Ik heb ook bijna niks hoor en wat ik heb is zo neutraal mogelijk om goed te kunnen mixen met de rest. Dit is een tuniekje dat ik had al had en dat ik nu misschien aan het verpesten ben, maar ik vind hem leuk met bolquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Kimpossible het volgende:
Ik vind het een heel tof truitje/jurkje dot! Ik kom niet verder dan de goedkope meuk van de h&m (ik heb hem ook nog in die kleur nik) , omdat ik het gewoon zonde vind om er erg veel geld aan uit te geven. Straks moet ik ook nog aan de voedingstops, weer een lading spul wat je maar beperkt kunt dragen!
Ik heb behoorlijk lang borstvoeding gegeven en misschien ben ik een uitzondering, maar ik heb echt nog nooit een voedingsshirt gedragen hoor. Voedingsbh, hemdje met spaghettibandjes en gewone kleding. Trui/shirt oid omhoog, hemdje omlaag en gaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Kimpossible het volgende:
Ik vind het een heel tof truitje/jurkje dot! Ik kom niet verder dan de goedkope meuk van de h&m (ik heb hem ook nog in die kleur nik) , omdat ik het gewoon zonde vind om er erg veel geld aan uit te geven. Straks moet ik ook nog aan de voedingstops, weer een lading spul wat je maar beperkt kunt dragen!
+1quote:Op zondag 12 januari 2014 15:04 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk lang borstvoeding gegeven en misschien ben ik een uitzondering, maar ik heb echt nog nooit een voedingsshirt gedragen hoor. Voedingsbh, hemdje met spaghettibandjes en gewone kleding. Trui/shirt oid omhoog, hemdje omlaag en gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vandaag - 27+4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Svp spoilers niet quoten
[ Bericht 0% gewijzigd door Musique op 13-01-2014 15:20:39 ]![]()
Klopt, ik heb van de week mijn ringen afgedaan omdat ik bang ben dat ik ze er over een tijdje helemaal niet meer afkrijgquote:Op maandag 13 januari 2014 15:20 schreef Burdie het volgende:
En idd, aan je handen zie je goed dat je best wat vocht vasthoudt... en je moet nog even....
![]()
![]()
Musique
Zoe: ja ik kan ze wel even achter elkaar plaatsen?Ik maak woensdag weer een foto, kan wel even kijken of ik een compilatie kan maken
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |