Doe maar de eerste danquote:
muuuut, hoe laat ging je nou weg?quote:
Vannacht. Moet eerst naar Feyenoord.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
muuuut, hoe laat ging je nou weg?
oooh okequote:Op zaterdag 21 december 2013 11:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Vannacht. Moet eerst naar Feyenoord.
Volgens mij 5 uur weg van huis.quote:
Het is ook totaal geen kerstweer. Te warm, teveel wind, teveel regen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:53 schreef supersof het volgende:
Ik geloof er eigenlijk niks van dat het al bijna 31 december isBen helemaal niet in die sfeer ofzo.
Zwolle thuis, moet lukken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Vannacht. Moet eerst naar Feyenoord.
Ik ook niet. Ik ga denk ik maar gebruik maken van het gevoel en wat bladzijden over de middeleeuwen lezen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:53 schreef supersof het volgende:
Ik geloof er eigenlijk niks van dat het al bijna 31 december isBen helemaal niet in die sfeer ofzo.
Oh vroegquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij 5 uur weg van huis.
[..]
Het is ook totaal geen kerstweer. Te warm, teveel wind, teveel regen.
Ik wilde het oplossen door een kerstfilm te gaan kijken vanavond, maar er komt niks leuk opquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga denk ik maar gebruik maken van het gevoel en wat bladzijden over de middeleeuwen lezen.
Ik had wel een afscheidscomité onder leiding van jou verwacht.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh vroeg
Ja inderdaad, ik wil sneeuw. Nu.
[..]
Ik wilde het oplossen door een kerstfilm te gaan kijken vanavond, maar er komt niks leuk op
Kan ook. Het is dat ik met het vak middeleeuwen al 6 weken achterloop en het mijn enige vak is nog nodig voor mijn propedeuse.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wilde het oplossen door een kerstfilm te gaan kijken vanavond, maar er komt niks leuk op
Zo vroegquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had wel een afscheidscomité onder leiding van jou verwacht.
Waar moeten wij/ik staan, Rotterdam Centraal? Of moet ik je direct op Schiphol uitzwaaien?quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had wel een afscheidscomité onder leiding van jou verwacht.
Ik loop ook achter met geschiedenisquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ook. Het is dat ik met het vak middeleeuwen al 6 weken achterloop en het mijn enige vak is nog nodig voor mijn propedeuse.
Maar dit weer is niet best nee...
Wat begrijp je niet dan, de aanleiding?quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik loop ook achter met geschiedenisvind er niks aan en ik begrijp de eerste wereldoorlog niet
Ja dat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet dan, de aanleiding?
Waar ging het fout? Op het inzicht? Dus dat je dingen moest koppelen/een foto moest uitleggen ofzo?quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:07 schreef supersof het volgende:
Vorige gs toets had ik super goed geleerd en haalde ik een 3,9
Ik lig nog in bedquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk straks wel even. Nog even wakker worden, niet veel geslapen dus ik begin met koffie.
Ghegheghe.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:07 schreef supersof het volgende:
Vorige gs toets had ik super goed geleerd en haalde ik een 3,9
moeilijke vragen. gemiddelde was een 4,6quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Waar ging het fout? Op het inzicht? Dus dat je dingen moest koppelen/een foto moest uitleggen ofzo?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |