Whehehe.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn opa zegt altijd ''het derde rijksmuseum'' en dan wordt mijn oma boos
Hoezo derdequote:Op zaterdag 21 december 2013 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn opa zegt altijd ''het derde rijksmuseum'' en dan wordt mijn oma boos
Oke dan moeten we voor de 31ste gaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het serieus niet afwijzen. Heb ik tenminste een reden om te gaan. Mijn CJP-pas loopt ook de 31ste af alleen.
[..]Mijn oma is ook niet erg pro Duitsland.
Third Reich, nazi Duitsland.quote:
Volgende week een jaar geleden dat mijn laatste opa overleed en mijn hond in die zelfde weekquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
Ik droomde vannacht dat mijn opa overleed![]()
tweede wereldoorlogquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:12 schreef supersof het volgende:
eh oke, laten we doen alsof ik het snap.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Third Reich, nazi Duitsland.
Hmm. CJP pas is de helft van de prijs. Ik moet eigenlijk voor de 31ste gaan.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke dan moeten we voor de 31ste gaan.
??quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende week een jaar geleden dat mijn laatste opa overleed en mijn hond in die zelfde week
Ik begin echt depressief te worden hier.
Was ie leuk, ja?quote:
Dank je. Jij mag er ook wezen.quote:
van fokit gekregenquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:13 schreef Typisch het volgende:
waarom hebben jullie allemaal een abo
Hitler noemde het gedeelte dat hij veroverde in de oorlog het 3e rijk. het 2e was in de eerste wereldoorlog en de 1ste was nog ergens eerder.quote:
weet ik niet echtquote:
quote:[..]
Dank je. Jij mag er ook wezen.
Fok-it en Bondage. Ik zit nog wel een halfjaar met een abo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:13 schreef Typisch het volgende:
waarom hebben jullie allemaal een abo
Oké.quote:
nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hitler noemde het gedeelte dat hij veroverde in de oorlog het 3e rijk. het 2e was in de eerste wereldoorlog en de 1ste was nog ergens eerder.
Oke, wanneer?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok-it en Bondage. Ik zit nog wel een halfjaar met een abo.
[..]
Oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |