: Zoetzure kipfilet met gegrilde kiplapjes
Zelfde als kalkoen, maar dan van kip.quote:
Schoonfamilie heeft gekookt, hoef alleen maar te zittenquote:Op woensdag 25 december 2013 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga me eigens zo vol stouwen bij de Jap
Jij al gekookt Pjotr?
Duidelijk!quote:Op woensdag 25 december 2013 15:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zelfde als kalkoen, maar dan van kip.
Prettige kerst iedereen.
De leven dus.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schoonfamilie heeft gekookt, hoef alleen maar te zittenMorgen werken, dus krijg dan eten op werk
Lekker met wat gebakken appeltjesquote:Op woensdag 25 december 2013 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
begonnen met balkenbrij! beat that
Lekker man!quote:Op woensdag 25 december 2013 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
begonnen met balkenbrij! beat that
Vanmorgen gewoon een broodje met eiersalade, oude kaas en rucola gegetenquote:Op woensdag 25 december 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De leven dus.
Vanmorgen lekker pistoletje met vitello tonato gegeten
Genieten man, ik heb echt nog geen idee wat we gaan eten hier, hoorde in de wandelgangen wel iets over hazenpeperquote:Op woensdag 25 december 2013 16:08 schreef Kutmanager het volgende:
Everzwijn in rode wijnsaus vanavond.
Ik heb er korstverdomme nog steeds geen op!quote:Op woensdag 25 december 2013 16:32 schreef KoningStoma het volgende:
Afgelopen week veel te veel oliebollen gegeten en nu te misselijk om te eten
Jij ook man!quote:
Ha, simpel, effectief en erg lekker!quote:Op woensdag 25 december 2013 16:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jij ook man!
Ik ga vandaag of morgen voor chefkok spelen denk ik zo, varkenshaasje met champignon roomsaus, harricotvert en krieltjes ofzo
ja tog. net halve haan menu gehaald met een half liter schulten erbij, daarna nog een cornetto en dan lekker slapen. fuck kerst mis man dat is gewoon verzonnen door degrote bedrijven en de instanties om geld te verdienen, nou daar doe ik dus lekker niet aan me.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gewoon in joggingsbroek dineren.
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:55 schreef KneusTeun het volgende:
Dit is echt Pierre zijn week, alleen maar heerlijk overdadig voedsel
Bohquote:Op woensdag 25 december 2013 16:57 schreef KoningStoma het volgende:
Oh man, dat gevoel dat tussen honger en misselijkheid in zit.
Ik moest ineens denken aan fucking arretjescake, dat is pas lekkerquote:Op donderdag 26 december 2013 00:21 schreef Cliffy het volgende:
Epische chocoladetaart gebakken vandaag
liever rocky road!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken aan fucking arretjescake, dat is pas lekker
gezellig! pc gamen met ze allequote:
Kopen? Hij is gratis te downloaden op steam tot 7 uur.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:08 schreef Kutmanager het volgende:
dayZ standalone maar eens gekocht.
L4D2 mss ook maar eens kopen.
Die lijkt me echt tof en het schijnt dat er snel aan gewerkt wordt.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:08 schreef Kutmanager het volgende:
Komt er, maar niet heel binnenkort!quote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef Rossdale het volgende:
DayZ lijkt me ook tof, hopelijk komen ze ook met een consoleversie
als ie komt is het waarschijnlijk ps4, want die hebben betere indie support.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef Rossdale het volgende:
Wow very poo such diaper much Lucaquote:
Leek me ook tof maar heb het een paar keer op Twitch gekeken maar 90% van de tijd zijn die lui een beetje doelloos door een bos aan het rennen op zoek naar iets om dan door een in een toren campende sniper door hun kop gepieft te worden zodat ze weer een half uur een heel dorp kunnen doorzoeken op zoek naar kleren, voedsel, wapen en bijpassende ammo...quote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef Rossdale het volgende:
wat was er eerder het kip of de ei raadsels jongens en meisjesquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Soon? Met kip is er alleen; meteen.
Het is dan ook een survival game, niet een fps shooter ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Leek me ook tof maar heb het een paar keer op Twitch gekeken maar 90% van de tijd zijn die lui een beetje doelloos door een bos aan het rennen op zoek naar iets om dan door een in een toren campende sniper door hun kop gepieft te worden zodat ze weer een half uur een heel dorp kunnen doorzoeken op zoek naar kleren, voedsel, wapen en bijpassende ammo...
Bakkes zwartnekquote:Op zaterdag 28 december 2013 08:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
05:27
Heeft je vriendin jouw luier verschoond?
en dan mij lastig vallen hequote:
misschien ook maar kopen, vond het wel tof!quote:Op donderdag 26 december 2013 18:08 schreef Kutmanager het volgende:
L4D2 mss ook maar eens kopen.
mij een beetje in de rug schieten!quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
misschien ook maar kopen, vond het wel tof!
Met bozz nog ff geowned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |