Wil je drinkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef xcachet het volgende:
Ik haat deze avond op alles, sorry alvast.
Nee, dat pedo was niet heel handig neequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik noem mensen geen pedo omdat iets even niet gaat zoals ik dat graag zou willen
Tuurlijk vervelend als een vakantie niet doorgaat maar het gedrag van cachet is wat mij betreft verwerpelijk te noemen.
Ja maar ben nog lang geen 18quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Lekker relaxtGeen shop in de buurt die nog open is?
Alleen als je voor mij drugs smokkelt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, gaan we deze vakantie nog meeten?
FOK! werkt onze flirt weer eens tegenquote:
Hey vriend!quote:
okiquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen als je voor mij drugs smokkelt.
Zeg dat London een onwijs toffe sfeer heeft met kerst.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb Londen voorgesteld "En wat moeten we daar doen dan? Zeker de hele dag shoppen?"
Zijn nog ergere cultuurbarbaren dan ik ooit ben geweest.
Dus je gaat mijn huiswerk maken maandag?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wil je drinken
Help morgen werken
Anders eten
Plassen moet ik
Tjacka geef me positieve notequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wil je drinken
Help morgen werken
Anders eten
Plassen moet ik
Ik woon gewoon in NLquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey vriend!Hoe is de zuidwesthoek?
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet toch niet hoe ji er uit ziet verder, wellicht ben je hardstikke knap.
Van de 116 notes die ik heb was er 1 positief. Wat mij betreft een goede scorequote:
Je hebt gewoon niks gestuurd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:59 schreef Dven het volgende:
[..]
FOK! werkt onze flirt weer eens tegen
Ik ga je alleen helpenquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus je gaat mijn huiswerk maken maandag?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik woon gewoon in NLheb wel in Portugal gewoond maar iets met medische omstandigheden
.
Dus nu is het de oosthoek
Alles al geprobeerd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg dat London een onwijs toffe sfeer heeft met kerst.
ken ik nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan die 13-jarige uit Willemstad.
Wat jij niet weet is niet persee wat ik niet weet.quote:
Nope man, gaat al een paar jaar niet super. Maar hoe is t in Veliko?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:01 schreef Dven het volgende:
[..]Kan je nagaan hoe lang we al niet meer gesproken hebben
Nu alles wel top dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |