quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes
Nog niet helemaal. Ik zou graag meer knutselen en straatdieren redden. Maar je moet altijd ambitieus blijven hequote:
Ik doel totaal niet op jou johquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Ach joh, zou het best mis kunnen hebben hoor. Maar dat is wat mij is opgevallen de keren dat ik er was. En de mensen die hier op vakantie komen.
O jeetje, dat weet ik niet zo goed. Heb er een aantal van ASOS die wel oké zijn, maar dat moet uit Engeland komen. Misschien niet zo handig.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:19 schreef Crack_ het volgende:
Ezelltje, weet jij nog een plek waar ik goedkoop schoenen kan kopen die wel beeeetje kwaliteit zijn? Vanharen heb ik al gehad en zalando ook. Sarenza ook..
Akkoord, maar?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:20 schreef Dven het volgende:
Eens met TT. Zelfs zonder "Akkoord, maar.."
Dat kun je vast en zeker niet gratis retouren?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
O jeetje, dat weet ik niet zo goed. Heb er een aantal van ASOS die wel oké zijn, maar dat moet uit Engeland komen. Misschien niet zo handig.
O oeps, ik dacht van wel.quote:
Helaas niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kun je vast en zeker niet gratis retouren?
Wat voor schoenen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:19 schreef Crack_ het volgende:
Ezelltje, weet jij nog een plek waar ik goedkoop schoenen kan kopen die wel beeeetje kwaliteit zijn? Vanharen heb ik al gehad en zalando ook. Sarenza ook..
Welnee johquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
O oeps, ik dacht van wel.
[..]
Helaas niet.
gewoon footlocker ofzo binnen lopenquote:
Nope, ik wil veterschoenen maar geen gympies. Beetje enkellaarsjes-achtig zeg maar met veters dus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:22 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon footlocker ofzo binnen lopen
Net mannenschoenenquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deze zijn tof:
http://www.clarks.nl/c/originals-dames/desert-boots
Wel duur.
Wat liefquote:
Bwhehe, die heb ik besteld. Eén in het zwart en eentje met rood, zal even foto zoeken zodat je weet wat ik bedoel met die rodequote:Op zaterdag 21 december 2013 02:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deze zijn tof:
http://www.clarks.nl/c/originals-dames/desert-boots
Wel duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |