Maar waarom niet? Omdat je ergens best valt voor mijn knutselcapaciteiten of?quote:
Is Spaans. Ik heb het opgezocht.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar lijkt wel beetje op de kleren die ze in Engeland verkopen. Nouja, Londen.
Mn winterjas heb ik in Londen gekocht. Ik vond ze ook veeel leukere kleren hebben maar zó druk.. of ik was op de verkeerde plekken![]()
Dven is een bijzondere jongeman. Geen vrouw is veilig, maar eenmaal tot zichzelf gekomen helpt hij zwerfdieren, maakt hij kerstdecoraties en schrijft hij liefdesgedichten.quote:
Misschien. Meestal zijn her vrouwen die dit maken. En nu ben ik bang dat je me in de maling neemt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar waarom niet? Omdat je ergens best valt voor mijn knutselcapaciteiten of?
New look hebben ze in de v&d toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is Spaans. Ik heb het opgezocht.Ik vind het niet zo snel druk, maar het zou best kunnen.
New Look en River Island zijn wel echt Engels, dat zie je ook aan de kledingstijl van die jongeren daar.
Dven is tofquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dven is een baas die alles kan sofje.
Ik ben niet te remmenquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dven is een bijzondere jongeman. Geen vrouw is veilig, maar eenmaal tot zichzelf gekomen helpt hij zwerfdieren, maakt hij kerstdecoraties en schrijft hij liefdesgedichten.
Dven mag ik je temmen?
Jup.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
New look hebben ze in de v&d toch?
Ach joh, zou het best mis kunnen hebben hoor. Maar dat is wat mij is opgevallen de keren dat ik er was. En de mensen die hier op vakantie komen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:15 schreef Stuart het volgende:
Mensen interpreteren ook maar raak zeg
De post hierboven is waar. Ik knutsel, ik help straathonden, woon in exotische landen en kan heerlijk neuken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien. Meestal zijn her vrouwen die dit maken. En nu ben ik bang dat je me in de maling neemt.
Alles?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dven is een baas die alles kan sofje.
Chill leven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:16 schreef Dven het volgende:
[..]
De post hierboven is waar. Ik knutsel, ik help straathonden, woon in exotische landen en kan heerlijk neuken.
Ik ben vrij slecht in bescheiden te blijven maar daar blijft het ook bij.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:17 schreef Dven het volgende:
Toto heeft zijn waardigheid bewezen door een vriendschapsverzoek naar mij te verzenden. Welke ik vanzelfsprekend gehonoreerd heb
Kan je makkelijk sorry zeggen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben vrij slecht in bescheiden te blijven maar daar blijft het ook bij.
Hij heeft veel selfies.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:17 schreef Dven het volgende:
Toto heeft zijn waardigheid bewezen door een vriendschapsverzoek naar mij te verzenden. Welke ik vanzelfsprekend gehonoreerd heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |