De EU en Israël zijn elkaars vriendjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:15 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou ja, boycotten dus.
Ze krijgen nu ook al geen deel uit een groot wetenschappelijk project van de EU. Daaraan droeg Israel 600 miljoen bij en het kreeg er 900 miljoen uit betaald. Maar jammer dan: jullie bezetten illegaal grond van anderen en dat vinden wij stout.
En als boycotten van producten uit de illegale nederzettingen niet helpt, misschien heel Israel boycotten, net zoals indertijd Zuid-Afrika.
Er moet druk op de ketel komen, dat is wel duidelijk.
Daaróm krijgt Finkelstein zoveel aanhang.. Dit filmpje oogst veel bijval:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:47 schreef Kees22 het volgende:
Ik snap steeds minder dat mensen zich iets van die term aantrekken.
Zelfs loepzuivere joden worden soms uitgemaakt voor antisemiet, zoals die gast van de holocaustindustrie. Finkelstein, geloof ik.
Of anderzijds figuren die er niks mee te maken hebben, zoals nu bij Vitesse.![]()
Wat mij bij deze herziening opvalt: hij wordt ook zeer emotioneel. Net als dat meisje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daaróm krijgt Finkelstein zoveel aanhang.. Dit filmpje oogst veel bijval:
Hier ben ik het eigenlijk minder mee eens, maar ok, zijn eigen uitleg:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat mij bij deze herziening opvalt: hij wordt ook zeer emotioneel. Net als dat meisje.
Nou neem ik zijn emotie wel meer serieus dan de emoties van dat meisje dat minstens twee of drie stappen verder weg staat van de holocaust, maar toch.
Eerder op de avond een programma over de watersnoodramp van 1953. Een man die meegedreven was met de rotzooi of zo een zeearm over en aan de andere kant halfdood de kant opkroop. De presentator zei: "Dat kan ik me niet voorstellen: hoe dat was." Zegsman: "Nee, dat kun je niet." En ergens anders zelfs: "Probeer dat ook maar niet." Zonder verwijt, gewoon heel zacht en vriendelijk.
Dat meisje lijkt te denken dat het onvoorstelbaar erg was en dus huilwaardig, heel erg huilwaardig. En dat elke relativering schennis is.
Finkelstein weet ook wel dat het heel erg was, maar vindt het juist daarom schandalig dat buitenstaanders daar misbruik van maken. Voor hun eigen doelen en belangen.
Nou ja, ik zoek maar wat naar het verschil.
Goede aanvulling! Ik had geen idee dat het meisje Duitse was, ging er van uit dat ze joodse was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier ben ik het eigenlijk minder mee eens, maar ok, zijn eigen uitleg:
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Goede aanvulling! Ik had geen idee dat het meisje Duitse was, ging er van uit dat ze joodse was.
Heb geen idee waar je het over hebt. Sorryquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:11 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja.
Maar de opdracht om een heel volk uit te moorden, en vergeet de vrouwen en kinderen niet, hoe valt die daarmee te rijmen?
Zeg, het is sjabbat. Wat doe jij hier nog.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:57 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Heb geen idee waar je het over hebt. Sorry
????quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:03 schreef Skillsy het volgende:
De holocaust heeft niks met de oprichting van de staat Israel te maken. Noch met de problematiek in het MO , dus alsjeblieft kappen met de Holocaust erbij te halen.
Iedereen weet dat er een Joodse staat zal zijn gekomen zonder deze shoah. Dus lullen over holocaust in het Israeli - Palestine conflict topic is nutteloos.
Sjabbat is voorbij toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:01 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zeg, het is sjabbat. Wat doe jij hier nog.
Moet ik nou in jouw heilige boek gaan zoeken naar die opdrachten van jouw god om de tegenstanders van jouw volk te vernietigen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:57 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Heb geen idee waar je het over hebt. Sorry
Nou, jij hebt het er het vaakst over, dus graag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Moet ik nou in jouw heilige boek gaan zoeken naar die opdrachten van jouw god om de tegenstanders van jouw volk te vernietigen?
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:07 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nou, jij hebt het er het vaakst over, dus graag.
"En vergeet de vrouwen en kinderen niet."
Google is toch zeker je beste vriend?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Moet ik godverdomme dat kutboek weer gaan herlezen.
Ja, en dus? Moet ik dan alles weten?quote:
Dat gaf wel een leuke opbrengst!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Google is toch zeker je beste vriend?
Uhm ja het is Sjabbat en dan? Wat doe ik hier nog? Ikke niet snappenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:01 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zeg, het is sjabbat. Wat doe jij hier nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |