Whehehequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mwah die opmerking over dat doorgestreepte adres was ook eh... opvallend, zeg maar
Maar jouw Santa snapt jou welquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:12 schreef Toekito het volgende:
Ik zit echt te kort in de SC om sommige dingen te snappen geloof ik
Ben benieuwd!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben idd F_R haar ssik ben heel benieuwd naar de foto's en wat jullie ervan vinden
Haha, dat vrees ik ook van mezelfquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:12 schreef Toekito het volgende:
Ik zit echt te kort in de SC om sommige dingen te snappen geloof ik
Ouwe hippie dat het me d'r isquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Stoned
[ afbeelding ]
Hij is er overigens niet voor van de bank af gekomen
Whehehequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Stoned
[ afbeelding ]
Hij is er overigens niet voor van de bank af gekomen
Hij heeft ze op de grond geflikkerd en dat was het danquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:16 schreef Oognip het volgende:
Whehehe
Mijn katten worden echt helemaal wild van die stinkmuizen, ze hebben ze binnen een uur ook altijd helemaal uit elkaar getrokken
Zo ondankbaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heeft ze op de grond geflikkerd en dat was het dan
Ik ben het nietquote:
Nou........1 ding is duidelijk het is een schat maar wiequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben het nietVoor mij is het overduidelijk wie het wel is
Herkenbaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Hee, het is een Brit. Zijn uur wakker zijn zat er alweer op voor vandaag
Zal ik doen!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oognip, kun je misschien in de op de namen van tot nu toe bekende Santa's en hun lootjes koppelen?
Bij mij blijft er maar 1 overquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:28 schreef Toekito het volgende:
Die leeftijdstip in het gedicht.......tsja ik wil niemand beledigen maar volgens mij vallen er dan vele af. Maar weet niet van iedereen de leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |