Er zijn wat grote (positieve) ontwikkelingen te melden, dus tijd voor een update.
De laatste 2 maanden zijn behoorlijk turbulent geweest op relatiegebied, o.a. door
dit avontuur, wat uiteindelijk een week of 6 geleden is doodgebloed, maar waar ik wel hele mooie ervaringen en vooral leermomenten aan heb overgehouden. Het was vooraf niet mijn intentie om deze meid als opstap te gebruiken om dingen op relatiegebied te leren, maar dat is het uiteindelijk onbedoeld wel geworden. Onze karakters botsten uiteindelijk te veel en achteraf was duidelijk dat we allebei andere dingen in een relatie zochten.
Naast deze meid was ik al een poosje via Tinder en een andere datingsite aan het chatten/flirten met nog enkele andere meiden en dit lijkt ineens ook allemaal een stuk makkelijker te gaan dan ik vroeger ooit had durven vermoeden, al ben ik de laatste paar maanden ook zowel qua uiterlijk als qua houding (positiever, flirteriger, steviger in mijn schoenen) behoorlijk veranderd. Ik ben mij steeds beter bewust geworden van wie ik ben, waar ik naar op zoek ben in het leven en hoe ik het beste uit mezelf kan halen, zonder het roer in mijn leven compleet om te hoeven gooien.
Na dat misgelopen avontuur ben ik gaan daten met een andere leuke meid van 25, waarmee ik toen al een week of 6 aan het chatten was. Inmiddels ruim 5 weken geleden in één weekend twee gezellige dates met deze dame gehad, waarna zij kenbaar begon te maken dat ze mij wel zag zitten. Ik vond haar ook wel leuk, alhoewel ik toen nog geen sterke gevoelens voor haar had, maar ik zat ook nog met de meid van de vorige dates waar toen mijn hoofd nog vol van zat, ook al was dat hoofdstuk toen al afgesloten.
Een week later bij mij thuis afgesproken voor een 3de en twee dagen later nog eens een 4de date, waarna de gevoelens ook bij mij steeds sterker werden. Fysiek liet ze toen nog niet meer toe dan wat knuffelen, strelen en zoenen, maar dit voelde al ontzettend goed en hoewel ze nog niet verder wilde gaan leek er wel meer in te zitten. Het is zowel fysiek als qua karakter een totaal andere meid dan de meid met wie ik hiervoor gedate heb, maar het voelde erg goed met haar. Aan het eind van die 4de date (nu bijna 4 weken geleden) vroeg ze heel subtiel om verkering, waar ik natuurlijk volmondig ja op heb gezegd.
En nu, nu voelt het ineens heel maf, om op mijn 26ste ineens toch mijn eerste 'echte' vriendin te hebben. Ondanks dat zij net als ik ook zowel fysiek als qua karakter niet zonder imperfecties is, heb ik echt het gevoel helemaal voor de volle 100% voor deze meid te willen gaan. Er komen een hoop nieuwe dingen kijken, zowel op fysiek als op emotioneel vlak, maar we zijn dingen rustig aan het opbouwen en ze laat mij de leiding nemen, wat ik erg prettig vind. En ook al probeer ik niet verblind te raken door alle liefde en emotie en mijn en haar enthousiasme nog enigszins probeer te temperen: hoe beter ik haar leer kennen, hoe meer ik merk dat we enorm bij elkaar lijken te passen en onze interesses en karakters elkaar goed lijken aan te vullen.
De middagen/avonden samen in de laatste 3 weken zijn bijna onwerkelijk voor me geweest. Ineens lag er een lieve, beeldschone dame naakt in mijn eigen bed en leken de uren voorbij te vliegen. Ik merk dat ik zelf erg van romantiek houd en heb er dan ook aardig wat aandacht aan geschonken om het liefdesspel zo mooi mogelijk te doen laten bloeien. Rode sfeerverlichting, geurkaarsen, heerlijke massageolie, romantische muziek op de achtergrond, diverse 'hulpmiddelen' klaar in het nachtkastje, maar vooral voor alles heel ruim te tijd genomen. Van vrijwel iedere aanraking genoot ze zichtbaar en in een langzaam tempo zijn we na iedere avond steeds een kleine stap verder gegaan, tot we ongeveer een week geleden bij het 'laatste honk' terecht zijn gekomen.
Ze was net als ik nog maagd en ondanks veel glijmiddel te gebruiken deed het duidelijk veel pijn bij haar. Daarbij was de spanning ook bij mij zo enorm groot dat ik heel snel mijn erectie verloor en het hielp ook niet echt mee dat mijn benen op mijn fijne zachte matras erg snel weg gleden. Een tweede poging een paar dagen later verliep niet veel beter. Ze wilde het heel graag en zei dat ze voorbereid was op de pijn, maar na een paar centimeter duwde ze me weer weg, omdat de pijn nog te hevig was om door te zetten. Afgelopen nacht ging het beter, alhoewel ze toen ze onderop lag wel nog steeds pijn voelde. Toen ze echter bovenop me kroop, en ik ook beter kon zien wat we deden, lukte het wel en er ging een vlaag van opluchting over ons beiden heen toen we merkten dat dit zonder pijn bij haar gebeurde. Ondanks dat we nog steeds wat liepen te klungelen (en dat de komende keren ook nog wel zullen doen) en ik niet ben klaar gekomen, voelde dit moment wel enorm speciaal, wat zij later ook nog eens benadrukte.
Volgend weekend is Valentijn en dat ga ik met deze recente ontwikkelingen natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. Ik probeer nuchter te blijven en niet al te veel aan haar te denken, maar deze relatie vormt op dit moment zo'n mooie aanvulling in mijn leven dat ik merk dat ik er wel voor de volle 100% voor wil gaan.