SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! "The greatest distance in the universe is that between two minds"
120 in een dozijn.quote:
quote:
Met je shandyquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neem je voor mij ff een shandy mee? thnx mop!
Ging per ongeluk zeker?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:55 schreef Jivis het volgende:
Dit is mijn broertje. Essentie van zijn verhaal ging een beetje verloren, hij is op zijn achttiende vader geworden.
quote:
Ja die vind ik ook vreselijk tbhquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:55 schreef Grutsk het volgende:
Klinkt een beetje als The Tallest Man on Earth, beter dan ik had verwacht
Same here. Gelijktijdig alles.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
holy fuck! dat was een fikse ontploffing hier buiten!
Nee, ik ook niet [/schizofreen]quote:
Beter dan Miss Montreal, maar da's makkelijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:56 schreef heloef het volgende:
Hij is niet veel slechter dat sommige Serious Talents.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan Miss Montreal, maar da's makkelijk
En je koeientruiquote:
Eensquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:56 schreef heloef het volgende:
Hij is niet veel slechter dan sommige Serious Talents.
Katinka herkende me wel! ik ben gewoon herkend door een BN'er! omgekeerde wereld.quote:
Oh, dat is bagger. Ik hoor elke avond wel knallen in de verte.. Al een aantal maanden langquote:
Het komt allemaal door SBS6.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:58 schreef heloef het volgende:
Huiselijk geweld is de schuld van Fifty Shades of Grey
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Katinka herkende me wel! ik ben gewoon herkend door een BN'er! omgekeerde wereld.
dan woon je ook in Liwwadden?quote:
Rotje in de kont en klaar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef Oerbeer het volgende:
Echt ik haat die jonge vuurwerkfaggots hier in de buurt
Die oude zijn minstens zo vervelendquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef Oerbeer het volgende:
en voor ze me aansprak was ze onder haar rokje aan het graaien.....quote:
Ik heb een keer een vuurwerkpuber de auto in gesleurd en afgeleverd op het politiebureauquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef Oerbeer het volgende:
Vertel?quote:
en je weet het he...wie Azijn moet ook Bzijn!quote:
Wat voor show was het dan wel nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en voor ze me aansprak was ze onder haar rokje aan het graaien.....
Hier gebruiken ze vaak iets met het equivalent van explosieven. Zijn echt te voelen soms.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, dat is bagger. Ik hoor elke avond wel knallen in de verte.. Al een aantal maanden lang
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en je weet het he...wie Azijn moet ook Bzijn!
Goed.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vuurwerkpuber de auto in gesleurd en afgeleverd op het politiebureau
Hmmm... Iets voor de politie?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hier gebruiken ze vaak iets met het equivalent van explosieven. Zijn echt te voelen soms.
nou, haar zendertje raakte los midden op het podium. ze ging toen heel onopvallend, terwijl ze uitlegde wat ze ging doen, achter een tafle het zendertje weer odner haar rok in haar panty ofzo stoppen. en toen zei ze iets als: ik zie op de eerste rij de een koeientrui. jij bent van twitter he?.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat voor show was het dan wel niet
Jezus Rockquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je al eerder gezegd....quote:
Ramon!quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:02 schreef D. het volgende:
Is er trouwens een 3FM dj (nee, voruwen tellen niet) met een gladde kin?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Roos. Denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:02 schreef D. het volgende:
Hier gaan af en toe lawinepijlen de lucht in, ook niet erg tofquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hier gebruiken ze vaak iets met het equivalent van explosieven. Zijn echt te voelen soms.
nee, de versie metquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, haar zendertje raakte los midden op het podium. ze ging toen heel onopvallend, terwijl ze uitlegde wat ze ging doen, achter een tafle het zendertje weer odner haar rok in haar panty ofzo stoppen. en toen zei ze iets als: ik zie op de eerste rij de een koeientrui. jij bent van twitter he?.
dus.
Klaas?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:02 schreef D. het volgende:
Nu al?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat was het laatste biertje van dit jaar.
je gaat nu aan de jenever?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Klaas van Kruistem, Barend en Wijnand, Jim Vorwald. Genoeg.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:02 schreef D. het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
*start lachband*quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
heeft een eigen show op de zaterdag: Rámon, met een streepje op de a!quote:
Ik ga van de week aan de wijnvoorraad van mijn ouders beginnen.quote:
jim telt niet! die heeft nog geen baardgroeiquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Klaas van Kruistem, Barend en Wijnand, Jim Vorwald. Genoeg.
Comazuipertquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
kak, ik hoor kutkinderen op de webcamquote:
Thijs Maalderink (quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Da's omdat ze nog geen haargroei hebben zekerquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu al dronken dat je nIet kan tellenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook aan de whiskey?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wel.quote:
Ach ja.quote:
Maar wel goedfoutquote:
gelukkig, ben ik niet de enige. en waar blijft mijn shandy?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:05 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zit hier nog naar een stel schreeuwkinderen te kijken
Vreselijk inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier gaan af en toe lawinepijlen de lucht in, ook niet erg tof
houdjemond, luister naar FM.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:06 schreef houdjemond het volgende:
Hahahaha die stem van die laatste net
Michiel op de achtergrond als een mongool bij dat raamquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:05 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zit hier nog naar een stel schreeuwkinderen te kijken
Ik wou het niet zeggenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:06 schreef houdjemond het volgende:
Hahahaha die stem van die laatste net
Vind beeld erbij stiekem gezelliger.. maar dit was het ff net niet.quote:
In de koelkast. Je haalt zelf maar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig, ben ik niet de enige. en waar blijft mijn shandy?
Nahquote:
Er was een keer iemand die had een Lawinepijl aan het raam van een huis geplakt. Was de hele gevel ontploft.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier gaan af en toe lawinepijlen de lucht in, ook niet erg tof
ja maar zo zijn we niet getrouwd!quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In de koelkast. Je haalt zelf maar.
Ik heb ook beeld er bij. /2e scherm.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind beeld erbij stiekem gezelliger.. maar dit was het ff net niet.
Klopt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja maar zo zijn we niet getrouwd!
Ik ben het hier helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja maar zo zijn we niet getrouwd!
vrouwen...zucht...quote:
Ik mag hopen dat het zijn eigen huis was.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er was een keer iemand die had een Lawinepijl aan het raam van een huis geplakt. Was de hele gevel ontploft.
Wel heul erg dan. Zal wel gepest worden ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zullen we het op pubertijd gooien?
ZMijn buurman stak er ooit 1 op tweede kerstdag af. Zo de hele achterdeur aan diggelen ontploft. En hij wist van niks. Knurft.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er was een keer iemand die had een Lawinepijl aan het raam van een huis geplakt. Was de hele gevel ontploft.
quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ZMijn buurman stak er ooit 1 op tweede kerstdag af. Zo de hele achterdeur aan diggelen ontploft. En hij wist van niks. Knurft.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ZMijn buurman stak er ooit 1 op tweede kerstdag af. Zo de hele achterdeur aan diggelen ontploft. En hij wist van niks. Knurft.
Je bent zelf een lamlumquote:
Hoi fan!quote:
Corrie?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:10 schreef Uccie het volgende:
Wat is dat voor gare idioot in panterblazer
Ja, hij doet wel meer rare dingen, hij is niet helemaal lekker. Maar dit was een beetje jammer. de hele buurt weet dat hij het was maar hij gaf niet thuis.quote:
quote:
Danny Panaderoquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:10 schreef Uccie het volgende:
Wat is dat voor gare idioot in panterblazer
Of zenuwachtig? Maar ik ging wel stukquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wel heul erg dan. Zal wel gepest worden ook.
Hai Paulquote:
Neeee Danny roeltquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Dat is wel weer genoeg Danny Panidinges
Wat brengt gij hier?quote:
quote:
Dan zit ik zo te luisteren en dan denk ik ''Jou moeten ze ook kapot schieten''quote:
quote:
De echte voice of holland...quote:
Van een kutlied waar fuk you in zit.quote:
Een hele handige ondernemer met flink wat zelfspotquote:
DAT lettertypequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Of zenuwachtig? Maar ik ging wel stuk
Oh ja...nu valt het kwartjequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een hit, omdat er Fuck You in zit
Dan stem ik op jou!quote:
Totaal langs me heen gegaan, denk ik...quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een hit, omdat er Fuck You in zit
nee, die heeft het van mij gejat!quote:
Ik zei Alt-Jquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Zieke beat wel. Kuttekst enzo verder.
Dittes.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Zieke beat wel. Kuttekst enzo verder.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:14 schreef Uccie het volgende:
Moet ik uit dit nummer afleiden dat Paris Hilton een soort Anouk is?
Alt-Jquote:
Immer op tijd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Je had niet 5 sec later moeten zijn.
Nee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:14 schreef Uccie het volgende:
Moet ik uit dit nummer afleiden dat Paris Hilton een soort Anouk is?
SR15.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:15 schreef DW457 het volgende:
Ik snap btw Heerlen niet helemaal voor SR14. Doe dan Maastricht, veel toffere stad!
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:15 schreef minthy het volgende:
Ik wou "inb4 alors" zijn maar dit mislukte.
Haarlemquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:15 schreef DW457 het volgende:
Ik snap btw Heerlen niet helemaal voor SR14. Doe dan Maastricht, veel toffere stad!
Keeps people going!quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:16 schreef Snowballed het volgende:
Met zo'n adres ben je baas der bazen... www.thevoiceofholland.nl
Jooooquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben ervandoor. misschien dat ik tegen half2 nog wel ff binnen kom vallen. tabee
Niet haten op Thijs.quote:
Heeft hij "het stuur" alweer vast?quote:
Haarlem.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:16 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog. Waar staat SR14 dan?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben ervandoor. misschien dat ik tegen half2 nog wel ff binnen kom vallen. tabee
Haarlemquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:16 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog. Waar staat SR14 dan?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
Ik snap het wel, Haarlem is 1 uur rijden. Maastricht 4 en half.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:15 schreef DW457 het volgende:
quote:
BALL SO HARDquote:
Staat in de OP schatje.quote:
Ja Maastricht is toch een beetje voor het einde van de wereld linksaf.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap het wel, Haarlem is 1 uur rijden. Maastricht 4 en half.
Ja, dat kan nog wel eens wat worden denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:18 schreef remcoP het volgende:
Hier zouden ze een dance-remix van moeten maken...
Ja, for #ANTHEMquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:18 schreef remcoP het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:18 schreef remcoP het volgende:
Dat lijkt me geniaal!quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:18 schreef remcoP het volgende:
Nee, da's niksquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:18 schreef remcoP het volgende:
Misschien een zanger ipv een zangeresquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat kan nog wel eens wat worden denk ik.
beter dan dancenummers van gitaarplaatjesquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:19 schreef Vogeltje88 het volgende:
Al die gitaarplaatjes van dancenummers enzo
Dat is niet te doen, voor je op post 2 reageert, is het topic alweer dichtquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:19 schreef FritsFlits het volgende:
Shiiiit, gaat echt hard. Ipad houdt het niet meer bij
Mee eens, maar deze vind ik meevallen!quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:19 schreef Vogeltje88 het volgende:
Een fipo als lapo bijnaquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is niet te doen, voor je op post 2 reageert, is het topic alweer dicht
Ja, hoe durven ze er echte muziek van de maken met echte intrumentenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:19 schreef Vogeltje88 het volgende:
Pas maar op dat ze jou in Utrecht niet doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:19 schreef Paul het volgende:
10e edititie dus
ZE HADDEN DE 10E JUIST WEER IN UTREG MOETEN DOEN
nou nou nou dat valt ook wel meequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook echt opgegeven.quote:
Gewaagd...quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:19 schreef remcoP het volgende:
[..]
Misschien een zanger ipv een zangeres
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja, hoe durven ze er echte muziek van de maken met echte intrumenten
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
beter dan dancenummers van gitaarplaatjes
Je hebt onze gezelligheid nogquote:
Dan ben je gewoon onervaren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, hang nu met laptop op de bank voor de tv.quote:
Ja, bij Giel. Dat zei hij nogquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:22 schreef Stickertje het volgende:
Ooo dat was een live opname?
Ik ben nu zeker onder de indruk
Nog steeds met oordoppen bij je ouders?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, hang nu met laptop op de bank voor de tv.
Dat, of omdat ik ios 7 heb op een ipad 3 en dat toetsenbord echt vreselijk langzaam reageert.quote:
Nee ben al een tijdje thuis.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nog steeds met oordoppen bij je ouders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |