Of geen Pools bloed hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die niet in bulgarije wonen
Dreadsquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat een pruik, of? Ziet er zo vreemd uit.
Nouja, zo zag het er dus gewoon uitquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
ongelukkige hoek voor zijn vetkwab
[..]
bijna allemaal
paarden zijn gewoon raarquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Dat wel zonder de huidige badge. Ik betwijfel of dat heel er wordt gewaardeerd als buurland.
[..]
Was geen woord gelogen aan ook. Die beesten moeten mij altijd hebben.
trusten baasquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:36 schreef Dven het volgende:
Half vier geweest. Tijd om weg te sluimeren
Ik ben exotisch. Nederlands, Duits en Engels bloedquote:
wij lijken erg op elkaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben exotisch. Nederlands, Duits en Engels bloed
Gewoon goede genen hier.quote:
O, ik heb één soort bloed. Minder exotisch. Shit man!quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben exotisch. Nederlands, Duits en Engels bloed
neequote:Op zaterdag 21 december 2013 02:36 schreef Dven het volgende:
Half vier geweest. Tijd om weg te sluimeren
quote:
Tja... ik ben toch bang dat een voorouder onder handen is genomen door een Spaanse soldaat of iets dergelijks want bij mij ligt dit zover ik weet op 100%.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Bulgaar ga ik nog net door met mijn bruine haar en ogen. Acceptabel?
ga ik morgen kijken, waarschijnlijk tijdens feyenoordquote:
Lekker momentquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga ik morgen kijken, waarschijnlijk tijdens feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |