het gaat ook veel te snelquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:53 schreef supersof het volgende:
Ik geloof er eigenlijk niks van dat het al bijna 31 december isBen helemaal niet in die sfeer ofzo.
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:11 schreef Muto het volgende:
Aanleiding was de moord op Franz Ferdinand en zijn vrouwtje toch?
En toen gaf Oostenrijk-Hongarije de schuld aan Servië en verklaarde het de oorlog. En omdat er zoveel coallities waren, was dat heel snel een wereldoorlog. Volgens mij dan.
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het gaat ook veel te snel
Waarom schattigquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry. Vind het wel schattig.
Heb daar ooit een SE overgehad.quote:
voor je het weet ben je zo een jaar verder zonder dat je enig tijdsbesef hebtquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Inderdaadopeens is het december
Ik lees het door als ik wakker benquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Heb daar ooit een SE overgehad.
Maar ja, kijk maar:
http://members.home.nl/ke(...)01_de_aanleiding.htm
preciesquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor je het weet ben je zo een jaar verder zonder dat je enig tijdsbesef hebt
quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik lees het door als ik wakker ben
Omdat je zie zwoegen op iets triviaals als dit en dan teleurgesteld bent met de uitkomst. Vind ik schattig.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je zie zwoegen op iets triviaals als dit en dan teleurgesteld bent met de uitkomst. Vind ik schattig.
Eens. Dat zou ik nooit doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat een slijm TT toch weer
is toch zoquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat een slijm TT toch weer
jouw woordenquote:
Ook dit zijn jouw woorden.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haat wat je wilt. VoornaamAchternaam is slechts liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |