" nee het is ijzernogwat " alsdus T-Kindquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat het Pyriet is, ik verzamelde vroeger ook (edel)stenen, en deze soort had ik ook.
Ja toch? Als bovenste schaal op de drielaagse past het helaas niet, die stokjes zijn dikker maar ik vind hem zo echt onwijs leukquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:58 schreef Oognip het volgende:
Ah zondemaar dit staat ook heel leuk, Knof!
potverdorie, ik had al breekbaar op die doos gezet in de hoop dat ze er voorzichtig mee zouden doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ach, Indaha, helaas kwam het grote bordje van de hartjesetagiëre finaal doormidden uit het doosje![]()
Maar niet getreurd want ik heb een ronde én een vierkante etagiëre en dus heb ik een combi gemaakt en die is hartstikke leuk, ik heb nu een unieke en ik kan er mee varieren, zoals op de foto of als topschaaltje op de drielaagse versie!![]()
[ afbeelding ]
Ja graagquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:25 schreef Rewimo het volgende:
Is ie van de Action? Hij is heel erg leuk, zal eens kijken of ik hem hier nog zie
Liefje, ben je mal zeg, ik heb ook een Action in de buurt, wilde er al meteen naar toe rijden want vond het zo sneu voor jou maar eerlijk, zo is hij hartstikke tofquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:24 schreef indaha het volgende:
[..]
potverdorie, ik had al breekbaar op die doos gezet in de hoop dat ze er voorzichtig mee zouden doen![]()
Als ik nog eens bij de Actiun kom zal ik eens zoeken of er nog een ligt maar het is al een tijdje terug gekocht .
Euh... misschien heb je wel een paar dingen uit je pakket herkend danquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:28 schreef indaha het volgende:
Ja graag![]()
Het is echt een geniale winkel , de ballengooier en de tandjes van HHH heb ik daar ook gekocht
Ik vond die tanden geniaal, je had onthouden dat HHH een paar maanden terug wat tandjes had moeten laten trekken hèquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja graag![]()
Het is echt een geniale winkel , de ballengooier en de tandjes van HHH heb ik daar ook gekocht
Ja geweldig ding, doet me denken aan die spenen voor baby'squote:Op zaterdag 21 december 2013 16:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik vond die tanden geniaal, je had onthouden dat HHH een paar maanden terug wat tandjes had moeten laten trekken hè
Die heb ik jaren geleden een keer voor de baby van een kennis gekocht. Mams was not amusedquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja geweldig ding, doet me denken aan die spenen voor baby's
[ afbeelding ]
Niet? Ik zou in een deuk liggenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
Die heb ik jaren geleden een keer voor de baby van een kennis gekocht. Mams was not amusedt
Ja de beker herkende ik gelijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Euh... misschien heb je wel een paar dingen uit je pakket herkend dan
De "denneboom" met snoepjes komt er ook vandaanquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:33 schreef indaha het volgende:
Ja de beker herkende ik gelijk, maar ik koop graag bij de Action , ik mag alleen niet te vaak gaan want dan staat ons huis binnen de kortste keren propvol
Ja , ik ook maar ze is nogal een beetje, euh, netjes zal ik maar zeggen en is op geen enkele manier voorzien van welke vorm van enige humorquote:
O die zijn leuk tochquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Die heb ik jaren geleden een keer voor de baby van een kennis gekocht. Mams was not amusedt
Die wordt vanavond nog omgehaktquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De "denneboom" met snoepjes komt er ook vandaan
Het staat haar beeldigquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik vond die tanden geniaal, je had onthouden dat HHH een paar maanden terug wat tandjes had moeten laten trekken hè
En je zag het op de foto in de spoiler: ze is er zuinig op![]()
Ik vrees alleen dat haar tanden poetsen vanaf nu helemaal drama wordt, die borstel op de foto is dus echt haar tandenborstel maar die gaat ze vast nu associëren met dat enorme gebit, dag vingersquote:
Die is op een meet hequote:Op zaterdag 21 december 2013 16:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Waar blijft de laatste der Mohikanen nou
Puala schiet es op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |