Ik ga nu facebook openen, beter heb ik een verzoekquote:
Ja, maar niet alle meisjes hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik was denk ik te erg onder de indruk van die kleren dat ik niet meer naar hun gezicht heb gekeken. Is 't zo erg ja!?
lucht je hart kindquote:
maak selfie in die kerstbalquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:11 schreef Dven het volgende:
Mijn eerste fotobelofte aan sof was een foto van mijn eigenhandig in elkaar geknutselde kerstdecoratie
Bij dezen
[ afbeelding ]
Misschien wil ze je kast met presentjes (incluis het houtsnijwerkje) zien?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:11 schreef Dven het volgende:
Mijn eerste fotobelofte aan sof was een foto van mijn eigenhandig in elkaar geknutselde kerstdecoratie
Bij dezen
[ afbeelding ]
pull & bear?!quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar niet alle meisjes hoor.Kledingwinkels daar zijn veel leuker dan die in Nederland.
Ik begin ze een beetje te herkennen, die Engelse zaken.
Matglasquote:
Donequote:Op zaterdag 21 december 2013 02:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga nu facebook openen, beter heb ik een verzoek
Dat is prive manquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien wil ze je kast met presentjes (incluis het houtsnijwerkje) zien?
Kom je nog terug danquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Anders slapen we er een nachtje over zodat dit niet op zo'n onzinnige eenmalige flirt lijkt
When's your flight?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:12 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem er nog 1 en dan ga ik naar bed als die ook op is
Klinkt wel spaans jaquote:
ja dagquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:11 schreef Dven het volgende:
Bij dezen
[ afbeelding ]
Niemand durft daar te komen dus jaquote:
Ja, maar lijkt wel beetje op de kleren die ze in Engeland verkopen. Nouja, Londen.quote:
Geloof je het niet?quote:
Niet echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |