Dat is wat jij denkt. No offense man, maar ik kan je in feite vertellen dat dat niet het geval is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:57 schreef style2k het volgende:
[..]
nee zo werkt dat niet . ze moeten allemaal tekenen het eerst volgende jaar zijn ze eigendom van johny
bijna eensquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:57 schreef ato het volgende:
Ach een leuke meid en best een goede stem hoor.
maar hier had Wudstik moetsen staan
Nogmaals mijn top van afgelopen The voice:
1) Wudstik
2) Cheyenne
3) Mitchell
maar wat een mooi optreden dat laatste optreden van Mitchell..
Ik kan net zo goed zingen als de slechte idols audithand, mijn gitaar kunsten komen niet verder dan de amuzikale zwerver op Amdterdam CS die 2 euro bij elkaar probeert te spelen voor een blikje bier.. Maar mer een zielig verhaal moet het goed komenquote:
en giovancaquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Altijd leuk, ook toen Shirma daar nog bij zong.
JOHN! Ben jij het?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt. No offense man, maar ik kan je in feite vertellen dat dat niet het geval is.
Ik ga voor Baby one more time.quote:
Deze drie gaan het sowieso wel ver schoppenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
bijna eens
Voor mij is het
1. Wudstik
2. Mitchell
3. Cheyenne
Denk het ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:01 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Deze drie gaan het sowieso wel ver schoppenVerder in ieder geval dan Jill en Gerrie.
Heb jij die ook? Een zielig verhaal.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik kan net zo goed zingen als de slechte idols audithand, mijn gitaar kunsten komen niet verder dan de amuzikale zwerver op Amdterdam CS die 2 euro bij elkaar probeert te spelen voor een blikje bier.. Maar mer een zielig verhaal moet het goed komen
Je zou als redacteur van de Hitkrant toch maar moeten schrijven dat "Gerrie Dantuma deze week als dubbel poster in het blad staat"quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:01 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Deze drie gaan het sowieso wel ver schoppenVerder in ieder geval dan Jill en Gerrie.
zou daar een artiestennaam voor te bedenken zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je zou als redacteur van de Hitkrant toch maar moeten schrijven dat "Gerrie Dantuma deze week als dubbel poster in het blad staat"
Herrie van Gerriequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou daar een artiestennaam voor te bedenken zijn
Tsja, ze heeft haarzelf er wel naartoe gewerkt. Zo'n lot gun je ze dan echter ook weer niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je zou als redacteur van de Hitkrant toch maar moeten schrijven dat "Gerrie Dantuma deze week als dubbel poster in het blad staat"
ja, en de artiesten nooit zo goedquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:06 schreef iBenny het volgende:
"Het is nog nooit zo spannend geweest in The Voice of Holland"!
lang lang geledenquote:
Uhm.. Eens denken. 11 jaar geleden moet ik mijn verstandskiezen laten trekken.. Dus ik heb een orale amputatie moeten ondergaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Heb jij die ook? Een zielig verhaal.
Zorro Approvesquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Uhm.. Eens denken. 11 jaar geleden moet ik mijn verstandskiezen laten trekken.. Dus ik heb een orale amputatie moeten ondergaan
ik kijk altijd wel enigsinds, echter nooit meer zo fanatiek als vroegahquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:31 schreef iBenny het volgende:
Trouwens... Iedereen bedankt voor weer een gezellig seizoen The Voice samen kijken.
Hopelijk zijn jullie er volgend seizoen weer bij. Of het seizoen nou tegenvalt of niet..!
Je kan al aan het aantal topics zien dat er minder animo was...quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk altijd wel enigsinds, echter nooit meer zo fanatiek als vroegah
XFA / XFA Live #116: En de winnaar is...
116 livetopics, en een bloeiende slowchat
er heeft nog nooit een favoriet van mij gewonnenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:39 schreef ato het volgende:
Ach ik kijk weer wel, maar een beetje talent vermoeid.
En mijn favorieten winne toch nooit.
Overigens benny je maakt het altijd weer leuk.
Oh ja ben tig keer naar Arms of a woman van mitchell aan het luisteren..
Wat een mooi nummer.
dit jaar wel erg gecrashedquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kan al aan het aantal topics zien dat er minder animo was...
Topicreeks: The Voice of Holland 2010-2011 -125
Topicreeks: The Voice of Holland 2011-2012 - 131
Topicreeks: The Voice of Holland 2012 - 132
Topicreeks: [Voice of Holland IV] #1 - Vanaf 30 augustus - 69
Topicreeks: X Factor (2013) - 39quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit jaar wel erg gecrashed
Hoeveel had xFactor er laatst?
ik moest ff klikken om te kijken wie er ook alweer gewonnen hadquote:
Haris, met z'n fire with fire-liedquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest ff klikken om te kijken wie er ook alweer gewonnen had
Thanksquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:39 schreef ato het volgende:
Ach ik kijk weer wel, maar een beetje talent vermoeid.
En mijn favorieten winne toch nooit.
Overigens benny je maakt het altijd weer leuk.
Oh ja ben tig keer naar Arms of a woman van mitchell aan het luisteren..
Wat een mooi nummer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |