Live gezien, zanger zwaaide naar me, plectrum gevonden op de grond. Awesome concertquote:
Maximaal 40 euro?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Wat vind jij een goede prijs voor schoenen? Gemiddeld?
Dat is afhankelijk van wat je van de schoen verwacht.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Wat vind jij een goede prijs voor schoenen? Gemiddeld?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs hier te jong. Nog 6 jaar wachten vriend
Hmm. Dat wel zonder de huidige badge. Ik betwijfel of dat heel er wordt gewaardeerd als buurland.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Beloning is met terugwerkende kracht. Mits baretdragend
Was geen woord gelogen aan ook. Die beesten moeten mij altijd hebben.quote:
Ja, okayquote:
Om deze reden zeg ik gemiddeld. Ezell snapt mijquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van wat je van de schoen verwacht.
Wish I was therequote:Op zaterdag 21 december 2013 02:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Live gezien, zanger zwaaide naar me, plectrum gevonden op de grond. Awesome concert
Geduld mijn vriend. In april bespreken we het welquote:
Volgende keer!quote:
Bulgarije kent geen vijandenquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Dat wel zonder de huidige badge. Ik betwijfel of dat heel er wordt gewaardeerd als buurland.
[..]
Was geen woord gelogen aan ook. Die beesten moeten mij altijd hebben.
Ik was mijn muis even aan het volgen. Ik raakte hem niet aan en hij begon gewoon over het scherm te bewegen, wtfquote:
Morgen een kringetje makenquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik word erg emotioneel van dit nummer
politievirusjequote:Op zaterdag 21 december 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was mijn muis even aan het volgen. Ik raakte hem niet aan en hij begon gewoon over het scherm te bewegen, wtf
Heb nu vooral ASOS en Converse. De rest komt van allemaal verschillende winkels.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, okay. En waar haal jij jouw schoenen meestal dan?
Ik herken mij hierin.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:33 schreef Crack_ het volgende:
Zanger kan nog niet echt accepteren dat ie is aangekomen tho. Zn tshirt was iets te strak.
Hmm, maar allemaal zwart?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb nu vooral ASOS en Converse. De rest komt van allemaal verschillende winkels.
nsa is weer bezig op de foraquote:
Is dat een pruik, of? Ziet er zo vreemd uit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:34 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja, you get the point.
ongelukkige hoek voor zijn vetkwab (of dat lijkt alleen zo)quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:34 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja, you get the point.
bijna allemaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |