wat was dat vervelend zeg tussen die junks en dan niet eens kunnen zittenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was niet onder de brug zal keer kijken
wie danquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil eigenlijk met hele nachtclan wel meeten maja geen response toch.
Welke principes? De principes van Fok! gescheiden houden gooide ik al overboord toen ik iemand op facebook accepteerde. En tegenvallen kan niet meevallen kan altijd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je gooit je principes snel overboord lr
MIJquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie heb jij allemaal al gemeet van hier?
hypoquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie heb jij allemaal al gemeet van hier?
Ik vind het leuk hoe je jezelf in het middelpunt zetquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben niet een van de gasten hoor.
op de grond gewoon tochquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat was dat vervelend zeg tussen die junks en dan niet eens kunnen zitten
Ik heb bijna iedereen op dat lijstje ook gehad.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hypo
leeell
ezell
cosmo
klinkerbotsing
janpiraat
nog een paar anderen waar ik de naam van ben vergeten
Aandachtshoer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoe je jezelf in het middelpunt zet
Ik zag eens een foto van je van een grote meet, klopt dat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hypo
leeell
ezell
cosmo
klinkerbotsing
janpiraat
nog een paar anderen waar ik de naam van ben vergeten
klinkt heel verkeerdquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb bijna iedereen op dat lijstje ook gehad.
Wordt nog wat danquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben eigenlijk te autistisch voor meets
euh geen idee, zover ik weet zijn er nooit echt foto's geweest van een meet van mijquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag eens een foto van je van een grote meet, klopt dat?
Insgelijksquote:
Samen met Roro.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
euh geen idee, zover ik weet zijn er nooit echt foto's geweest van een meet van mij
OF NEE WACHT
JA
die ene keer misschien, maar weet niet of ik daar ook op de foto stond
sorry, geef mijn y chromosoom maar de schuldquote:
PICSquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
euh geen idee, zover ik weet zijn er nooit echt foto's geweest van een meet van mij
Heb ik niet.quote:
oh ja dat zou best eens kunnenquote:
dankje. Jij krijgt een TT binnenkort.quote:
klopt, doe ik binnekortquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet jij niet iets van vliegtickets regelen?
28 feb.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:37 schreef Muto het volgende:
[..]
dankje. Jij krijgt een TT binnenkort.
Ik word echt dik met kerst en oud en nieuw.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
nog 2 maand 3 dagen om af te vallen ik word chubby
Ik ben al chubby. Mij kennende val ik ook niet af in dei 2 maanden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
zoals gewoonlijkquote:
Voor wie in het speciaal? Dit is toch wel een teken van echte liefde.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
half jaar dagelijks zuipen heeft mijn buikje geen windeieren gelegdquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik word echt dik met kerst en oud en nieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |