Wahahaha!! Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Huh er staat toch 35.0 en dan 5 dagen voor de bevalling
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wahahaha!! Je hebt gelijk![]()
Ik las het als 35 en een halve dag xDVond t al erg specifiek, die halve dag
![]()
Dat heb ik idd bij jou andersomquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kwis wat een mooi buikje!
KP mooie bol. Ik vind het altijd leuk die van jou te zien ivm zelfde termijn en vergelijk met de mijne. Zo van: ohja bij één kindje was mijn buik pas ongeveer zo geweest.
+1! Ik maak die vergelijking ook altijd haha.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dat heb ik idd bij jou andersom![]()
Mijn 30w3d bol van afgelopen week![]()
[ link | afbeelding ]
Streepjes slanken af hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:15 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
+1! Ik maak die vergelijking ook altijd haha.
Dot, wat ben je mooi! En zo slank ook verder!
Ik heb ook bijna niks hoor en wat ik heb is zo neutraal mogelijk om goed te kunnen mixen met de rest. Dit is een tuniekje dat ik had al had en dat ik nu misschien aan het verpesten ben, maar ik vind hem leuk met bolquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Kimpossible het volgende:
Ik vind het een heel tof truitje/jurkje dot! Ik kom niet verder dan de goedkope meuk van de h&m (ik heb hem ook nog in die kleur nik) , omdat ik het gewoon zonde vind om er erg veel geld aan uit te geven. Straks moet ik ook nog aan de voedingstops, weer een lading spul wat je maar beperkt kunt dragen!
Ik heb behoorlijk lang borstvoeding gegeven en misschien ben ik een uitzondering, maar ik heb echt nog nooit een voedingsshirt gedragen hoor. Voedingsbh, hemdje met spaghettibandjes en gewone kleding. Trui/shirt oid omhoog, hemdje omlaag en gaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Kimpossible het volgende:
Ik vind het een heel tof truitje/jurkje dot! Ik kom niet verder dan de goedkope meuk van de h&m (ik heb hem ook nog in die kleur nik) , omdat ik het gewoon zonde vind om er erg veel geld aan uit te geven. Straks moet ik ook nog aan de voedingstops, weer een lading spul wat je maar beperkt kunt dragen!
+1quote:Op zondag 12 januari 2014 15:04 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk lang borstvoeding gegeven en misschien ben ik een uitzondering, maar ik heb echt nog nooit een voedingsshirt gedragen hoor. Voedingsbh, hemdje met spaghettibandjes en gewone kleding. Trui/shirt oid omhoog, hemdje omlaag en gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vandaag - 27+4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Svp spoilers niet quoten
[ Bericht 0% gewijzigd door Musique op 13-01-2014 15:20:39 ]![]()
Klopt, ik heb van de week mijn ringen afgedaan omdat ik bang ben dat ik ze er over een tijdje helemaal niet meer afkrijgquote:Op maandag 13 januari 2014 15:20 schreef Burdie het volgende:
En idd, aan je handen zie je goed dat je best wat vocht vasthoudt... en je moet nog even....
![]()
![]()
Musique
Zoe: ja ik kan ze wel even achter elkaar plaatsen?Ik maak woensdag weer een foto, kan wel even kijken of ik een compilatie kan maken
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Wow, wat een hoop tweelingbuiken komen er zo voorbij, gewoon 4!! Mooi om te zien hoor![]()
En mooie foto's van Chanty, Dot, Enf, Stefanie, Bolletje, Coco, Klaproos, Momo en KimP![]()
Mijn buik is sinds kerst echt gegroeid, tenminste zo voelt hetEergisteren heb ik wat foto's laten maken door een bevriende fotografe, gewoon voor de leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben ik je voorbij gegroeid?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:54 schreef StefanieV het volgende:
Fazz mooi hoor! Hij is idd gegroeid, je liep eerst vrij gelijk op met mij, nu niet meer!Op de foto is mn buik natuurlijk wel nog extra uitgezet
![]()
![]()
Wow! Mooie foto Fazz
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
20 weken vandaag, op de helft!
waarom mijn camera nu ineens zo blauw doet weet ik ook niet
Hier onder een spoiler nog even teruglopend de andere buiken voor de liefhebberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Zoe: ja idd is zomaar vorm is heel anders vind ik! Nou ligt deze mevrouw ook in stuit en M. lag lange tijd dwars.
Alhoewel ik zo'n last van maagzuur had dat ik haar eens toegesproken heb; nu ga je dwarsliggen net als je zus!! en volgens mij heeft ze geluisterd XDI never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Wahaha wat een verschil Enf! Voor mijn gevoel ben ik heul niet zo dik
Zal eens een foto van Djen opsnorren en ter vergelijking een nieuwe foto maken![]()
ja doe dat maar eens!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Wahaha wat een verschil Enf! Voor mijn gevoel ben ik heul niet zo dik
Zal eens een foto van Djen opsnorren en ter vergelijking een nieuwe foto maken![]()
![]()
Wat leuk die vergelijken Enf! Mooi om te zien hoe het toch elke week veranderd![]()
Mooi Burdie, bijna afgebakken![]()
Stefanie, dat gaat ook al wat worden hoor! Volgens mij ontlopen we elkaar toch echt niet veel![]()
![]()
We schelen ook maar een dag van uitgerekende datum hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:23 schreef Fazzoletti het volgende:
Stefanie, dat gaat ook al wat worden hoor! Volgens mij ontlopen we elkaar toch echt niet veel![]()
![]()
Ja een paar dagen dacht ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:27 schreef StefanieV het volgende:
[..]
We schelen ook maar een dag van uitgerekende datum heLeuk om te zien dat het dan gelijk op gaat, maar omdat ik zo'n groeispurt had dacht ik dat ik je 'ontgroeid' was
![]()
![]()
![]()
19w4d
Ik krijg hem maar niet gedraaid
Mn buikje zit nog wel erg laag, waardoor ie op de foto voor mn gevoel kleiner lijkt
[ Bericht 33% gewijzigd door JaleesaJoia op 18-01-2014 16:18:32 ]Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Topickill?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ah, allemaal op-de-helft-buikjes! Mooi Enf, Jj, Stefanie en fazz!
Burdie je groeit mooi door!
Nikki je hebt zo'n mooi tweelinghuisBen benieuwd hoe groot je nog gaat worden!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Ik kreeg van de fotoshootmevrouw een eerste foto als previewIvm familieomstandigheden zit er wat vertraging in, maar ze is er mee bezig!
Foto is van 28+4 (en nu ben ik zo langzamerhand verdubbeld haha)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto niet quoten aub, weet nog niet of hij blijft staan ivm herkenbaarheid (ik moet toch ns aan de photobucket ofzo.)
[ Bericht 3% gewijzigd door Kimpossible op 19-01-2014 22:06:46 (Foto nu via photobucket. Beter!) ]Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Idd supermooie foto Kimpossible!!
En Nikki, ik vind jouw buik zo mooi
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: