Ja, niks `moet'...quote:
Ik snap niks van de Nederlandse spelling. Ik voel mij aangesproken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon zo weinig intelligentie dat veel basisschool stof onhaalbaar is.
Het is geen kwestie van moeten of willen, dat bedoel ik te zeggen.quote:
Ik vind je trouwens behoorlijk fel reageren vanavondquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap niks van de Nederlandse spelling. Ik voel mij aangesproken.
Ik vind het wel leuk geweest Tjacka. Ik ben kapot. Mijn testosteron is wel genoeg op Fok! gedaald inminddelsquote:
Tja, kan er niks aan doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja. Dat is ook een talent op zich om het te kunnen. Hoewel ik er ook niet zo van ben biedt het soms wel nieuwe inzichten. Je hart luchten is ook wel een sterk begrip maar je problemen blootleggen kan wel.
Laat maar ik ben te moe. Ik ga maar eens naar bed.
Ben boos.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind je trouwens behoorlijk fel reageren vanavondGaat alles wel goed?
Om je vakantie?quote:
Ik dek je in, geen zorgenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik moest mij inhouden en jij doet dat gewoon.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk geweest Tjacka. Ik ben kapot. Mijn testosteron is wel genoeg op Fok! gedaald inminddels
Ik probeer niks?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen schijn van kans tegen zijn Bulgaarse topmodellen.
Infantiel imhoquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind je trouwens behoorlijk fel reageren vanavondGaat alles wel goed?
Jij en ik weten beide wel beterquote:
Nee goed, daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van moeten of willen, dat bedoel ik te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |