Ik gooi de foto's even op photobucket en dan zal ik het samen met het gedicht nog even hier plaatsen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef Oognip het volgende:
Moet hier nog iets van het vorige topic in? Nee he?
Het zou wel het niet houden van nagellak en roze verklarenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef Oognip het volgende:
Bamba, volgens mij zijn Toekito, Adnap en Puala voor jou over. Daar van denk ik dat Toekito het is. Ik vind het niet Adnaps stijl van dichten en ook niet die van Puala.
Heel gaaf zeg! Je bent heel lekker verwendquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zit serieus te snuffen, nog steeds. Ik ben dit zo niet gewend en ben zo erg verwend nu![]()
Kiek nou toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
allemaal van
[ afbeelding ]
het is zo veel: een hartjes etagiaire, zo beeldig, een beker vol met lrekkers, een scheurkalender, een onwijs leuk hapjes-kookboek, heerlijke chocola, een werper met bal voor HHH en last but not least:
nieuwe tandjes voor HHH
[ afbeelding ]
Lieve, lieve Santa, het is te gek, dank voor al dat lieve namens man, HHH en mezelf, ik weet ff echt niet wat te zeggen behalve![]()
![]()
Jouwe ook al zo leukquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:04 schreef Candaasje het volgende:
Even snel een fotootje gemaakt (ik moet echt zo mijn bed in).
Helaas niet meer van alle verpakking, want Diva begon opeens van die schuimdingen (verpakkingsmateriaal) te eten. Dus heel snel opgeruimd.
Maar kijk, gedicht, roomboterletter, en houten schaaltjes!![]()
[ afbeelding ]
En dan nog even een keer het gedicht, staat het allemaal mooi bij elkaar:
Beste Candaasje,
Wat leek het makkelijk jou als lootje te treffen,
met al jouw hobby's en zo veel talent!
Niet zo moeilijk te beseffen,
dat jij een duizendpootje bent.
Vele verwoede winkelpogingen later, door wind en regen
bleek het toch niet zo eenvoudig, sterk nog, het viel zwaar tegen
om ondanks jouw helder wensenlijstje (het leek een eitje)
iets leuks te vinden voor zo'n creatief bijtje.
De moed zonk haast in mijn schoenen, de hielen vol met blaren.
Het moest toch niet zo moeilijk zijn om deze klus te klaren?
Vooruit maar weer met goede moed, nog even deze winkel dan.
En jawel, een vreugdesprong, daar was eindelijk het kadootje dan!
Huppelend naar de kassa, brede grijns op het gezicht.
Snel naar huis en lekker gaan zitten voor het gedicht.
Tja, en daar begon het pas echt
want ik ben in gedichten maken zo ontzettend slecht.
De proppen papier stapelden zich op
zoveel zinnen in mijn kop.
Het is altijd lastig, gedichten maken
waarin je de juiste snaar wilt raken...
En al helemaal
voor iemand zo muzikaal
is het paard achter de wagen spannen bar en boos.
Het is zoeken naar het ultieme schot in de roos,
de juiste wegen bewandelen en vindt maar eens de juiste toon.
De reinste kwelling was het echt gewoon.
Bij jouw konijnen en andere dieren ligt jouw hart.
Wat de opstap is naar een nieuwe, frisse start.
Paraveterinair worden is jouw streven
en dat betekent wel weer even
een paar jaar leren, niet omdat de potloden en penselen,
je nu zo vreselijk vervelen,
maar die hang je even in de (kerst)boom
voor het najagen van je grote droom.
Deze S.S. heeft diep respect voor al jouw kunnen.
Het is ook niet zo moeilijk je jouw droom te gunnen.
Ook de dierenarts staat er helemaal voor open,
daarom mag je binnenkort daar een dagje meelopen.
Jouw droom zal zeker niet stranden
want alle dieren zijn veilig in jouw handen.
Dit gedicht wordt nu, ben ik bang,
wel een beetje heel erg lang.
Dus zal ik je niet langer plagen
maar hoop dat mijn presentje je kan behagen.
Dus hou ik er mee op en wens je succes met alles in het nieuwe jaar!
En zie, zo krijg je toch een gedichtje klaar.
Fijne feestdagen en een super 2014 gewenst,
jouw Secret Santa.
Dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jouwe ook al zo leuk
Iedereen heeft zulke leuke dingen gekregen dat wat ik gemaakt/gekocht heb een beetje in het niet valt
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen![]()
Ooooh ik ben zoooooooooo benieuwd wat mijn lootje er van vindt
Nee hoor, het gaat vooral ook om de gedachte er achter hčquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jouwe ook al zo leuk
Iedereen heeft zulke leuke dingen gekregen dat wat ik gemaakt/gekocht heb een beetje in het niet valt
Mijn idee, hoe, wat of zo, alles is met zo heel veel aandacht gezocht en de gedichten zijn onwijs, over nagedacht en echt tof.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat vooral ook om de gedachte er achter hč![]()
Ik ga nu ook lekker slapen, en morgen weer volop dit topic volgen
Dat laatste is een grapje toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Mijn idee, hoe, wat of zo, alles is met zo heel veel aandacht gezocht en de gedichten zijn onwijs, over nagedacht en echt tof.
Ik kan echt niet slapen vannacht, ben helemaal blij maat heb 1 groot probleem: van we zijn al die katten nou toch?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oeh, dan laat ik je nog lekker raden
Oh weet je het echt nog niet?quote:
Haha, ik wilde de naam ook al typen, maar dacht toen ook nog: misschien weet ze het nog niet. Ik vond namelijk voordat de namen van de poezen genoemd werden, al dat maar 1 persoon dit geschreven kon hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh weet je het echt nog niet?
Dan is het maar goed dat ik mijn eerste reactie weer had weggehaald *insert naam* 'Wat leuk!'
Ik weet het, voel me ook nogal klunzig maar kom idd bijna nooit meer in de sc dus schaam me nogal, wat niet wegneemt dat ik haar nu meteen dood zou willen knuffelen want ben zo blij!quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh weet je het echt nog niet?
Dan is het maar goed dat ik mijn eerste reactie weer had weggehaald *insert naam* 'Wat leuk!'
Dat is niet klunzig hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik weet het, voel me ook nogal klunzig maar kom idd bijna nooit meer in de sc dus schaam me nogal, wat niet wegneemt dat ik haar nu meteen dood zou willen knuffelen want ben zo blij!
Hoe stom dat ik het nog niet weet, shame in me![]()
Maar: mijn lootje heeft me ook nog niet geraden, hoe geinig is dat!
Ik heb maar 1 kat en 1 hond, dus ik ben het nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou... als iemand HHH roept weten ze gelijk dat ik het ben![]()
Ik zit me rot te zoeken maar wordt er niet echt wijs uit.
Adnap denk ik. indaha heeft wel katten maar geen 5, Candaasje heeft nijntjes
Bamba, jij hebt toch geen 5 poezels? Nip ook niet, echt, ik ben het spoor bijster
Candaasje.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Maar, soort van wakker als ik ben, wie zou ik nou toch als SS hebben geloot![]()
Helemaal goed !quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
Veel plezier morgen met uitpakken met R,![]()
Ik vrees dat ik de hele nacht probeer te achterhalen wie mijn SS is, ik blijf gokken op Indaha of Adnap (angstsmily)
Maar, bijna niemand kent mijn naam en zeker niet het feit dat ik vaak afgekort: Ien genoemd word en daar ik met Indaha wel eens contact had denk ik, vanwege dat Ien dus: Indaha
En alles klopt wat dat betreft ook gewoon, ook gevoelsmatig, echt helemaal Indaha!
(en ik ga me toch een partij vrijwillig de sloot in als ik fout zit, oei)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve Adnap,
Er kan veel over jou geschreven worden, in proza of gedicht,
want het staat wel vast, da jij je tot veel bezigheden hebt verplicht.....
Zorgend voor je 'puberzonen' en voor de klas staand als docent,
is het niet heel opmerkelijk, dat jij soms drukke dagen kent...
Maar na zo'n dag op de bank hangen, dat is iets wat jij niet kan,
niksend door het leven ,daar wordt je maar onrustig van...
Daarom vin je zelfs, in jou schaarse vrije tijd,
zoiets als handwerken en fröbelen, een fijne bezigheid.
Haken en borduren is dan ook zeer aan jou besteed
vol ijver en geduld creëer jij sprei, sjaal of kleed.
En is de kamer, gang of keuken, tochwel erg stoffig en verjaard ?
Voor advies moet je bij Adnap zijn, zij krijgt die klus heus geklaard.
Ook je zonen worden niet vergeten, je ging hard voor ze aan de slag,
het is dan ook aan jouw vlijt te wijten, dat hun kamer nu een 'crib' heten mag !
En wanneer er nog puf over is, is het koken je de uren mee slijt,
met name recepten uit de oude doos, het liefst uit grootmoedertjes tijd.
Maar ondanks al het lekkers, weet je toch hoe je je beheersen moet,
dit jaar vlogen de kilo's er speersnel af, dat afvallen ging reuze goed !
Secret Santa kijkt met veel bewondering op jou agenda neer,
zoveel ballen in de lucht houdend, jij bent echt altijd in de weer !
Gesproken over balen, 't is immers ietwat ongewoon,
van de kerstballen tot de piek, voor bij jou paars de boventoon.
Dit alles onder luid protest, van je eigen kind,
daarom een klein grapje, uiteraard in jou lievelingsteint...
Tot slot is er nóg iets, wat Santa enigszins opmerkelijk vind,
het schijnt zo te zijn dat jij bepaalde wezentjes ,zeer, zéér sterk bemind....
Geel van kleur, en bovenal heel klein van formaat,
broeden zij dagelijks in diep geheim, hard op kattenkwaad...
En toch hebben jij en Santa, op dat gebied heus wel wat gemeen,
Vind een huint over mijn ware aard, niet in het cadeau maar er omheen
Liefs Secret Santa
En toen mocht de doos open :
allemaal disney pakjes![]()
![]()
dus dat was de Hint, iemand die iets met Disney heeft.
en dit zat er in :
Een heerlijk boekje met prachtige recepten
Een paarse mega beldie gaat echt nog vandaag op mijn fiets echt zo gaaf !! *puber is ondanks de kleur jaloers
![]()
Funny Bunny orenHelemaal goed voor het glitter en glamer over de top feest
en een heerlijke pure letter *nom*
En dan nu raden... het moet iemand zijn die ik ook op FB heb omdat ik daar mijn liefde voor Minions nog iets duidelijker etaleer dan hieren daar staan ook de klusfoto's van mijn huis, tenminste de recentere van afgelopen tijd en de kamers van de mannen.
Tijd voor een streeplijstje :
Toekito t is een vrouw en Toek is dat niet
Indaha
Bamba
Candaasje al iemands santa
Oognip al iemands santa toch ?
Adnap duhhh
Ferrari_rood dat was al bekend
Knoblaucha6
Rewimo
Puala
Kper_Norci ook al geraden
ik heb wel een idee (puala) maar ga nog even verder strepenI live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
quote:Op zaterdag 21 december 2013 08:21 schreef Toekito het volgende:
Ben ik geen vrouw? Identiteitscrisisje en bedankt Adnap
Jezus man, je pakketje had wel uit Aussie kennen komen het duurt zo lang. Had je verse Kangoeroe gewenst ofzo?quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen, nou ik zit er weer klaar voor hoor!
quote:
Toek, wat een leuke dingetjes allemaal!quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:47 schreef Toekito het volgende:
Maargoed ik had hier dus al weken een doos staan met paas sinterklaaspapier......en eindelijk mocht dat eraf
Dus vanmorgen heel rustig met een bakje koffie erbij.....scheur scheur scheur.[ afbeelding ]
en binnen 3 tellen was het:
[ link | afbeelding ]
Daarin zat een kaart met gedicht.
[ link | afbeelding ]
Ik ga hieronder even het gedicht opschrijven voor u allen
Voor Toek,
Met een grap en een grol, post jij topic na topic vol.
Kadootjes kopen was dan ook geen grote klus,
genoeg om uit te kiezen dus.
En met een beetje proppen, kon ik toch nog veel in dit kleine doosje stoppen.
Als ik zo door je postgeschiedenis heen scroll, is het mij duidelijk: Jij maakt een hoop lol.
Dat mag ook wel na alles wat je hebt doorstaan, ik zou ook anders door het leven gaan.
Genieten doe je vol op, neven en nichtjes, ze klimmen gerust op je kop.
Maar ook een weekendje uit met de dames en heren, even in een hotel, niet thuis logeren. Dat doe je met een ander doel is wat ik zag. Zodat men je niet vind op je verjaardag.
Flora&Fauna, Formule 1 en lotgenoten, koffie zie ik ook in grote sloten. In elk geval zit je niet stil mijn beste Toek-meneer (hier moest ik zo om lachen
), want naast dit alles ook aan't werk elke keer.
Dit gedicht wenste jij gebeiteld in steen, maar Lieve Toek, denk eens aan mijn arme been.
Nee steen dat wordt het niet, wel handgeschreven dat is zo gepiept.
Wel een steen voor je gezocht en gevonden, nee hij komt niet uit London.
Hij komt uit de verzameling van een zeker persoon, dat leeft hier in huis, niet mijn kloon.
Dan nu nog een hintje over mezelf dan maar, ik ben niet jong maar ook geen 50 jaar. Voorzien van een huisdier! Ach wie weet, misschien weet je wel hoe ik heet.
Wat kadootjes betreft heb ik je wensen kunnen vervullen en kun je nu uit een prachtig trommeltje smullen. Wat geinigs en zachts erbij gedaan want alleen een trommel vond ik zo karig staan.
Succes met raden naar mijn identiteit, 't kost je vast weinig tijd.
Fijne Feestdagen, Je Santa
Daarna ben ik stuk voor stuk gaan uitpakken!
Als eerste had ik een groot doosje:
[ link | afbeelding ]
Beterrrrrrrrr want ik had er geen meer
Daarna had ik iets zachts zo te voelen en toen ik het open maakte wilde ik alleen maar kroelen
[ link | afbeelding ]
het volgende pakje kon ik qua maat niet thuis brengen maar toen ik het openmaakte snapte ik waarom het zo raar aanvoelde!
[ link | afbeelding ]
Er zat een plat, niet dik en flexibel pakje bij.....ook zoiets waarvan ik eerst dacht: Wat moet het zijn. Tot ik het opende:
[ link | afbeelding ]
Koelkast lol to the max!
En ook aan SnoepToek is gedacht:
[ link | afbeelding ]
En een mooi steentje zat er ook bij
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Toen was de doos leeg.
Maar ik wil een hele dikke zoen geven en een xxl knuffel aan mijn Santa, waarvan ik door het gedicht het helemaal niet meer weet wie het is, want ik vind het echt keigaaf en ben er zeer blij mee.
[ link | afbeelding ]
Overzichtje
1 Duim is eigenlijk te weinig Santa!
[ link | afbeelding ]
Nou, kangoeroe biefstuk is anders wel heul lekker hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jezus man, je pakketje had wel uit Aussie kennen komen het duurt zo lang. Had je verse Kangoeroe gewenst ofzo?
Onslowquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Nou, daar gaat ie danOnder grote belangstelling van beide mannen
Eerst nog even het pak
[ afbeelding ]
Papier eraf en wat zien we? Een doos!
[ afbeelding ]
Doos open en ja hoor: cadeautjes!
[ afbeelding ]
Het gedicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Onslow die inderdaad zéér geďnteresseerd was, echt níét te hóúden!
[ afbeelding ]
De cadeautjes
[ afbeelding ]
En nu toch wel enige interesse
[ afbeelding ]
Dank je wel Oognip-SantaEn nee, ik wist het helemaal niet
Je kloonnaam was slechts een hele kleine give-away
Jeejquote:
Ik had jouw kloon ook vrijwel meteen door, door de naam -O_ dacht alleen dat het misschien expres zo gedaan wasquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:59 schreef Oognip het volgende:
ik vroeg me al af hoeveel mensen mijn kloon door zouden hebben, mijn lootje wel dus
ik ook!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:00 schreef Oognip het volgende:
Even verder gelezen: Toek wat een leuk gedicht en cadeaus! Ik heb een vermoeden wie jouw santa is
Eh ja, meteen eigenlijk. Luna, dat kon maar op 2 mensen wijzen en eentje deed niet meequote:Op zaterdag 21 december 2013 09:59 schreef Oognip het volgende:
ik vroeg me al af hoeveel mensen mijn kloon door zouden hebben, mijn lootje wel dus
Dat gebit is geweldigquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ze zijn allemaal geweldig, die cadeaus en gedichten, wat een rijmtalenten zitten hier![]()
Ik dacht eigenlijk al heel snel dat Indaha mijn Santa was maar ja, het was al laat
Ik dacht heel lang Bamba puur op basis van handschrift.....maarja toen ik uitpakte schoot jij door mijn gedachte.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Toek, wat een leuke dingetjes allemaal!Kun je echt niet raden wie jouw Santa is?
Ik reageerde er expres niet op om jou dat vooral te laten denken -O_ Maarrr...quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik dacht heel lang Bamba puur op basis van handschrift.....maarja toen ik uitpakte schoot jij door mijn gedachte.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik reageerde er expres niet op om jou dat vooral te laten denken -O_ Maarrr...
Als je die van echt iedereen weet is de jouwe ook niet zo moeilijk meerquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
ik ook!Ik weet iedereen zijn ss, behalve de mijne
Ik had gehoopt dat mensen er niet zouden denken om het om te draaien. What was I thinkingquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh ja, meteen eigenlijk. Luna, dat kon maar op 2 mensen wijzen en eentje deed niet mee
Ik ben idd F_R haar ssquote:Op zaterdag 21 december 2013 08:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Bamba dank je wel. Foto's komen vanavond moet nu weg.
Mwah die opmerking over dat doorgestreepte adres was ook eh... opvallend, zeg maarquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:11 schreef Oognip het volgende:
Ik had gehoopt dat mensen er niet zouden denken om het om te draaien. What was I thinking
Whehehequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mwah die opmerking over dat doorgestreepte adres was ook eh... opvallend, zeg maar
Maar jouw Santa snapt jou welquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:12 schreef Toekito het volgende:
Ik zit echt te kort in de SC om sommige dingen te snappen geloof ik
Ben benieuwd!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben idd F_R haar ssik ben heel benieuwd naar de foto's en wat jullie ervan vinden
Haha, dat vrees ik ook van mezelfquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:12 schreef Toekito het volgende:
Ik zit echt te kort in de SC om sommige dingen te snappen geloof ik
Ouwe hippie dat het me d'r isquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Stoned
[ afbeelding ]
Hij is er overigens niet voor van de bank af gekomen
Whehehequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Stoned
[ afbeelding ]
Hij is er overigens niet voor van de bank af gekomen
Hij heeft ze op de grond geflikkerd en dat was het danquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:16 schreef Oognip het volgende:
Whehehe
Mijn katten worden echt helemaal wild van die stinkmuizen, ze hebben ze binnen een uur ook altijd helemaal uit elkaar getrokken
Zo ondankbaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heeft ze op de grond geflikkerd en dat was het dan
Ik ben het nietquote:
Nou........1 ding is duidelijk het is een schat maar wiequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben het nietVoor mij is het overduidelijk wie het wel is
Herkenbaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Hee, het is een Brit. Zijn uur wakker zijn zat er alweer op voor vandaag
Zal ik doen!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oognip, kun je misschien in de op de namen van tot nu toe bekende Santa's en hun lootjes koppelen?
Bij mij blijft er maar 1 overquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:28 schreef Toekito het volgende:
Die leeftijdstip in het gedicht.......tsja ik wil niemand beledigen maar volgens mij vallen er dan vele af. Maar weet niet van iedereen de leeftijd.
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:31 schreef Oognip het volgende:
Mogen we hier ook raden of is dat niet leuk?
en ook die tip over dat steentjequote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:31 schreef Oognip het volgende:
Mogen we hier ook raden of is dat niet leuk?
Helemaal met je eensquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ook.
En dat Candaasje Adnap heeft is voor mij eigenlijk wel zeker.
Ja, die blijft bij mij ook over maar die leeftijd klopt dan nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:36 schreef Toekito het volgende:
Dan zou Puala mij hebben toch? Of tel ik nou verkeerd.
dat bedoel ik.....dacht dat ze jonger is dan mij. En op basis van die hint had ik jou en haar al geschrapt. En of Kano stenen verzameld.....geen idee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, die blijft bij mij ook over maar die leeftijd klopt dan niet
Daarom was ik in de war.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:38 schreef Oognip het volgende:
Aan de hand van die leeftijd zou ik Rewimo, Indaha, Adnap of Knoflook denken, maar die heb ik al aan anderen gekoppeld maar dat zal wel niet kloppen dan
Heb je mij al gekoppeld? Ik ben al getrouwd hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:38 schreef Oognip het volgende:
Aan de hand van die leeftijd zou ik Rewimo, Indaha, Adnap of Knoflook denken, maar die heb ik al aan anderen gekoppeld maar dat zal wel niet kloppen dan
Puala en Indaha geloof ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:45 schreef Rewimo het volgende:
Heeft iedereen (op de wachtende kper na) nu al uitgepakt?
Geloof dat ze d'r pakket mee had genomen naar een hotel en daar zou ze uitpakken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee ja, Puala kon nog niet uitpakken toch? En waar blijft Indaha? [ afbeelding ]
Die zit de hele dag te popelen om naar haar kamer te gaanquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:52 schreef Oognip het volgende:
Geloof dat ze d'r pakket mee had genomen naar een hotel en daar zou ze uitpakken.
Ze had zelf een kater voorspeld dus die ligt nog te snurkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die zit de hele dag te popelen om naar haar kamer te gaan
Kan die kater het niet vast even uitpakken en op de foto zetten?quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ze had zelf een kater voorspeld dus die ligt nog te snurken
Ik weet wie jij hebtquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee ja, Puala kon nog niet uitpakken toch? En waar blijft Indaha? [ afbeelding ]
Komt goed!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou Kper zijn pakket eindelijk eens boven water![]()
Die bal was toch voor HHH? Volgens mij heb je iets niet helemaal goed begrepenquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
Meneer Knob heeft vanmorgen al flink achter de bal aangerend, heb een lamme arm van het gooien
Ik ben bijgelezen en heb uitgepaktquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
owquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die bal was toch voor HHH? Volgens mij heb je iets niet helemaal goed begrepen
Maakt niets uitquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:23 schreef Toekito het volgende:
Als straks Limburg zonder stroom zit ken ik de oorzaak
tis de leeftijdquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Maakt niets uitik heb internet en ga nu snel mijn gedicht overtypen.
Snel niet te letterlijk nemen , het kan even duren
Ik was blij met mijn scannerquote:
Whehehe dat is wel humor jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik had in mijn Santahaposts expres hier en daar wat foutjes gemaakt om iedereen op het verkeerde been te zettenEn een valse hint of twee
Nog afgezien van mijn ik-vergeet-mijn-pakje-steeds-te-posten-perikelen - mijn pakje was allang aangekomen bij Indaha
quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Ook weer heel leuk idd, en die Rewimo hier maar leugens vertellen
Zal je zien is het van vrienden/familie omdat kerstkaarten zo 1961 zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Er is een pakketje bezorgd!![]()
Maar ik was net bezig met de afwas, dus nog ff afdrogen en dan zal ik het eens uit gaan pakken
Nee, er staat een afzender op, en dat is geen familiequote:Op zaterdag 21 december 2013 13:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zal je zien is het van vrienden/familie omdat kerstkaarten zo 1961 zijn
oh, als het 30XX is het ben ik het en anders niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, er staat een afzender op, en dat is geen familie
Ohja, is het er eindelijk, ga je afdrogenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar ik was net bezig met de afwas, dus nog ff afdrogen en dan zal ik het eens uit gaan pakken
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Ben al klaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ohja, is het er eindelijk, ga je afdrogenScheur open dat pak!
Ze is niet bang, ze is slimquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Lotje is bang van de ballenwerper, behalve als er een snoepje in ligt dus hij wordt gebruikt
OMGquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Whahaha, hij past met geen mogelijkheid in haar bekkie dus beter dan dit kreeg ik het na 10 pogingen en een steeds zieliger wordende HHH niet (gebit ligt dus op de rand van haar mand) maar kijk nou toch![]()
[ afbeelding ]
Die blik ook van haar
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Whahaha, hij past met geen mogelijkheid in haar bekkie dus beter dan dit kreeg ik het na 10 pogingen en een steeds zieliger wordende HHH niet (gebit ligt dus op de rand van haar mand) maar kijk nou toch![]()
[ afbeelding ]
Die blik ook van haar
Goeie assistent, die Binkyquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:59 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Binky leest het gedicht voor en controleert de inhoud![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is helemaal goedgekeurd, ook door de kattencommissie, bedankt lieve Santaha Rewimo
Hihihihi, dat zag ik al ja, moest ik stiekem al om gniffelenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ah, je was al bezig, wat gaaf![]()
En die beker met snoepjes heb ik ook gekregen, zo leuk is die!
Binky![]()
Ja, dan weet je dus nog niksquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoe begin je nou een gedicht voor iemand die je amper kent.
Praten met onbekende ben ik wel gewend.
Maar die rijmen en dichten is andere koek.
Daarom dat ik maar over auto's mijn toevlucht zoek.
Want jij gaf mij te kennen dat dat 1 van je hobbies is.
Met mijn autoverstand is het een beetje mis.
Van straatwagens weet ik bijna niets.
Over racewagens hoor ik graag een wiets.
Soms heb ik het idee dat je je het haantje voelt in de F&F kippenren.
Maar ik weet niet of je leuker dan IB en Toek ben.
Tijd dus voor jou om eens naar een meet te komen.
Wie weet blijf ik daarna wel over je dromen.
Maar goed laten we over je pakje gaan praten.
Je had me veel keus gelaten.
Mijn oude brein heb ik gebroken over wat je evt hebben wou.
Ik hoop dat dit in de smaak valt bij jou.
Was getekend,
InOoRewiKnoOdlaEkBaCanAp
![]()
Nu cadeautje uitpakken, zodadelijk up ik wel ff foto's hoor!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hihihihi, dat zag ik al ja, moest ik stiekem al om gniffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ben zo blij dat we die hier ook hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Nou Nipje, als afzender staat jouw naam en adres op het pakket!quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:07 schreef Oognip het volgende:
Leuk gedicht Kper! Weet je wie jouw ss is? Ik vermoed Puala.
Leuk pakket Indaha!
Dat ding ligt midden in de kamer en loopt er steeds uiterst pissed-off kijkend met een wijde boog omheenquote:
Mijn lootje heeft me ook nog niet vergeraden, geloof ikquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:09 schreef Rewimo het volgende:
Toek heeft zijn Santa nog niet geraden hč?
Candaasje is inderdaad Tofkloontje, alias Adnap's Santa!quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:56 schreef Oognip het volgende:
Ik denk Candaasje, adnap. Wie zou Candaasje al moeten hebben? Candaasje is Disney
Leuk gedicht en cadeaus!
Het zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Leuke cadeautjes, lekker leesplezier met Top Gear jaarboek en RTL GP magazine, en dan kan ik er ook nog chocolade kerstballen van Cars bij opeten!
Dank je wel SS!
[..]
Nou Nipje, als afzender staat jouw naam en adres op het pakket!Maar het is niet echt een vrouwelijk handschrift, dus ik denk Toek
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Candaasje is inderdaad Tofkloontje, alias Adnap's Santa!
Het Disney-papier was een van de hints (daarom mocht de doos nog niet eerder open) en op het pakje met de konijnenoren-diadeem stond iets van ' Hier nog een laatste hint... en ach het is vast leuk voor de kerstdagen, als je een kerstmuts ook maar zo gewoontjes vindt'
Dat was ook gewoon een geintje, en hint in 1
(niet dat je van mij niet met kerst met die oren op mag zitten hoor)
En klopt het dat Knoflookje dan mijn Santa is? Of zitten we er helemaal naast?
Serieus?quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Leuke cadeautjes, lekker leesplezier met Top Gear jaarboek en RTL GP magazine, en dan kan ik er ook nog chocolade kerstballen van Cars bij opeten!
Dank je wel SS!
[..]
Nou Nipje, als afzender staat jouw naam en adres op het pakket!Maar het is niet echt een vrouwelijk handschrift, dus ik denk Toek
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Puala denk ikquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:09 schreef Rewimo het volgende:
Toek heeft zijn Santa nog niet geraden hč?
Ja echtquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja echtToen ik het pakketje kreeg wist ik al gelijk dat jij het niet kon zijn, want ik kan me niet voorstellen dat jij met zulke hanenpoten schrijft
Whehehequote:Op zaterdag 21 december 2013 14:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja echtToen ik het pakketje kreeg wist ik al gelijk dat jij het niet kon zijn, want ik kan me niet voorstellen dat jij met zulke hanenpoten schrijft
Ik volgde een tip elders in deze reeks lieverdquote:
Toen je die foto plaatste van de boom en de pakjes op dat krukje viel er een last van me af, ik viel gelijk voor die schaaltjesquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:18 schreef Candaasje het volgende:
Tof tof tof!![]()
En ondeugende Toek!![]()
Ennuh Knof, die zorgen of je lootje je cadeautjes wel leuk zou vinden waren geheel onterecht hoor. Maar dat had je denk ik al wel begrepen toch?
Oh, en eh 'merry midwinter/Yule/Joel/kortstedagvanhetjaarenzulks' allemaal nog!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
[ afbeelding ]
Die blik ook van haar
En ik ben er zo zo blij meequote:Op zaterdag 21 december 2013 14:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Candaasje is inderdaad Tofkloontje, alias Adnap's Santa!
Het Disney-papier was een van de hints (daarom mocht de doos nog niet eerder open) en op het pakje met de konijnenoren-diadeem stond iets van ' Hier nog een laatste hint... en ach het is vast leuk voor de kerstdagen, als je een kerstmuts ook maar zo gewoontjes vindt'
Dat was ook gewoon een geintje, en hint in 1
(niet dat je van mij niet met kerst met die oren op mag zitten hoor)
En klopt het dat Knoflookje dan mijn Santa is? Of zitten we er helemaal naast?
Door handschrift de verkeerde kant op gegaan. Maar het toevoegen op FB had ik als hint moeten zien....dat zag ik nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:33 schreef Adnap het volgende:
Toek met heel veel plezier gemaakt voor je ! En je zat elke keer zo goed met je ohhh jij bent mijn Santa
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Toen je die foto plaatste van de boom en de pakjes op dat krukje viel er een last van me af, ik viel gelijk voor die schaaltjesOh, die nijntjes vinden alles interessant, dus ik ben het gewend ze even aan de kant te duwen, geen zorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, de schaaltjes passen hier helemaal prima tussen al mijn spullen! Ik heb heel veel van hout/boomstam!![]()
En de 'kwinkslagen' vielen mij ook inderdaad al op tijdens het lezen![]()
' schot in de roos (boogschieten) gevoelige snaar (harp), paard achter de wagen spannen (paardrijden) de diertjes/paraveterinair natuurlijk, de potloden en penselen... zo heb ik ze wel geloof ik hč? Je hebt in elk geval wel goed je huiswerk gedaan, haha!![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:32 schreef Adnap het volgende:
[..]
En ik ben er zo zo blij meeDe bunnyears zijn
en het kookboekje heel top
Dat was eigenlijk wel stom toeval maar had je als hint kunnen zien. De steen komt uit de verzameling van mijn zoonquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
Door handschrift de verkeerde kant op gegaan. Maar het toevoegen op FB had ik als hint moeten zien....dat zag ik niet
ja dat weet ik helaas, maar daar gaat iemand wat aan doen is beloofdquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]Heel graag gedaan hoor! Was leuk!
Ik kon alleen helaas nergens een Minion sleutelhanger of knuffeltje vinden. Echt hopeloos was dat!
En het Disneyplaatje!quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, die nijntjes vinden alles interessant, dus ik ben het gewend ze even aan de kant te duwen, geen zorgen!
En ja, de schaaltjes passen hier helemaal prima tussen al mijn spullen! Ik heb heel veel van hout/boomstam!![]()
En de 'kwinkslagen' vielen mij ook inderdaad al op tijdens het lezen![]()
' schot in de roos (boogschieten) gevoelige snaar (harp), paard achter de wagen spannen (paardrijden) de diertjes/paraveterinair natuurlijk, de potloden en penselen... zo heb ik ze wel geloof ik hč? Je hebt in elk geval wel goed je huiswerk gedaan, haha!
Ohja, tuurlijk, onderaan het gedicht!quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En het Disneyplaatje!
De lay out van de gedichtrol is mede te danken aan meneer Knob, ik kreeg het niet zoals ik het wilde
Ik zat echt me dood te denken vanmorgen wie heeft er een vriend/kind dat stenen verzameld en wist het echt niet. Dus toen bleef het in mijn ogen bij het handschrift....quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:38 schreef Adnap het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk wel stom toeval maar had je als hint kunnen zien. De steen komt uit de verzameling van mijn zoon
Hij verzameld kristallen en edelstenen, deze had hij 2x alleen weet ie niet meer wat het isquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zat echt me dood te denken vanmorgen wie heeft er een vriend/kind dat stenen verzameld en wist het echt niet. Dus toen bleef het in mijn ogen bij het handschrift....
quote:Hoe begin je nou een gedicht voor iemand die je amper kent.
Praten met onbekende ben ik wel gewend.
Maar die rijmen en dichten is andere koek.
Daarom dat ik maar over auto's mijn toevlucht zoek.
Want jij gaf mij te kennen dat dat 1 van je hobbies is.
Met mijn autoverstand is het een beetje mis.
Van straatwagens weet ik bijna niets.
Over racewagens hoor ik graag een wiets.
Soms heb ik het idee dat je je het haantje voelt in de F&F kippenren.
Maar ik weet niet of je leuker dan IB en Toek ben.
Tijd dus voor jou om eens naar een meet te komen.
Wie weet blijf ik daarna wel over je dromen.
Maar goed laten we over je pakje gaan praten.
Je had me veel keus gelaten.
Mijn oude brein heb ik gebroken over wat je evt hebben wou.
Ik hoop dat dit in de smaak valt bij jou.
Was getekend,
InOoRewiKnoOdlaEkBaCanAp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar het stinkt is het warm.
Ik denk dat het Pyriet is, ik verzamelde vroeger ook (edel)stenen, en deze soort had ik ook.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:42 schreef Adnap het volgende:
[..]
Hij verzameld kristallen en edelstenen, deze had hij 2x alleen weet ie niet meer wat het is. de overige honderd kan hij allemaal benoemen
Ik wist zelf ook niet wat ik moest vragen, maar je hebt het goed gedaan hoor, Top Gear magazine altijd rlxd, RTL GP ook, vooral wanneer er historische dingen in staan. En die ballen lust ik ook welquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat geweldig, die verhalen achter al dat leuks![]()
En het is ontzettend erg flauw, ik weet het maar ik kon het niet laten....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt met d'r bek vol tanden hč
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
godzijdankquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wist zelf ook niet wat ik moest vragen, maar je hebt het goed gedaan hoor, Top Gear magazine altijd rlxd, RTL GP ook, vooral wanneer er historische dingen in staan. En die ballen lust ik ook wel
Oh gaaf, wist ik nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:42 schreef Adnap het volgende:
[..]
Hij verzameld kristallen en edelstenen, deze had hij 2x alleen weet ie niet meer wat het is. de overige honderd kan hij allemaal benoemen
Die eerste fotoquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Hey Sjors, de deurbel!"Leave me alone"
![]()
[ afbeelding ]
Oh, wacht, broertje, pakketje!![]()
[ afbeelding ]
Ah, let's check it out!
[ afbeelding ]
Hmmm, ruikt goed!
[ afbeelding ]
Gedichtje en cadeaupapier ook tres interessant![]()
[ afbeelding ]
Mooie cadeautjes voor baasje zeg, kan ie ons aaien en lezen tegelijk!![]()
[ afbeelding ]
Ja hoor, goedgekeurd!![]()
[ afbeelding ]
Hey, wat is dit eigenlijk?![]()
[ afbeelding ]
Oh, daar kan ik inkruipen zodat niemand mij kan vinden!![]()
[ afbeelding ]
If it fits, I sits![]()
[ afbeelding ]
Dank je wel Toek!Zowel van mij als van Sjors en Sjimmie
![]()
[ afbeelding ]
Britten hčquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die eerste fotoNet Onslow
Toffe foto's kper
" nee het is ijzernogwat " alsdus T-Kindquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat het Pyriet is, ik verzamelde vroeger ook (edel)stenen, en deze soort had ik ook.
Ja toch? Als bovenste schaal op de drielaagse past het helaas niet, die stokjes zijn dikker maar ik vind hem zo echt onwijs leukquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:58 schreef Oognip het volgende:
Ah zondemaar dit staat ook heel leuk, Knof!
potverdorie, ik had al breekbaar op die doos gezet in de hoop dat ze er voorzichtig mee zouden doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ach, Indaha, helaas kwam het grote bordje van de hartjesetagiëre finaal doormidden uit het doosje![]()
Maar niet getreurd want ik heb een ronde én een vierkante etagiëre en dus heb ik een combi gemaakt en die is hartstikke leuk, ik heb nu een unieke en ik kan er mee varieren, zoals op de foto of als topschaaltje op de drielaagse versie!![]()
[ afbeelding ]
Ja graagquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:25 schreef Rewimo het volgende:
Is ie van de Action? Hij is heel erg leuk, zal eens kijken of ik hem hier nog zie
Liefje, ben je mal zeg, ik heb ook een Action in de buurt, wilde er al meteen naar toe rijden want vond het zo sneu voor jou maar eerlijk, zo is hij hartstikke tofquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:24 schreef indaha het volgende:
[..]
potverdorie, ik had al breekbaar op die doos gezet in de hoop dat ze er voorzichtig mee zouden doen![]()
Als ik nog eens bij de Actiun kom zal ik eens zoeken of er nog een ligt maar het is al een tijdje terug gekocht .
Euh... misschien heb je wel een paar dingen uit je pakket herkend danquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:28 schreef indaha het volgende:
Ja graag![]()
Het is echt een geniale winkel , de ballengooier en de tandjes van HHH heb ik daar ook gekocht
Ik vond die tanden geniaal, je had onthouden dat HHH een paar maanden terug wat tandjes had moeten laten trekken hčquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja graag![]()
Het is echt een geniale winkel , de ballengooier en de tandjes van HHH heb ik daar ook gekocht
Ja geweldig ding, doet me denken aan die spenen voor baby'squote:Op zaterdag 21 december 2013 16:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik vond die tanden geniaal, je had onthouden dat HHH een paar maanden terug wat tandjes had moeten laten trekken hč
Die heb ik jaren geleden een keer voor de baby van een kennis gekocht. Mams was not amusedquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja geweldig ding, doet me denken aan die spenen voor baby's
[ afbeelding ]
Niet? Ik zou in een deuk liggenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
Die heb ik jaren geleden een keer voor de baby van een kennis gekocht. Mams was not amusedt
Ja de beker herkende ik gelijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Euh... misschien heb je wel een paar dingen uit je pakket herkend dan
De "denneboom" met snoepjes komt er ook vandaanquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:33 schreef indaha het volgende:
Ja de beker herkende ik gelijk, maar ik koop graag bij de Action , ik mag alleen niet te vaak gaan want dan staat ons huis binnen de kortste keren propvol
Ja , ik ook maar ze is nogal een beetje, euh, netjes zal ik maar zeggen en is op geen enkele manier voorzien van welke vorm van enige humorquote:
O die zijn leuk tochquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Die heb ik jaren geleden een keer voor de baby van een kennis gekocht. Mams was not amusedt
Die wordt vanavond nog omgehaktquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De "denneboom" met snoepjes komt er ook vandaan
Het staat haar beeldigquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik vond die tanden geniaal, je had onthouden dat HHH een paar maanden terug wat tandjes had moeten laten trekken hč
En je zag het op de foto in de spoiler: ze is er zuinig op![]()
Ik vrees alleen dat haar tanden poetsen vanaf nu helemaal drama wordt, die borstel op de foto is dus echt haar tandenborstel maar die gaat ze vast nu associëren met dat enorme gebit, dag vingersquote:
Die is op een meet hequote:Op zaterdag 21 december 2013 16:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Waar blijft de laatste der Mohikanen nou
Puala schiet es op![]()
Nee, die heeft een makkiequote:Op zaterdag 21 december 2013 16:51 schreef indaha het volgende:
Ik ben al zo blij dat iedereen zijn pakket op tijd heeft gekregen en er zo'n leuke kadootjes en gedichten zijn gemaakt.
Die van Puala wachten we nog wel even op , zij hoeft in ieder geval niet lang naar haar kloon te zoeken
Maar ik meende dat jij ook Limburgse roots had of in Sittard gewoond hebt of heb ik me dat verbeeld ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nee, die heeft een makkie
Ik had overigens jouw gedicht even doorgestuurd naar die vriendin van de geleende postcodeen die zei gelijk: dat moet een Limburgse zijn, ze zag meteen die dialect-aanwijzing dus zij is een stuk snuggerder dan ik vannacht was
Maar dat was lang nadat ik jou al ontrafeld had, dat dan weer wel![]()
Sterker nog, man noemt me altijd zo en dat is een rasechte Hollanderquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:21 schreef indaha het volgende:
Zoiets had ik onthoudenen daarom die aanwijzing erin gedaan, gelukkig ik ben nog niet gek
Ik wist niet dat je wel eens zo genoemd werd ,maar voor jouw naam is dat echt de limburgse afkorting en het rijmde op gezien![]()
ze was naar dat ABOfeestje bij Bart toch?quote:Op zondag 22 december 2013 08:57 schreef Rewimo het volgende:
Puala is nog met d'r kater aan het stoeien?
hoe was het Kezen?quote:Op zondag 22 december 2013 12:34 schreef Puala het volgende:
Klopt. Net wakker. Super tof pakket! Ik had net een hele post gemaakt maar mijn telefoon heeft m weg getoverd. Ik zal zo even de laptop aanzetten. Maar f_r, dankjewel. Heel tof!
bij deze de erg late foto's sorryquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben idd F_R haar ssik ben heel benieuwd naar de foto's en wat jullie ervan vinden
Leuke cadeautjes en blije ean!quote:Op zondag 22 december 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
bij deze de erg late foto's sorry
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
de rest van de foto's wil ik je wel per dm geven maar zet ik niet hier neer i.v.m. ean haar outfit.
we zijn er erg blij mee dank je wel.
quote:Op zondag 22 december 2013 13:54 schreef ferrari_rood het volgende:
dat is voor mij!!! voor onder de douche
Ik vond de Secret Santa heel leuk , maar een keer per jaar is wel genoeg spanning voor mijquote:Op zondag 22 december 2013 13:43 schreef Toekito het volgende:
Als we in een gat vallen:OUD / [OUD] O+ Secret Valentine's O+ animotopic
Dat ligt er ook maar net aan wie je lootje isquote:Op zondag 22 december 2013 13:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vond de Secret Santa heel leuk , maar een keer per jaar is wel genoeg spanning voor mij
o die heb ik ook tochquote:Op zondag 22 december 2013 13:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Voor ik het vergeet, Kper, begin NIET aan die chocoladebollen in die beker, ik herhaal: begin NIET aan die chocoladebollen in die beker![]()
Die zijn Goddelijk
Moet ik alle linkjes er achter zetten bij iedereen? Sommigen hebben het over twee posts verdeeld dus dat vond ik een beetje lastigquote:Op zondag 22 december 2013 13:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nipje, werk de OP eens bij want schijnbaar ben jij de enige die heeft uitgepakt![]()
Jij moet helemaal niksquote:Op zondag 22 december 2013 14:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Moet ik alle linkjes er achter zetten bij iedereen? Sommigen hebben het over twee posts verdeeld dus dat vond ik een beetje lastig
quote:Op zondag 22 december 2013 14:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niks
Nee, degenen die uitgepakt hebben daar stond, behalve jij niet bij dat het uitgepakt was maar daar de enige die nog moet uitpakken Puala is zou het zonde van je tijd zijn.
Ik raakte gedurende de topics ook de draad kwijt![]()
(Is ook een vloeiende, lekker duidelijke zin ook)
O ja, sorry, jij had ook dezelfde beker met die Goddelijke bollenquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
de rest van de foto's wil ik je wel per dm geven maar zet ik niet hier neer i.v.m. ean haar outfit.
Dat je leuke sieraden maakt wist ik maar die toppers dus ook?quote:Op zondag 22 december 2013 14:18 schreef Bamba het volgende:
[..]Als je tijd hebt, wil ik de foto's graag zien
![]()
![]()
Er zitten 2 zelfgemaakte dingen bij, de armband (hoe vind ze hem? En past 'ie?) en de cupcake toppers. Daar heb ik menig avond voor zitten plakken
Ik heb het geprobeerd in ieder gevalquote:Op zondag 22 december 2013 14:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat je leuke sieraden maakt wist ik maar die toppers dus ook?
quote:Op zondag 22 december 2013 14:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd in ieder geval
ze zei wel mooi maar wilde hem absoluut niet om. nu is ze pas vanmorgen weer thuis gekomen dus ik probeer het van de week wel weer.quote:Op zondag 22 december 2013 14:18 schreef Bamba het volgende:
![]()
![]()
Er zitten 2 zelfgemaakte dingen bij, de armband (hoe vind ze hem? En past 'ie?) en de cupcake toppers. Daar heb ik menig avond voor zitten plakken
Eanquote:Op zondag 22 december 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat zijn die toppers waar jullie het over hebben?quote:Op zondag 22 december 2013 14:18 schreef Bamba het volgende:
![]()
![]()
Geer, Goor en Renčquote:Op zondag 22 december 2013 15:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat zijn die toppers waar jullie het over hebben?
Ja er was een van de gouden dingetjes iets verbogen, maar die heb ik weer goed gedaanquote:Op zondag 22 december 2013 15:10 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ben blij dat jij wel aan het gedicht af kon leiden dat ik het was.
Is het plateau heel aangekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |