Lekker laten gaan, dat komt wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik weet dat het een kind is maar zorg dat de uitspraak goed is....
Op de basisschool leerde ik yes en no.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
Leren die kinderen geen Engels meer? Gezien haar ervaring had ze beter een hollands lied kunnen zingen
Ja, anders zit ze binnen het jaar bij de KNO-arts.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
De ademhaling is ook nog wel winst op te behalen.
Nu leer je al vanaf groep 1 engels op veel scholen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:09 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Op de basisschool leerde ik yes en no.Pas op de middelbare school begon dat. Geen idee hoe het nu is.
Nu heb je Doraquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nu leer je al vanaf groep 1 engels op veel scholen.
Ik kreeg het in de 5e klas op de lagere school. Welke groep dat is weet ik nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nog te laat als ik de Engelse grammatica van tieners ziequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Moet je eens naar de Nederlandse grammatica kijkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nog te laat als ik de Engelse grammatica van tieners zie
De mijne is ook niet om over naar huis te schrijvenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nog te laat als ik de Engelse grammatica van tieners zie
Mijn Nederlands is zeer zeker niet de beste, maar ik sterf elke keer een beetje van binnen als ik iemand 'tog' typt in een spel. En 'kenne', ' make' etcquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je eens naar de Nederlandse grammatica kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |