SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
echt hey, zo INTENS triestquote:
Nee, ik kijk altijd the voice met het vogeltje. Op vrijdag is het stroopwafel en limonade avond.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je moest vertrekken toen Jill de eerste valse noot zong?
Als je daar vaker last van hebt, moet je eens langs de dokter.quote:
Ik vond het begin echt op Guns n Roses lijken..quote:
Alleen op fokquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je daar vaker last van hebt, moet je eens langs de dokter.
Gelukkig, ik ging me al bijna zorgen maken.quote:
INXS, heldenband.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:25 schreef houdjemond het volgende:
De Kraaien? Ik hoor een aardig nummertje dat ik ff niet thuis kan brengen.. mistefy me ofzo?
INXS - Mystifyquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:25 schreef houdjemond het volgende:
De Kraaien? Ik hoor een aardig nummertje dat ik ff niet thuis kan brengen.. mistefy me ofzo?
Ik maak me nooit zorgen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ging me al bijna zorgen maken.
Debiel?quote:
En Jan Jaap...ga please geen grappen makenquote:
Wie is Gretchen Peters?quote:
Alleen mensen met verstand van muziek weten dat.quote:
Liwadden ofzo.quote:
singersongwriters...quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen mensen met verstand van muziek weten dat.
Daag Muisquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:30 schreef Stickertje het volgende:
5000 euro. alweer meer dan wat psv heeft gedoneerd
Je doet niet meer meequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
En Jan Jaap...ga please geen grappen maken
moeten ze eerst lenen bij de gemeentequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:30 schreef Stickertje het volgende:
5000 euro. alweer meer dan wat psv heeft gedoneerd
Ohja... dat moest ik dit weekend nog doen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Hij is net klaargekomen 10 minuten terug.
quote:
Popquizvraagquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Jump around lijkt er verdacht op.
Ken je klassiekers.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Jump around lijkt er verdacht op.
Die leek op dust n bones.... (of andersom)quote:
LOL, hier had ik er 13:quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je hebt een hattrick, lol
[ afbeelding ]
Mad?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Sia, mooi moment om de radio uit te doen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:35 schreef Grutsk het volgende:
Shit man, het is dat ik nog verplichtingen heb in het westen anders had ik daar nu ook wel even staan springen. Wellicht morgenavond nog tijd
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
LOL, hier had ik er 13:
SER / [TOPSR @ 3FM #3323] I'm still I'm still an Animal!
Wat is ditquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Sia, mooi moment om de radio uit te doen.
13 hattricks?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
LOL, hier had ik er 13:
De post van Mirjam (#285) is een mooie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
LOL, hier had ik er 13:
Nee een hat-13-trick.quote:
Ja, die weet ik uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De post van Mirjam (#285) is een mooie.
Doe eens lief tegen Muisquote:
Dit is niet lwd... dit is "buitenvolk"quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:37 schreef Uccie het volgende:
Leeuwarden begint een beetje los te komen.
Post #261 van 3rdrock is toch mooier:quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De post van Mirjam (#285) is een mooie.
quote:Op maandag 26 december 2011 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dago...misschien is het ideetje om niet meer te fonduen in Red Bull....
HOAXquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:37 schreef Uccie het volgende:
Leeuwarden begint een beetje los te komen.
en nu is alles weer stilquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
Het gaat los.
Dat dit kan in Friesland!
herstel: het buitenvolk in Leeuwarden gaat losquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit is niet lwd... dit is "buitenvolk"
Het is koud om daar te staan hoorquote:
Daarom moeten ze ook niet staan, maar springen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is koud om daar te staan hoorJe kan beter de kroeg in gaan.
Het is een pitje.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Doe die muts af!![]()
(of is ze kaal geschoren?)
JAAAAAquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze dan doen? Hossen op het verhaaltje van Miranda
idd, maar dat ligt dan weer aan de dj's.. gaat het een beetje los spelen ze miranda erachter aanquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze dan doen? Hossen op het verhaaltje van Miranda
Draaiboek, lijkt me.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd, maar dat ligt dan weer aan de dj's.. gaat het een beetje los spelen ze miranda erachter aan
MeidenvanHolland...quote:
Daar valt het nog mee. Ze ziet er nu zo uit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar valt het nog mee. Ze ziet er nu zo uit:Jij volgt d'r op twitter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
[..]
Daar valt het nog mee. Ze ziet er nu zo uit:Vrouwen met zulk kort haar.. zo zondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
[..]
Daar valt het nog mee. Ze ziet er nu zo uit:GATVERDAMME WAAROM NEEMT 3FM DAT AANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Nee, even opgezochtquote:
Omdat radiohoofdquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:41 schreef Paul het volgende:
[..]
GATVERDAMME WAAROM NEEMT 3FM DAT AAN
Ik schrok alquote:
[..]
Daar valt het nog mee. Ze ziet er nu zo uit:Ik ben ook nog zo gek om op de spoilertag te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smelten de kazen!
Niet. Ik mag op zondag geen radio luisteren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee je volgt haar gewoon je bent haar fan
WIN.quote:Reef. De groep toerde onder meer met Soundgarden en de Rolling Stones.
Ik zet het toch niet voor niks in een spoilerquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog zo gek om op de spoilertag te klikken
Compensatieplaatjequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
14-18 draaide ie wel heel kut hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Coen draait inderdaad wel chille muziek.
Zouden ze dat zelf samen mogen stellen?
Ik ben ook nog zo gek dom om op de spoilertag te klikkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is dat voor mutatie?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Compensatieplaatje
[ afbeelding ]
Ik denk dat 90 procent al vastgesteld is wat ze draaien en soms inspelen op dingen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef Paul het volgende:
SER / Moet er een vrouwelijk DJ in het huis?
Waar? Ik zie geen 30cm grote lul...quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Compensatieplaatje
[ afbeelding ]
Dat is mijn post helemaal nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog zo gek dom om op de spoilertag te klikken
^fixed
Oh God, krijgen we dat gezeik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef Paul het volgende:
Dat doen de muzieksamenstellers.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Hm, niet gehoord!quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
14-18 draaide ie wel heel kut hoor
Zie Fobo..quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waar? Ik zie geen 30cm grote lul...
Ik keek. R+R terug.quote:
Valt tegen.quote:
Waardeloze kutFoBo trouwens.quote:
Ze hebben al genoeg subsidie door Friezen op tv te laten.. Negers hebben dit jaat in ieder geval geen kans meer..quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind dat er een neger in het huis moet.
Keiharde racisme dit, weg met ons!
Wat ben jij een domme doos..quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ze hebben al genoeg subsidie door Friezen op tv te laten.. Negers hebben dit jaat in ieder geval geen kans meer..
Ja zelfs met 30cm mag ik die foto's niet plaatsen...quote:
Met je topicspamquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef Paul het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:49 schreef alors het volgende:
Die ogen van ElskeAls ik een man was, dan was ik verliefd op haar.
Jammer van die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Sowieso.. Sneekquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:50 schreef Trebo het volgende:
Trouwens, RadioNL heeft een serieus verzoek-glazen huis staan in Sneek.. staat echt geen hond
say whut?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:50 schreef Trebo het volgende:
Trouwens, RadioNL heeft een serieus verzoek-glazen huis staan in Sneek.. staat echt geen hond
Drummer van Razorlight, zanger van Editors, kerstplaatquote:
hebben ze ook een live stream?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:50 schreef Trebo het volgende:
LOS Radio ook in Den Helder. Staat ook niemand.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:50 schreef Trebo het volgende:
quote:
Ik heb niets gezegd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:51 schreef tralalala het volgende:
Elske kon mooi zingen zeiden jullie.
Den Helder is ook niet echt een stad die je warm onthaaldquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
LOS radio ook in Den Helder. Staat ook niemand.
http://www.radionl.fm/quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hebben ze ook een live stream?
Online haten ze op ons, maar in het echt hoor ik altijd hoe leuk het wel niet is dat ik Fries benquote:
Ja, dat had ik al even opgezocht & geluisterd om te kijken of ik het kenquote:
Ja ik zag het jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:50 schreef Trebo het volgende:
Ik doe ook eens moeitequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al even opgezocht & geluisterd om te kijken of ik het ken
Het snelste bedacht.quote:
Het is hier prima wonenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Den Helder is ook niet echt een stad die je warm onthaald
quote:
Het is onwetendheid, wat ik je brom.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:51 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Online haten ze op ons, maar in het echt hoor ik altijd hoe leuk het wel niet is dat ik Fries ben
Ik waardeer het zeer.quote:
Als je je mond eenmaal vol hebt horen ze daar toch niets van...quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:51 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Online haten ze op ons, maar in het echt hoor ik altijd hoe leuk het wel niet is dat ik Fries ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:53 schreef Paul het volgende:
[..]* Paul zet serious request uit en zet serieus verzoek webcam aan
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als je je mond eenmaal vol hebt horen ze daar toch niets van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:53 schreef Paul het volgende:
[..]* Paul zet serious request uit en zet serieus verzoek webcam aan
Johannes?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:54 schreef tralalala het volgende:
RTL 4 heeft wel een leuke fries nu.
Anti-Vriesquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:54 schreef tralalala het volgende:
Waarom is zij nog niet in het glazen huis geweest?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:54 schreef tralalala het volgende:
Hadden we je kunnen zien?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Net geweest wat een drukte
Precies. Ik zou hier geen 3 minuten naar kunnen luisteren.quote:
zenuwen, keelontsteking.. snoepje in de mond.. 2 banen, 5 koters..quote:
Eindhovehh de gekstehh!quote:
Heb jij ook van die trucjes..?quote:
En een zielig kutverhaal als toetje.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zenuwen, keelontsteking.. snoepje in de mond.. 2 banen, 5 koters..
Vast een van die smoesjes
Trucjes met haar mondquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor trucjes ze allemaal kan.
volgens mij wel jaquote:
Ik kan vanuit het niets kwaliteitsposts tevoorschijn toveren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Heb jij ook van die trucjes..?
Laat me raden, dat is meer dan vorig jaar tot nu was opgehaald?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:58 schreef Trebo het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar Kapiteintje.. die zei flop dit flop dat. Toch maar mooi 2,3 miljoen
Vorig jaar in Eindhoven, toen was er niets.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:58 schreef Paul het volgende:
OHJAAAAAAAAAAA VORIG JAAR IN EINDHOVEN dat was toen zo'n faal![]()
Ze hadden daar toen ook een eigen glazen huisquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar in Eindhoven, toen was er niets.
Niet eens belangrijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:58 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Laat me raden, dat is meer dan vorig jaar tot nu was opgehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |