Supporters verwachten meerquote:Op zondag 22 december 2013 17:56 schreef GGMM het volgende:
Wel erg triest om je team uit te fluiten als je 2-0 voorstaat.
Ik weet het niet. Wat meer initiatief mag best natuurlijk. ADO speelt met 10 man en je hebt een marge van 2 doelpunten. Je mag de partij wel wat interessanter maken, toch?quote:Op zondag 22 december 2013 17:56 schreef GGMM het volgende:
Je mag godverdomme blij zijn dat je wint man en in de top 5 gaat komen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wat meer initiatief mag best natuurlijk. ADO speelt met 10 man en je hebt een marge van 2 doelpunten. Je mag de partij wel wat interessanter maken, toch?
Het is PSV, wat verwacht je.quote:Op zondag 22 december 2013 17:56 schreef GGMM het volgende:
Daar heb je de spelers nou eenmaal niet voor. Je staat niet voor niks 6de ofzo. Je komt net terug van de 10de plaats.quote:Op zondag 22 december 2013 17:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wat meer initiatief mag best natuurlijk. ADO speelt met 10 man en je hebt een marge van 2 doelpunten. Je mag de partij wel wat interessanter maken, toch?
Dit dus...quote:Op zondag 22 december 2013 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb je de spelers nou eenmaal niet voor. Je staat niet voor niks 6de ofzo. Je komt net terug van de 10de plaats.
Je weet dat Ajax keihard gaat verliezen van PSV na de winterstop.quote:Op zondag 22 december 2013 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb je de spelers nou eenmaal niet voor. Je staat niet voor niks 6de ofzo. Je komt net terug van de 10de plaats.
Dan nog is er voor Ajax niks aan de handquote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je weet dat Ajax keihard gaat verliezen van PSV na de winterstop.
Zullen we dit soort vreemde strijdjes achterwege laten en gewoon inhoudelijk blijven discussiėren?quote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je weet dat Ajax keihard gaat verliezen van PSV na de winterstop.
Naar de bevestiging dat we écht heel veel kwaliteit tekort komen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:05 schreef LudoSanders het volgende:
Waar de fuck zit ik naar te kijken, gaat helemaal nergens over dit.
Blijft ook een zeer onzekere factor idd. Had ik me toch veel meer van voorgesteld na het seizoen dat hij vorig jaar keepte.quote:
Nee joh Tyton > Zoet anytimequote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijft ook een zeer onzekere factor idd. Had ik me toch veel meer van voorgesteld na het seizoen dat hij vorig jaar keepte.
Vorig seizoen heb ik hem alleen in de samenvattingen gezien maar hij bakt er bij PSV niet veel van nee. Ik ben ook geen fan van Tyton maar die zou ik toch verkiezen boven Zoet momenteel.quote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijft ook een zeer onzekere factor idd. Had ik me toch veel meer van voorgesteld na het seizoen dat hij vorig jaar keepte.
Onzin, ze kunnen er gewoon geen reet van.quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef LudoSanders het volgende:
Belachelijke vertoning. Heeft niets met kwaliteit te maken, maar met willen.
Mentaliteit is ook kwaliteit zeg ik altijd maar.quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef LudoSanders het volgende:
Belachelijke vertoning. Heeft niets met kwaliteit te maken, maar met willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |