Dan zit ik op het niveau wat ik net met zoveel overtuiging bekritiseerdequote:
Ik soms, en heb toch 3 Fok!kers. Baas boven baas almachtige Happy.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb enkel niet FOK!kers want ik ben sociaal
Oke jammer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zit ik op het niveau wat ik net met zoveel overtuiging bekritiseerde. Niet dat ik Typisch ooit het toegevoegd overigens, maar mijn autistische brein vergeet geen namen.
[..]
Ik soms, en heb toch 3 Fok!kers. Baas boven baas almachtige Happy.
Ik.quote:
dat van gisteren? :squote:Op zaterdag 21 december 2013 15:07 schreef supersof het volgende:
VA waarom zet je zulke vieze dingen op fb
nee dat van net, met die emmerquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat van gisteren? :s
Ik dacht, is actueel enzo.
Maar jij haat op SR :s
Huh wat? Zie jij dat? Is richting een event gepostquote:
Ja ik zie alles wat jij in events post op mijn timelinequote:Op zaterdag 21 december 2013 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huh wat? Zie jij dat? Is richting een event gepost
Waarom denk je dat je mijn leraar bent dan? Mijn stiefvader. Mijn held.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zit ik op het niveau wat ik net met zoveel overtuiging bekritiseerde. Niet dat ik Typisch ooit het toegevoegd overigens, maar mijn autistische brein vergeet geen namen.
[..]
Ik soms, en heb toch 3 Fok!kers. Baas boven baas almachtige Happy.
wot. Hebben ze het niet afgeschermdquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik zie alles wat jij in events post op mijn timeline
Nee, al die lan party's enzo. filmsuggesties enzoquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wot. Hebben ze het niet afgeschermd
Wellicht moet je toch eens een goed gesprek met je ouders aan gaan en ze twee opties voorleggen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je mijn leraar bent dan? Mijn stiefvader. Mijn held.
Is steeds dezelfde. Maar ik game daar nooitquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, al die lan party's enzo. filmsuggesties enzo
homoquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is steeds dezelfde. Maar ik game daar nooit
Ik kom daar om te chillen. Is wel cool. Soms valt er iemand in slaap achter zijn PC, dan versieren we hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |