Tsssquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:35 schreef JochemSjakie het volgende:
Jouw toekomstige man is de eerste man die jou 10 euro geeft voor jouw 'diensten'.
Dat is op dit moment niemand zijn probleem, maar wel eng om erover na te denken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:37 schreef TwentyFourr het volgende:
Dat is niet zijn probleem, Melina.
Waarom is dat eng? Ben je zo'n jaloers type?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:39 schreef Anilem het volgende:
[..]
Dat is op dit moment niemand zijn probleem, maar wel eng om erover na te denken.
Het is gewoon raar dat ik straks de rest van mijn leven met hem doorbreng en nu nog niet weet wie het is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarom is dat eng? Ben je zo'n jaloers type?
Is dat raar? Wanneer is iets raar? Dit geldt voor iedereen, aangezien je nooit zeker weet met wie je gaat trouwen totdat je getrouwd bent. Dan is het toch niet raar?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:40 schreef Anilem het volgende:
[..]
Het is gewoon raar dat ik straks de rest van mijn leven met hem doorbreng en nu nog niet weet wie het is.
Je kan je toch wel een klein beetje een voorstelling maken wat voor iemand het zal worden..quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:40 schreef Anilem het volgende:
[..]
Het is gewoon raar dat ik straks de rest van mijn leven met hem doorbreng en nu nog niet weet wie het is.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Is dat raar? Wanneer is iets raar? Dit geldt voor iedereen, aangezien je nooit zeker weet met wie je gaat trouwen totdat je getrouwd bent. Dan is het toch niet raar?
In de wereld van de kwantummechanica zijn de natuurwetten probabilistisch.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:45 schreef chroestjov het volgende:
Misschien heb jij niet eens een toekomst, zekerheden bestaan niet.
Ik ga ervan uit dat ik nog een tijdje in deze wereld benquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:49 schreef superdrufus het volgende:
[..]
In de wereld van de kwantummechanica zijn de natuurwetten probabilistisch.
Dus heb je kans dat je perfecte man ergens rondloopt maar jou niet kent of je nog kans hebt om de perfecte man te ontmoeten maar die al een keer bent tegengekomen. Een kwestie van kansrekenen dus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:02 schreef Anilem het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat ik nog een tijdje in deze wereld ben
Verdomme, doe niet alsof je slimmer bent dan TS.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:49 schreef superdrufus het volgende:
[..]
In de wereld van de kwantummechanica zijn de natuurwetten probabilistisch.
Ik zal me in iedergeval gaan voortplanten. Ik weet niet of papiertje dat bevestigt dat ik "getrouwd" ben dan van groot belang isquote:
Eventuele pics van zijn compagnon F19,78 zijn in KPD te vinden, of niet?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die zul je ongetwijfeld hier op FOK! gaan vinden. Zijn bouwjaar is '78, draagt een bril en heeft zwart haar. Meer zie ik even niet in mijn bol.
'78 is te oud....quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die zul je ongetwijfeld hier op FOK! gaan vinden. Zijn bouwjaar is '78, draagt een bril en heeft zwart haar. Meer zie ik even niet in mijn bol.
Wat een bekrompen gedachtegang weer....quote:
Erger is nog dat als je hem tegenkomt hij ook weer hard wegrent.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:40 schreef Anilem het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef Anilem het volgende:
[..]
Ja, lekkere harige benen, niemand die ze ziet op het moment.
Ik schreef in dat topic ook dat ik me had geschoren hoor!quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Erger is nog dat als je hem tegenkomt hij ook weer hard wegrent.
[..]
Was een moment opname, net zoals de ware tegenkomen een willekeurig moment kan zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:24 schreef Anilem het volgende:
[..]
Ik schreef in dat topic ook dat ik me had geschoren hoor!dus van harige benen is geen sprake
Nou nu kan 'ie komen hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Was een moment opname, net zoals de ware tegenkomen een willekeurig moment kan zijn.
Even mijn vrouw zeggen dat ik boodschappen ga doen, en dan kom ik eraanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |