ik somsquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet graag alleen.
Lijkt me leuk. Doen we het in een McDonalds zodat we op de zelfde internetverbinding zitten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook niet. Beide niet.
LR, zullen we een LANFOK-party doen?
eerst van jouquote:
vanavond 22:45 McDonalds Stadionweg?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Doen we het in een McDonalds zodat we op de zelfde internetverbinding zitten.
Vertel eens.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zie een verband.
Ik ben wel een vrouw en ik wil wel een foto van jou.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben geen vrouwmensch, dan hoeft dat niet zo nodig
gawegquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben wel een vrouw en ik wil wel een foto van jou.
Ik vind jou raarquote:
Je bent af en toe graag alleen, bij voorkeur in je band. Je hebt niet ontbeten en hebt dus trek in chipsquote:
Vanavond ben ik in Den Haag helaas. Laten we de meet uitstellen tot de volgende thuiswedstrijd van Feyenoordquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:21 schreef Muto het volgende:
[..]
vanavond 22:45 McDonalds Stadionweg?
nepperdquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is een act, ik ben vrij normaal
Dat klopt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent af en toe graag alleen, bij voorkeur in je band. Je hebt niet ontbeten en hebt dus trek in chips
[..]
Vanavond ben ik in Den Haag helaas. Laten we de meet uitstellen tot de volgende thuiswedstrijd van Feyenoord
Oké. Maar dat duurt echt nog lang. Volgens mij spelen we eerst drie keer uit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent af en toe graag alleen, bij voorkeur in je band. Je hebt niet ontbeten en hebt dus trek in chips
[..]
Vanavond ben ik in Den Haag helaas. Laten we de meet uitstellen tot de volgende thuiswedstrijd van Feyenoord
dat kloptquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Oké. Maar dat duurt echt nog lang. Volgens mij spelen we eerst drie keer uit.
Tja. We kunnen het ook centraler doen. Het hoeft niet per se bij De Kuip te zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Oké. Maar dat duurt echt nog lang. Volgens mij spelen we eerst drie keer uit.
hahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja. We kunnen het ook centraler doen. Het hoeft niet per se bij De Kuip te zijn.
Dit kan natuurlijk niet. Je ziet mensen ons gewoon uitlachen om onze gebrekkige Fok! CV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |