Gewoon doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuw spel. Oma wisselde direct 7 letters.
En na deze treurige grap.
Ouders huis, maar ehm... internetmeet ehm... het voelt toch wel raar. Tjacka, goede collega wat denk jij?
neequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik wietje roken vanavond voor het eerst in lange tijd
Heb ook meets bij mij thuis gehad. Was niet raar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuw spel. Oma wisselde direct 7 letters.
En na deze treurige grap.
Ouders huis, maar ehm... internetmeet ehm... het voelt toch wel raar. Tjacka, goede collega wat denk jij?
kijkshop chillingsquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
zetten we kijkshop chillings daarna
weet nog wel tijden vroeger wietje halen in de winter en dan op de kade onder de brug chillenquote:
bij jou thuis of bij je ouders thuis?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb ook meets bij mij thuis gehad. Was niet raar.
bij mij thuisquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bij jou thuis of bij je ouders thuis?
die boot hahaha.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet nog wel tijden vroeger wietje halen in de winter en dan op de kade onder de brug chillen
wat was dat koud zeg
toen de verslaafdeboot daar nog lag, mooie tijden man
Klopt. hebben ze al een bankje neergezet onder die brugquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
die boot hahaha.was daar vanmiddag nog, maar die boot is weg
dan had ik ook veel meer meets gehadquote:
Is mijn huis geeneens, maar oké. Als jullie serieus zijn, prima. Kan mij het ook allemaal schelen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb ook meets bij mij thuis gehad. Was niet raar.
je gooit je principes snel overboord lrquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is mijn huis geeneens, maar oké. Als jullie serieus zijn, prima. Kan mij het ook allemaal schelen.
ik was niet onder de brug zal keer kijkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. hebben ze al een bankje neergezet onder die brug
waar is het lrquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is mijn huis geeneens, maar oké. Als jullie serieus zijn, prima. Kan mij het ook allemaal schelen.
Wie heb jij allemaal al gemeet van hier?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan had ik ook veel meer meets gehad
je moet wat voor je vrienden over hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je gooit je principes snel overboord lr
nou enquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan had ik ook veel meer meets gehad
Ik ben niet een van de gasten hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |