Ik maakte grapje.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie hebben allemaal een complex dat jullie je allemaal een voor een aangesproken voelen.
Oh echt?quote:
Als daar een goeie reden voor is vind ik dat niet infantiel. Jij reageert ook weleens ongepast.quote:
Val me dan ook niet zo aan joh.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Voel je toch niet zo aangevallen gelijk.
Ik ben al ernstig op mijn schrijverij aan het letten op enige taalfautenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb zin om een tekst te checken op taalfouten.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
Cachie, kom in de vakantie hierheen. Gaan we jointje smoken.
Balen is dat inderdaad. Misschien krijg je je ouders wel zo ver voor een leuk citytripje ofzo ter compensatiequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja
Ben al jaren niet meer echt op vakantie geweest.
Lees je DMquote:
Haha, gaan we deze vakantie nog meeten?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
Cachie, kom in de vakantie hierheen. Gaan we jointje smoken.
Ja, bij mij ook hoor. Wat ik net al zei, ik ben hier extra gevoelig voorquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee goed, daar heb je ook wel gelijk in.
En het is wellicht wat arrogant. Maar dat komt misschien ook door milieu waarin ik ben opgegroeid.
Wet van Muphryquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben al ernstig op mijn schrijverij aan het letten op enige taalfauten
Ik heb niks ontvangen.quote:
JA.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, gaan we deze vakantie nog meeten?
Ik noem mensen geen pedo omdat iets even niet gaat zoals ik dat graag zou willenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als daar een goeie reden voor is vind ik dat niet infantiel. Jij reageert ook weleens ongepast.
Heb Londen voorgesteld "En wat moeten we daar doen dan? Zeker de hele dag shoppen?"quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Balen is dat inderdaad. Misschien krijg je je ouders wel zo ver voor een leuk citytripje ofzo ter compensatie
Weet toch niet hoe ji er uit ziet verder, wellicht ben je hardstikke knap.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Val me dan ook niet zo aan joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |