tuigleven hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is steeds dezelfde. Maar ik game daar nooit
Ik kom daar om te chillen. Is wel cool. Soms valt er iemand in slaap achter zijn PC, dan versieren we hem
Doe maar het laatste.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet je toch eens een goed gesprek met je ouders aan gaan en ze twee opties voorleggen.
- Of ze scheiden en je moeder huwt mij
- Of je laat je adopteren.
Dus jij gaat naar een lanparty om achter mensen te zitten die gamen en enkel wat te durven als ze knockout gaan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kom daar om te chillen. Is wel cool. Soms valt er iemand in slaap achter zijn PC, dan versieren we hem
Niet gaan gamenquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij gaat naar een lanparty om achter mensen te zitten die gamen en enkel wat te durven als ze knockout gaan?
Ik kan mijn gevoelens hierover niet helemaal omschrijven.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij gaat naar een lanparty om achter mensen te zitten die gamen en enkel wat te durven als ze knockout gaan?
Ik kan mijn gevoelens hierover niet helemaal omschrijven.
Komt dit een beetje overeen?quote:
Het heeft wel een aantal raakvlakken ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Komt dit een beetje overeen?
wij ook niet hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:
ik ben nog nooit bij een lanparty geweest, hoor ik er dan nog bij?
Zat ik toch goed.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het heeft wel een aantal raakvlakken ja.
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:16 schreef Muto het volgende:
Lanparty is een beetje heel lang gamen?
Het is gezelligheid.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:16 schreef Muto het volgende:
Ja, maar gamen doe ik wel als ik alleen ben.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:16 schreef Muto het volgende:
Ik ook niet, maar ook nog niet naar een Fok!meet. Dus mijn internetstatus is nog lager.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:
ik ben nog nooit bij een lanparty geweest, hoor ik er dan nog bij?
Alleen gamen is juist autistisch.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar gamen doe ik wel als ik alleen ben.
Ben minder autistisch dan ik dacht
Naar een meet gaan en niet meedoen met de rest is inderdaad ontzettend sociaal.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar gamen doe ik wel als ik alleen ben.
Ben minder autistisch dan ik dacht
Ik ook niet. Beide niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ook nog niet naar een Fok!meet. Dus mijn internetstatus is nog lager.
Ja maar ik ben niet graag alleen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Alleen gamen is juist autistisch.
ik kon vandaag weer, maar ik ga wat met vrienden doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ook nog niet naar een Fok!meet. Dus mijn internetstatus is nog lager.
Er zijn meerdere die dat niet doen hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naar een meet gaan en niet meedoen met de rest is inderdaad ontzettend sociaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |