Dat zal wel meevallen op een schip als dit. En ik rook niet, dus ik hoef ook niet naar buitenquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
Leuk maar als het dan waait en verkeerd komt haal je een nat pak ....
Neem aan dat de kids hun eigen feestje niet thuis vieren ...quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Ja cool hč, nergens geen omkijken naar, geen boodschappen zeulen en sinds 22 jaar de eerste jaarwisseling zonder kinderen![]()
Cheers *soury-smiley*
Uh...nee, mijn zoon vond het wel een goed plan om dan bij ons thuis een feestje te geven,maar dat idee vonden wij wat minder, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat de kids hun eigen feestje niet thuis vieren ...
Hahahaquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uh...nee, mijn zoon vond het wel een goed plan om dan bij ons thuis een feestje te geven,maar dat idee vonden wij wat minder, dus dat gaat hem niet worden.
En mijn dochter vroeg vorige week of we nog iets gezelligs aten op oudejaarsavond, dus toen zei ik: "Wij wel, maar wat jij eet weet ik niet".
Mooie, ik weet het ook nog niet. Ik zie het wel allemaal.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uh...nee, mijn zoon vond het wel een goed plan om dan bij ons thuis een feestje te geven,maar dat idee vonden wij wat minder, dus dat gaat hem niet worden.
En mijn dochter vroeg vorige week of we nog iets gezelligs aten op oudejaarsavond, dus toen zei ik: "Wij wel, maar wat jij eet weet ik niet".
Ja hoor, ze zijn oud genoeg en vaak was het de laatste jaren zo dat zij de hort op waren op oudejaarsavond, dus zagen we ze na het eten ook niet meer. Het is ook niet zo dat ze ermee zitten hoor, ze trekken wel hun eigen plan en met kerst is mijn dochter ook fijn thuis.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha
Zo van .. Zoeken jullie het deze keer zelf maar uit.. Maar geen gedoe thuis .
Ze zijn toch oud genoeg ..
Er waren toch ook weleens gezellige jaarwisselingen op Fok!?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooie, ik weet het ook nog niet. Ik zie het wel allemaal.
Eentje wel ja met Liesje en anderen. Dat was wel tof.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er waren toch ook weleens gezellige jaarwisselingen op Fok!?
Was dat diezelfde avond dat bijna alle users een kleurtje kregen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Eentje wel ja met Liesje en anderen. Dat was wel tof.
Ik weet het niet meer zal 2008 of 9 zijn geweestquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was dat diezelfde avond dat bijna alle users een kleurtje kregen?
Ja echt he? Wat een lol had ik toen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef Deisyy het volgende:
Dat waren nog eens leuke tijden!
Hoe oud ben je als je zoiets zegt
Nice .... Een ban zo 5 voor 12quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:20 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft ze toen nog gemaakt
Ja en een fles wi (net buiten beeld) Echt topquote:
Echt een leuke paint, al is dat vuurwerk 5 minuten te vroegquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en een fles wi (net buiten beeld) Echt top
Dat is normaal hier in de stad....quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt een leuke paint, al is dat vuurwerk 5 minuten te vroeg
Nee hoor het is er nu al, en wat er op het scherm staat is ook grappig. Staat niet voor niets in mijn fobo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt een leuke paint, al is dat vuurwerk 5 minuten te vroeg
Maar gezien die oortjes zat jij daar achter de pcquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en een fles wi (net buiten beeld) Echt top
Uhh jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar gezien die oortjes zat jij daar achter de pc
Nee nog nooit gehad trouwens, hoe byzarquote:
Godver daar moest ik ook aan denken, lekker nummer ookquote:
Alsof jij een ban ergens voor zou krijgen, brave borstquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
Geen ban van Liesje dus en trouwens dat mogen modjes helemaal niet, begreep ik ooit van ons modje.
Hier ook nog nooit
Ik heb zelfs niet één notequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Alsof jij een ban ergens voor zou krijgen, brave borst
Oei tijd niet gekeken, 23quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs niet één note![]()
Heb jij een note chufi?
Er is weinig waar ik hier opgewonden van raak...quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Alsof jij een ban ergens voor zou krijgen, brave borst
Is er überhaupt iets waar je opgewonden van raakt?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is weinig waar ik hier opgewonden van raak...
Puntjes op de u wellichtquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er überhaupt iets waar je opgewonden van raakt?
Thanks muis... 4 dus.. Geen idee waarover, maar heb wel ooit een paar nominaties gehad, Positief denk ik dan ook.quote:
Hahahaha ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Thanks muis... 4 dus.. Geen idee waarover, maar heb wel ooit een paar nominaties gehad, Positief denk ik dan ook.
Zo is dat,quote:
Maar Dees is liev, dus dat handel ik welquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen wel jammer van die TT...
Alleen dat 'Toen wij vertrokken' vind ik prima in relatie tot de rest...quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Dees is liev, dus dat handel ik wel
Je moet het R-woord niet zo letterlijk nemen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen dat 'Toen wij vertrokken' vind ik prima in relatie tot de rest...
En opa... hoe is dat nou, een klenzoon?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo weer terug, was nog ff illegaal op bezoek.
Ik zie veel bekende dingen en net als toen is het wennen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En opa... hoe is dat nou, een klenzoon?
Het went snel genoegquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zie veel bekende dingen en net als toen is het wennen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tycho heet ie en aardig stevig met lange vingers en tenen.
Lijkt verdacht veel op mijn dochter in grote uitvoering.
shit Android.... Het was niet eens hier die post.....quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:43 schreef chufi het volgende:
Shit ... Ik had een post ... Maar verschwunden helaas....
Nieuwe poging ?
Geen Piet senior?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoera!!! PP is opa!!! Van hartequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Greetje Vagevuur..... .......... .................quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Opa Piet, gefeliciteerd!!!
Zo dan dat is een mooitje, meestal zijn zo eng en verkreukeld.quote:
Foto is van afgelopen middag, 16 uur na de geboorte ongeveer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo dan dat is een mooitje, meestal zijn zo eng en verkreukeld.
Ik ga 'm allemaal foute dingen leren, volgens mij is er al een click.quote:
Zeker ... Verder alles goed Piet?quote:Op zondag 22 december 2013 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga 'm allemaal foute dingen leren, volgens mij is er al een click.
De handen zijn idd nog wel verkreukeld, maar dat trekt vast nog wel bij. Ik vind baby's pas rond 8 maanden niet mooi, dan zijn het net van die plofkippen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo dan dat is een mooitje, meestal zijn zo eng en verkreukeld.
Plofkippen?quote:Op zondag 22 december 2013 11:05 schreef drakin het volgende:
[..]
De handen zijn idd nog wel verkreukeld, maar dat trekt vast nog wel bij. Ik vind baby's pas rond 8 maanden niet mooi, dan zijn het net van die plofkippen.
Omdat je misschien wel ''onbekende'''kindertjes heb rondlopen?quote:Op zondag 22 december 2013 15:51 schreef chufi het volgende:
Ik hoop nog een aantal jaren opa vrij te blijven
Maar misschien ben ik het al jaren zonder dat ik het weet
Zoiets ja ....quote:Op zondag 22 december 2013 15:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Omdat je misschien wel ''onbekende'''kindertjes heb rondlopen?
Het is toch echt de middelste.quote:Op zondag 22 december 2013 10:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is niet zijn middelvinger hoor Piet![]()
Denk dat Fann naar de verkeerde hand keekquote:Op zondag 22 december 2013 16:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is toch echt de middelste.
Van dat handje wat ie in zijn mond heeft? Of bedoel je dat andere handje?quote:Op zondag 22 december 2013 16:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is toch echt de middelste.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 22 december 2013 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Fann naar de verkeerde hand keek
Wie weet... Hun vader heeft nog geen toenadering gezocht ...quote:Op zondag 22 december 2013 15:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien komen ze je nog eens opzoeken, als verrassing....
Ga je nog iets leuks doen met de Kerst Chuf?quote:Op zondag 22 december 2013 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet... Hun vader heeft nog geen toenadering gezocht ...
Waarom begin je daar telkens weer over? Ben je daar trots op?quote:Op zondag 22 december 2013 15:51 schreef chufi het volgende:
Ik hoop nog een aantal jaren opa vrij te blijven
Maar misschien ben ik het al jaren zonder dat ik het weet
Nee. Jij wel ?quote:Op zondag 22 december 2013 16:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen met de Kerst Chuf?
Nah, niet speciaal hoor, we gaan denk ik gewoon lekker verder met Six Feet Under kijken,quote:
Ik ben alleen en voor mij maakt het niet uit of er dan ook feestdagen zijn... Ik heb niet zoveel met feestdagen... Alleen dat het meestal een vrije dag betekent ...quote:Op zondag 22 december 2013 16:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah, niet speciaal hoor, we gaan denk ik gewoon lekker verder met Six Feet Under kijken,
maar ik vroeg het me gewoon af, omdat het me rottig lijkt om op zulke dagen alleen te zijn![]()
maar misschien heb jij daar geen last van, komt door dit topic denk ik FEE / Alleen met Oud en Nieuw, of zijn er nog opties?
Ah... oké, nee dan is het goedquote:Op zondag 22 december 2013 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben alleen en voor mij maakt het niet uit of er dan ook feestdagen zijn... Ik heb niet zoveel met feestdagen... Alleen dat het meestal een vrije dag betekent ...
Wel lief van je .. dat je in deze dagen aan me denktquote:Op zondag 22 december 2013 16:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... oké, nee dan is het goedhoef ik me geen zorgen te maken
Maak je niet druk ER... Alhoewel met wat leuke zusters ...quote:Op zondag 22 december 2013 19:43 schreef ElizabethR het volgende
Sjoef, veel plezier met je ovenschotel. Drie dagen hetzelfde eten, brrrrrrrr. Zorg je wel dat je het niet steeds in dezelfde bak opwarmt? Anders lig je met kerst in het ziekenhuis met een voedselvergiftiging.
Das minder idd Succes en doe wel voorzichtig op de weg....quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:16 schreef ElizabethR het volgende:
Het sneeuwt, en het blijft nog liggen ookEn we moeten nog naar Dublin rijden om de kids op te halen. Shit.
En dat ie mag smaken ....quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:17 schreef MadMaster het volgende:
Nog steeds die TT?
[ afbeelding ]
Whisky-/cocktail saus is klaar...
Die flesquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:17 schreef MadMaster het volgende:
Nog steeds die TT?
[ afbeelding ]
Whisky-/cocktail saus is klaar...
Die whisky wordt bij elk kampioenschap op de markt gebracht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:07 schreef Speedball het volgende:
[..]
Die fles![]()
Als Feyenoorder wil ik je toch vragen hoe je hier aan komt of heb je hem zelf gemaakt.
Daar zal dit seizoen dan nog wel een editie bijkomenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die whisky wordt bij elk kampioenschap op de markt gebracht.
Heb er dus een kast vol mee staan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak er niet voor niks whiskysaus mee, drinken zal ik het niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vind het een treurige fles. Lijkt wel goedkope jenever.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:41 schreef Leandra het volgende:
Nou heb ik al jaren zo'n kind dat altijd wint met Monopoly, dus ik dacht "nieuwe ronde, nieuwe kansen", Monopoly Junior lag nog op zolder (voor kinderen van 5 tot 9), dus dat leek me kat in t bakkie met een kind van net 3![]()
Niet dus![]()
![]()
![]()
Ik denk dat de oudste in z'n broek zeikt van het lachen als hij het hoortIk zou het niet meer proberen Lean... Misschien als we met zn allen in het zorgtehuis zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dan zijn wij degenen die niet meer kunnen rekenenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer proberen Lean... Misschien als we met zn allen in het zorgtehuis zitten
Nee hoor, ik zeik er liever zo af en toe over.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag een mod om het aan te passen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:41 schreef Leandra het volgende:
Nou heb ik al jaren zo'n kind dat altijd wint met Monopoly, dus ik dacht "nieuwe ronde, nieuwe kansen", Monopoly Junior lag nog op zolder (voor kinderen van 5 tot 9), dus dat leek me kat in t bakkie met een kind van net 3![]()
Niet dus![]()
![]()
![]()
Ik denk dat de oudste in z'n broek zeikt van het lachen als hij het hoortKrijg je klop van een peuterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dan hoop ik dat er voorlopig niet teveel gepost wordtquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeik er liever zo af en toe over.
Letterlijk en figuurlijk...
Dan ben ik hier ook gewoon iets minder, geen probleem...quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er voorlopig niet teveel gepost wordt
Ja.... het was wel even spannend hoor, wie het eerst zonder geld zou komen te zitten, maar ik was het eerst blut.quote:
Ik ben onderweg...quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je baggert het topic vol en maakt een nieuwe aan met een WhiskyTT
U is uit de regio?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik moet er niet aan denken, Amsterdam ook niet trouwens...
Of snel vol postenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er voorlopig niet teveel gepost wordt
En we zijn nog niet eens halverwegequote:
Beetje rustige periode hier blijkbaar ...quote:Op woensdag 25 december 2013 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, doe wat jullie normaal ook doen, stoor je niet aan mij...
Das randje Veluwe in mijn optiek, maar OK ik draag een brilquote:Op woensdag 25 december 2013 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was Veluwe, maar tegenwoordig weer Amersfoort.....
Klopt, gaat ook om het idee, zoals ik al zei.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
En we zijn nog niet eens halverwege
Maar goed die Amsterdam Whiskey ziet er zoals Opa PP zegt goedkoop uit
Leuke stad, kom er regelmatig...quote:Op woensdag 25 december 2013 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was Veluwe, maar tegenwoordig weer Amersfoort.....
N noemt het ook graag de Veluwe, als ik vloek dat ik er nooit weg had moeten gaanquote:Op woensdag 25 december 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Das randje Veluwe in mijn optiek, maar OK ik draag een bril
Jij prefereert dorp .....quote:Op woensdag 25 december 2013 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het heeft net een mooie mix tussen dorp en grote stad.
Het is allebei net niet.
De Utrechtse Heuvelrug is wat kleiner maar ook niet verkeerd toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
N noemt het ook graag de Veluwe, als ik vloek dat ik er nooit weg had moeten gaan
Nou scheelt het wel dat we op loopafstand van het bos zitten, dus je zou jezelf kunnen voorliegen dat het idd de rand van de Veluwe is, maar de Veluwe begint voor mij echt pas ten oosten van knooppunt Hoevelaken.
Ja, aan de andere kant kan ik ook wel in een stad wonen, maar dan een echte wereldstad, Parijs, Londen, Philadelphia....quote:
Nee is het ook niet, maar ik mis het dorp wel.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Utrechtse Heuvelrug is wat kleiner maar ook niet verkeerd toch?
Vaak op bezoek bij B... Er zit niets anders op ... En een logeerkamer regelen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, maar ik mis het dorp wel.
De voordelen van een stad ga je nog wel ontdekken, of mis je die fijne gierlucht als de mest over het land gereden wordt?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, maar ik mis het dorp wel.
Neuh, daar zit hij echt niet op te wachten, ik ook niet trouwens.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak op bezoek bij B... Er zit niets anders op ... En een logeerkamer regelen natuurlijk.
Ik ken de voordelen van de stad hč, ik heb hier jaren gewoond, letterlijk zelfs, in hetzelfde huis.....quote:Op woensdag 25 december 2013 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De voordelen van een stad ga je nog wel ontdekken, of mis je die fijne gierlucht als de mest over het land gereden wordt?
Gelukkig maar ... Kun je daar niet meer over talmen ....quote:Op woensdag 25 december 2013 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, daar zit hij echt niet op te wachten, ik ook niet trouwens.
Moet ik wel zeggen dat het weer makkelijker is nu het huis weer verhuurd is, het heeft een maand leeggestaan (niet verhuurd, want ze moesten nog asbestonderzoek doen), en dat was echt de periode dat ik het liefst zo weer m'n sleutels was gaan ophalen.
Nee dat scheelt.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... Kun je daar niet meer over talmen ....
Ow, waarom ga je dan terug?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken de voordelen van de stad hč, ik heb hier jaren gewoond, letterlijk zelfs, in hetzelfde huis.....
Trusten Leandra .. Fijne dagenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat scheelt.
Nou, ik heb m'n best weer gedaan om het topic vol te baggeren, doen jullie de rest even, we zijn al over de helft![]()
Truste![]()
Klinkt alsof je er echt zin in hebtquote:Op woensdag 25 december 2013 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat dat vrolijk maar weg, zo al naar Schiphol om vrienden op te halen...
Ik ga vooral voor een lui Kerstfeest, maar onze logé komt ook pas overmorgenquote:Op woensdag 25 december 2013 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat dat vrolijk maar weg, zo al naar Schiphol om vrienden op te halen...
Jawel, maar niet nu.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er echt zin in hebt
ik heb gisteren alle foto's gescand en verzonden zodat er straks een fotoboekje voor mijn moeder kanquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:16 schreef ElizabethR het volgende:
Het sneeuwt, en het blijft nog liggen ookEn we moeten nog naar Dublin rijden om de kids op te halen. Shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want ze is in Djakarta geboren dus dat leek me wel leuk, de eerste zooi foto's
zijn ook allemaal van daaro...en toevallig staat er souvenir op dus leek me wel toepasselijk.
Verrekquote:Op woensdag 25 december 2013 09:43 schreef MadMaster het volgende:
Souvenir?
Volgens mij staat er Gouverneur of zoiets met het Nederlands wapen, een officiele stempel dus voor een rijksdocument...
Woordblind?quote:Op woensdag 25 december 2013 09:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Verreknou jah.. ook goed
Geen idee, weet niet wat belangrijker is.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of dan toch maar de babyfoto op de omslag doen?
Dat blijkt...quote:Op woensdag 25 december 2013 09:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh
In het écht is het een piepklein fotootje, maar nu zie ik het pas
Als je het haar vraagt dan haar gezin, daarom vond ik juist dat zij nou wel eens in het middelpuntquote:Op woensdag 25 december 2013 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet wat belangrijker is.
Zij zelf of het gezin...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ze was net zo creatief als ikquote:Op woensdag 25 december 2013 09:51 schreef MadMaster het volgende:
Mooi die half ingekleurde foto's...
Okido! Sterkte!quote:Op woensdag 25 december 2013 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, laat je even alleen.
Op naar Schiphol nu...
Pfffff heftig... Sterkte Dees.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:57 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus kreeg gisteren aan het eind van de middag nog even te horen dat de tumor in haar hoofd weer aan het groeien is.
Merry christmas
Wat afschuwelijk. Het leek zo goed te gaan.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:57 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus kreeg gisteren aan het eind van de middag nog even te horen dat de tumor in haar hoofd weer aan het groeien is.
Merry christmas
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:01 schreef chufi het volgende:
Zo, eens kijken wat Alex ons te zeggen heeft
quote:WEBVTT
1
00:00:02.000 --> 00:00:03.012
888
2
00:00:03.017 --> 00:00:08.024
MUZIEK: BLOKFLUITCONCERT IN C GROOT ALLEGRETTO VAN GEORG PHILIPP TELEMANN
3
00:01:10.007 --> 00:01:13.010
In de gejaagdheid van het dagelijks leven...
4
00:01:13.015 --> 00:01:17.022
vaak gericht op het hier en nu, is Kerstmis een rustpunt.
5
00:01:18.002 --> 00:01:21.008
Een moment voor bezinning op ons bestaan.
6
00:01:21.013 --> 00:01:26.018
En op onze relatie met anderen, dichtbij en verder weg.
7
00:01:26.023 --> 00:01:31.000
Juist met Kerst, toch het feest van het licht...
8
00:01:31.005 --> 00:01:36.000
worden we herinnerd aan persoonlijk verlies en verdriet.
9
00:01:36.005 --> 00:01:38.011
Wie een dierbare heeft verloren...
10
00:01:38.016 --> 00:01:41.011
voelt in deze dagen de pijn extra scherp.
11
00:01:43.000 --> 00:01:46.021
Het besef opgenomen te zijn in een groter verband van familie en vrienden...
12
00:01:47.001 --> 00:01:48.023
kan troost en kracht geven.
13
00:01:49.003 --> 00:01:56.013
Hun steun, vaak in stilte en op de achtergrond, stemt tot dankbaarheid.
14
00:01:56.018 --> 00:02:01.006
Zo ook stonden prinses Margriet en mr. Pieter van Vollenhoven...
15
00:02:01.011 --> 00:02:03.018
mijn moeder gedurende 33 jaar bij.
16
00:02:03.023 --> 00:02:07.020
Mijn oom en tante hebben zich naast hun eigen werkzaamheden...
17
00:02:08.000 --> 00:02:11.017
met verve ingezet ten dienste van haar koningschap.
18
00:02:11.022 --> 00:02:14.019
In lichte en donkere perioden.
19
00:02:14.024 --> 00:02:18.000
Zij verdienen een bijzonder woord van dank.
20
00:02:20.020 --> 00:02:24.014
In het jaar dat achter ons ligt, is een sterk beroep gedaan...
21
00:02:24.019 --> 00:02:30.010
op de veerkracht en het doorzettingsvermogen van grote groepen Nederlanders.
22
00:02:30.015 --> 00:02:35.004
Veel mensen maken zich zorgen over hun werk en hun inkomen.
23
00:02:35.009 --> 00:02:41.005
Zij voelen zich afhankelijk van maatschappelijke krachten waarop zij geen greep hebben.
24
00:02:41.010 --> 00:02:43.024
Wie zijn baan of bedrijf verliest...
25
00:02:44.004 --> 00:02:47.005
geen baan kan vinden of niet meer kan werken...
26
00:02:47.010 --> 00:02:52.003
raakt meer kwijt dan alleen financiele zekerheid.
27
00:02:52.008 --> 00:02:56.000
Ons werk maakt ook deel uit van wie we zijn.
28
00:02:56.005 --> 00:02:59.023
Het bepaalt mede het beeld dat mensen van zichzelf...
29
00:03:00.003 --> 00:03:03.023
en van hun plaats in de samenleving en de wereld hebben.
30
00:03:04.003 --> 00:03:11.012
Werk hebben heeft invloed op de sociale contacten en het gevoel te worden gewaardeerd.
31
00:03:11.017 --> 00:03:16.002
De behoefte aan erkenning en begrip verbindt ons mensen...
32
00:03:16.007 --> 00:03:19.019
niet alleen met Kerst, maar het hele jaar door.
33
00:03:19.024 --> 00:03:23.011
Wezenlijk in ons leven zijn onze relaties met anderen.
34
00:03:23.016 --> 00:03:26.008
In de eerste plaats de mensen dichtbij:
35
00:03:26.013 --> 00:03:32.023
De leden van het gezin, de familie, vrienden en collega's op het werk.
36
00:03:33.003 --> 00:03:38.011
'Mensen zijn mensen door andere mensen', luidt een Afrikaans spreekwoord.
37
00:03:38.016 --> 00:03:45.007
Vanuit die beleving zoeken velen met Kerst het gezelschap van degenen die hun lief zijn.
38
00:03:45.012 --> 00:03:48.009
Maar die mogelijkheid is er niet voor iedereen.
39
00:03:48.014 --> 00:03:54.000
Honderdduizenden Nederlanders zijn vandaag niet thuis om het feest mee te vieren.
40
00:03:54.005 --> 00:03:56.004
Zij dienen de publieke zaak.
41
00:03:56.009 --> 00:04:00.010
In ziekenhuizen, in instellingen, bij nutsbedrijven...
42
00:04:00.015 --> 00:04:03.016
in vervoer en transport, bij de politie...
43
00:04:03.021 --> 00:04:09.022
of verder weg, op zee of in verre landen, werkend aan vrede en veiligheid.
44
00:04:10.002 --> 00:04:13.018
Zij allen verdienen onze steun.
45
00:04:13.023 --> 00:04:17.019
Honderdduizenden Nederlanders brengen Kerstmis alleen door.
46
00:04:17.024 --> 00:04:21.005
Dat kan heel goed een positieve, eigen keuze zijn.
47
00:04:21.010 --> 00:04:25.002
Alleen is immers niet hetzelfde als eenzaam.
48
00:04:25.007 --> 00:04:28.015
Voor velen is de afzondering echter niet vrijwillig.
49
00:04:28.020 --> 00:04:32.011
Hetzij omdat ze geen directe verwanten meer hebben.
50
00:04:32.016 --> 00:04:35.015
Hetzij omdat contacten zijn weggevallen.
51
00:04:35.020 --> 00:04:43.002
Zij zijn op zichzelf teruggeworpen en wachten vaak op een uitgestoken hand of een luisterend oor.
52
00:04:43.007 --> 00:04:46.023
Hoezeer mensen ook in een isolement kunnen leven...
53
00:04:47.003 --> 00:04:51.012
diep van binnen blijft de hoop op waardering en contact levend.
54
00:04:51.017 --> 00:04:54.003
Die hoop dooft nooit.
55
00:04:55.019 --> 00:05:03.012
Kerstmis is het feest van de verwachting van 'vrede op aarde in de mensen een welbehagen'.
56
00:05:03.017 --> 00:05:07.009
Het zingen van die regels als uiting van een persoonlijk geloof...
57
00:05:07.014 --> 00:05:11.001
kan tegelijkertijd een gevoel van ongemak geven.
58
00:05:11.006 --> 00:05:16.000
De wereld is zo groot. De problemen zijn zo wijdvertakt.
59
00:05:16.005 --> 00:05:18.018
Belangen zijn zo tegengesteld.
60
00:05:18.023 --> 00:05:23.002
En het leed dat mensen treft is vaak huiveringwekkend.
61
00:05:23.007 --> 00:05:27.001
Natuurgeweld slaat gemeenschappen uiteen.
62
00:05:27.006 --> 00:05:34.013
We zien beelden van mensen in geimproviseerde opvangkampen, op de vlucht voor honger en terreur.
63
00:05:34.018 --> 00:05:40.005
We horen woorden van haat die van generatie op generatie worden doorgegeven...
64
00:05:40.010 --> 00:05:45.010
waardoor verzoenende geluiden van goedwillenden geen kans lijken te krijgen.
65
00:05:45.015 --> 00:05:50.005
Het grote geheel lijkt zich aan onze invloed te onttrekken.
66
00:05:50.010 --> 00:05:53.022
Dat kan een gevoel van machteloosheid oproepen.
67
00:05:54.002 --> 00:05:59.023
En toch is 'vrede op aarde' meer dan een onbereikbaar ideaal.
68
00:06:00.003 --> 00:06:02.013
Meer dan een ster aan de hemel.
69
00:06:02.018 --> 00:06:05.012
Vrede op aarde begint heel dichtbij.
70
00:06:05.017 --> 00:06:12.010
Thuis. In de straat. In de buurt. Op de club. In eigen dorp of stad.
71
00:06:12.015 --> 00:06:15.012
Ieder kan, op zijn of haar eigen manier...
72
00:06:15.017 --> 00:06:20.003
aan die vrede bijdragen door verbindingen te zoeken.
73
00:06:20.008 --> 00:06:23.006
Dat vraagt soms een beetje moed en zelfoverwinning.
74
00:06:23.011 --> 00:06:25.023
Soms moet weerstand worden overwonnen.
75
00:06:26.003 --> 00:06:29.008
Maar het overwinnen van weerstanden geeft meer voldoening...
76
00:06:29.013 --> 00:06:32.019
dan willoos en doelloos meedrijven met de stroom.
77
00:06:34.002 --> 00:06:37.009
Het afgelopen jaar, maar ook in de jaren daarvoor...
78
00:06:37.014 --> 00:06:40.009
hebben mijn vrouw en ik het voorrecht gehad...
79
00:06:40.014 --> 00:06:45.010
veel mensen te ontmoeten die daadwerkelijk de verbinding zoeken met anderen.
80
00:06:45.015 --> 00:06:47.016
Mantelzorgers en vrijwilligers.
81
00:06:47.021 --> 00:06:52.004
Gastouders die hun huis openstellen voor kinderen die in de knel zitten.
82
00:06:52.009 --> 00:06:56.011
Buddy's die zich bekommeren om mensen met een ernstige ziekte.
83
00:06:56.016 --> 00:07:01.010
Innovatieve ondernemers die een sterke maatschappelijke verantwoordelijkheid voelen...
84
00:07:01.015 --> 00:07:03.002
en daarnaar handelen.
85
00:07:03.007 --> 00:07:07.016
Buurtbewoners die niet afwachten maar samen naar oplossingen zoeken..
86
00:07:07.021 --> 00:07:10.009
bij het verbeteren van hun woonomgeving.
87
00:07:10.014 --> 00:07:15.009
En ook: artsen, hulpverleners, ontwikkelingswerkers en militairen..
88
00:07:15.014 --> 00:07:19.001
die ver van huis, onder de zwaarste omstandigheden...
89
00:07:19.006 --> 00:07:23.017
concreet trachten het leed van anderen enigszins te verzachten.
90
00:07:23.022 --> 00:07:31.020
Zij allen zoeken de verbinding, vanuit hun persoonlijke overtuiging dat een betere toekomst mogelijk is.
91
00:07:32.000 --> 00:07:36.005
En daarin ligt voor veel mensen de inspiratie vanuit het Kerstverhaal..
92
00:07:36.010 --> 00:07:40.008
dat van generatie op generatie wordt doorverteld.
93
00:07:40.013 --> 00:07:45.000
Met het Kind in de kribbe herleeft de hoop op een nieuw begin.
94
00:07:45.005 --> 00:07:50.024
De tijding van Kerstmis is een boodschap van hoop en van licht in de donkerste dagen:
95
00:07:51.004 --> 00:07:54.018
Het leven doet ertoe, wij samen doen ertoe.
96
00:07:54.023 --> 00:08:01.005
Onafhankelijk van geloof of levensovertuiging voelen mensen zich door die boodschap aangesproken.
97
00:08:01.010 --> 00:08:08.004
Door verbindingen aan te gaan kunnen mensen samen een kracht ontwikkelen die bergen kan verzetten.
98
00:08:08.009 --> 00:08:11.022
Iets van die gezamenlijke kracht werd voelbaar...
99
00:08:12.002 --> 00:08:13.018
op 30 april van dit jaar.
100
00:08:13.023 --> 00:08:19.020
Voor velen, en ook voor mij, was dat een onvergetelijke ervaring.
101
00:08:20.000 --> 00:08:25.021
In die geest mogen we het jaar dat voor ons ligt met vertrouwen tegemoet zien.
102
00:08:26.001 --> 00:08:30.001
Er is veel en mooi werk te doen.
103
00:08:30.006 --> 00:08:36.012
Ik wens u allen, waar u zich ook bevindt en hoe uw persoonlijke omstandigheden ook zijn...
104
00:08:36.017 --> 00:08:39.008
een gezegend Kerstfeest.
105
00:08:39.013 --> 00:08:46.006
MUZIEK: MAGNIFICAT IN D KLEIN VAN CARL PHILIPP EMANUEL BACH
106
00:09:18.006 --> 00:09:26.003
*Magnificat anima mea Dominum
107
00:09:26.008 --> 00:09:28.008
*Magnificat
108
00:09:28.013 --> 00:09:35.012
109
00:09:40.018 --> 00:09:46.012
110
00:09:48.003 --> 00:09:51.006
*Et exsultavit spiritus meus in Deo salutari
Shitquote:Op woensdag 25 december 2013 09:57 schreef Deisyy het volgende:
Merry christmas
Wat zij zegt. Ik had niet teruggelezen. Wat een afschuwelijke tijding, en timing. Heel veel sterkte.quote:
Dat is kut.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:57 schreef Deisyy het volgende:
Merry christmas
Ik heb het gehadquote:
Die Kerst met een hoofdletter K. Morgen even niks.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je gehad muis? De 1e of iets anders
Die bestaat ook niet overal ....quote:Op woensdag 25 december 2013 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Kerst met een hoofdletter K. Morgen even niks.
Nee dat kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat kloptOver dag 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh boxing day. Ik box thuis in mijn huispakquote:
En in sommige landen is het gewoon weer een werkdag.... Maar boxen is leukerquote:Op woensdag 25 december 2013 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh boxing day. Ik box thuis in mijn huispak
Ja dat boxing day was ook puur voor personeel. Soort kerstpakket krijgen. Ik had er twee maar liefst dit jaar.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En in sommige landen is het gewoon weer een werkdag.... Maar boxen is leuker
Ik ook, maar die waren voor mn buurmanquote:Op donderdag 26 december 2013 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat boxing day was ook puur voor personeel. Soort kerstpakket krijgen. Ik had er twee maar liefst dit jaar.
Ahhh ik meld je wel aan in FHFquote:Op donderdag 26 december 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, maar die waren voor mn buurman
Nee joh ... Nu toch al te laat... Daarnaast waren het de laatste jaren meestal tegoedbonnen en een simpele goedies ..... Mijn laatste was zelfs slechts een goedkope fles bubbels ...quote:Op donderdag 26 december 2013 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh ik meld je wel aan in FHF![]()
Ik heb dat tig jaar niet gehad. Ik kreeg altijd geld.
Best wel leuk zo'n doos met dingen waar je geen reet aan hebt![]()
Tweede was een pakket met Beemster kaas. Sjesus wel twee kilo.
Die december bonus was de laatste jaren ook niet meer zo vet hoor, ik wilde wel eens een doos onzin hebben als bouwvakker. En ja bier, chips, bierworstjes (op) koffie, en voor moeder de vrouw een paar potjes waar je kruiden in kan verbouwen.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee joh ... Nu toch al te laat... Daarnaast waren het de laatste jaren meestal tegoedbonnen en een simpele goedies ..... Mijn laatste was zelfs slechts een goedkope fles bubbels ...
Het ging me meer om de verrassing dit keer. En de kazen komen altijd van pas. Leuk tochquote:Op donderdag 26 december 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
Je zag de waarde dalen met de crisisjaren mee... Maar ik zit ook niet te wachten op van die "exclusiieve producten" die je nooit zult kopen, laat staan nu moeten opeten ....
Kaasbolletjes
ragoutbakjes
en veel meer rotzooi
Kazen , bier, chips en worstjes zijn te doen iddquote:Op donderdag 26 december 2013 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ging me meer om de verrassing dit keer. En de kazen komen altijd van pas. Leuk toch
Precies helemaal topquote:Op donderdag 26 december 2013 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Kazen , bier, chips en worstjes zijn te doen idd
Ik ben dan wel een muis, maar zoveel kaasquote:
op zich wel. Gisteren bij pa gegourmet. Een groot deel van het dorp zat gisteren geruime tijd zonder stroom, maar wij hadden mazzelen konden gewoon gourmetten..quote:Op donderdag 26 december 2013 21:27 schreef chufi het volgende:
Het zit er bijna op... En dan op naar Oud en Nieuw .... Weer zo'n dag ...
Iedereen lekker en veel gegeten?
Nee minder gegeten dan normaal, maar er ligt een lamsboutje in de oven nuquote:Op donderdag 26 december 2013 21:27 schreef chufi het volgende:
Het zit er bijna op... En dan op naar Oud en Nieuw .... Weer zo'n dag ...
Iedereen lekker en veel gegeten?
Klinkt goed Bos... Morgen weer storm Bos (op de Wadden dan ), maar je weet nooit.. Dus doe wel voorzichtigquote:Op donderdag 26 december 2013 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
op zich wel. Gisteren bij pa gegourmet. Een groot deel van het dorp zat gisteren geruime tijd zonder stroom, maar wij hadden mazzelen konden gewoon gourmetten..
Vandaag is pa bij mij wezen eten; Rollade met kaasvulling uit de oven, Hari coverts met ontbijtspek en gefrituurde aardappel bolletjes..
![]()
![]()
Nu zo maar naar bed,morgen moet er gewoon gewerkt worden..
Zal ik doen..Dinsdag was het niet leuk om naar het werk te fietsen. Continue flinke wind tegenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt goed Bos... Morgen weer storm Bos (op de Wadden dan ), maar je weet nooit.. Dus doe wel voorzichtig
Wind tegen op je werk is niet zo handigquote:Op donderdag 26 december 2013 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal ik doen..Dinsdag was het niet leuk om naar het werk te fietsen. Continue flinke wind tegen![]()
![]()
Tijdens het werken vielen het nog enigszins mee..
Lekker toetje Souryquote:Op donderdag 26 december 2013 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee minder gegeten dan normaal, maar er ligt een lamsboutje in de oven nu
Nee,zeker niet als je fiets zwaar beladen is met de te bezorgen post..quote:Op donderdag 26 december 2013 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Wind tegen op je werk is niet zo handig
Geen toetjequote:
Ohh dat is minderquote:Op donderdag 26 december 2013 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee,zeker niet als je fiets zwaar beladen is met de te bezorgen post..
Hoewel ik nog niet echt weet, wat erger is. Een flinke regenbui of harde wind..beiden al wel gehad,dit half jaar dat ik nu voor de post werk. Gelukkig nog geen hagel of sneeuw gehad...... Maar dat zal vast nog wel een keer gebeuren....quote:
Welnee johquote:Op donderdag 26 december 2013 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoewel ik nog niet echt weet, wat erger is. Een flinke regenbui of harde wind..beiden al wel gehad,dit half jaar dat ik nu voor de post werk. Gelukkig nog geen hagel of sneeuw gehad...... Maar dat zal vast nog wel een keer gebeuren....
Dat noemen we lentequote:Op donderdag 26 december 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit jaar zal het niet meer sneeuwen denk ik ...
Nee, verwacht ik ook niet. Maar hopelijk sneeuwt het komend jaar niet in Maart, wat dit jaar wel het geval was...quote:Op donderdag 26 december 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit jaar zal het niet meer sneeuwen denk ik ...
Ik waai terugquote:
Hoi Sas? Weer thuis?quote:
Dat noemen ze een hotelquote:Op donderdag 26 december 2013 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Sas? Weer thuis?
Hoop het voor je want wie weet gaat er morgen weer eens geen boot...
Is daar trouwens een soort opvang/regeling voor ? Voor terugkerende eilanders, die niet naar huis kunnen, omdat de boot niet gaat?
nee, nog niet thuis en natuurlijk gaat er een bootquote:Op donderdag 26 december 2013 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Sas? Weer thuis?
Hoop het voor je want wie weet gaat er morgen weer eens geen boot...
Is daar trouwens een soort opvang/regeling voor ? Voor terugkerende eilanders, die niet naar huis kunnen, omdat de boot niet gaat?
Zwemvest aan he?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, nog niet thuis en natuurlijk gaat er een boot
Weet niet wanneer je terugreis gepland staat ... Maar blijkbaar wanneer er een boot gaatquote:Op donderdag 26 december 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, nog niet thuis en natuurlijk gaat er een boot
Heeft ie vast niet van zijn Opaquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb de keuken van mijn dochter overgenomen, die is druk met een luie zoon.
Valt steeds in slaap tijdens het tepel zuigen.
Die is om deze tijd meestal nog wel wakkerquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Heeft ie vast niet van zijn Opa
Piet is vast al aan de fles om deze tijdquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is om deze tijd meestal nog wel wakker
Dank je Deesquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Jammer chufi, misschien de volgend keer meer geluk.
Met zwemvleugeltjes in het Tikibad, ja?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb mij een aantal dagen als een kleuter gedragen, dus ja!
Jeetje wat moest je daar dan ook?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Nog 50 posts te gaan.
Vanmiddag over de Van Brienenoordbrug gereden, dus ik heb mijn portie wel weer gehad...
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zwemvleugeltjes in het Tikibad, ja?
Stond de glijbaan niet aan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:46 schreef sacha het volgende:
en nu heb ik een open wond op mijn derričre
stuitjequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch benieuwd hoe dan die wond op je bips
Hoe ben je in hemelsnaam naar Wassenaar gereden als je naar Rotterdam hebt kunnen zwaaien?quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:43 schreef sacha het volgende:
ik heb vanuit Wassenaar naar Rotterdam gezwaaid
Dat ligt toch redelijk dicht bij elkaar?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe ben je in hemelsnaam naar Wassenaar gereden als je naar Rotterdam hebt kunnen zwaaien?
Ruim 30 km, dus dat valt wel mee, maar Rotterdam ligt ten zuiden van Wassenaar en Sacha komt uit het noorden, dus lijkt het mij dat ze omgereden is of ze heeft van veraf gezwaaidquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ligt toch redelijk dicht bij elkaar?
Ze was in Wassenaar en zowel Den Haag en Rotterdam zijn dan op fietsafstand.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruim 30 km, dus dat valt wel mee, maar Rotterdam ligt ten zuiden van Wassenaar en Sacha komt uit het noorden, dus lijkt het mij dat ze omgereden is of ze heeft van veraf gezwaaid![]()
Nog even terugzwaaien
Ja , uitstapjes gemaakt lijkt me... De hele dag in het water lijkt me ook geen pretje ....quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze was in Wassenaar en zowel Den Haag en Rotterdam zijn dan op fietsafstand.
Zo'n uitstapje naar Belgie doet me altijd weer goed, auto vol met spullen die daar stuk goedkoper zijn en echte frieten met zure mayo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , uitstapjes gemaakt lijkt me... De hele dag in het water lijkt me ook geen pretje ....
Achterbak vol met illegaal vuurwerk ???quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n uitstapje naar Belgie doet me altijd weer goed, auto vol met spullen die daar stuk goedkoper zijn en echte frieten met zure mayo.
Ik heb een stationcar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Achterbak vol met illegaal vuurwerk ???
ik stond in Wassenaar op een uitkijktorenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe ben je in hemelsnaam naar Wassenaar gereden als je naar Rotterdam hebt kunnen zwaaien?
Ik heb terug gezwaaid hč.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik stond in Wassenaar op een uitkijktoren![]()
en toen heb ik naar Dees gezwaaid
en toen heb ik naar mijn broertje gezwaaid
en toen ik naar huis reed heb ik naar sjoef en Fann gezwaaid
en naar nog wat mensen
ik kon in hun achtertuin kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb terug gezwaaid hč.
Heb je ook nog naar Lex en Max gezwaaid?
nah, mooie huisjes aan de buitenkant kunnen binnen heel lelijk zijnquote:
Ja dat is waar.. Maar gelukkig kun je tegenwoordig best wel veel aan je eigen interieur aanpassen... Maar met meerdere mensen onder 1 kap ... Ieder zn eigen mening ....quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:39 schreef sacha het volgende:
[..]
nah, mooie huisjes aan de buitenkant kunnen binnen heel lelijk zijn![]()
mijn huis is afschuwelijk aan de buitenkant maar prachtig aan de binnenkant![]()
gelukkig woon ik binnen
Gelukkig bepalen de vrouwen meestal de inrichtingquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. Maar gelukkig kun je tegenwoordig best wel veel aan je eigen interieur aanpassen... Maar met meerdere mensen onder 1 kap ... Ieder zn eigen mening ....
Dat wel , maar wil niet altijd zeggen dat het OK is... Ik heb helaas niet eens de keuze ....quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig bepalen de vrouwen meestal de inrichting
Voordeel is wel dat je het in kan richten zoals jij zelf wiltquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wel , maar wil niet altijd zeggen dat het OK is... Ik heb helaas niet eens de keuze ....
Ja dat wel en ik neem er de tijd voorquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je het in kan richten zoals jij zelf wilt
jammer genoeg woon ik in een huis met 'verplaatsingsman'quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig bepalen de vrouwen meestal de inrichting
Je man houdt van schuiven en verplaatsen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:29 schreef sacha het volgende:
[..]
jammer genoeg woon ik in een huis met 'verplaatsingsman'
als 'verplaatsingsman' geen dag taakje heeft gaat ie alles verplaatsenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je man houdt van schuiven en verplaatsen?
Ik heb al over aardig wat afwijkingen bij mannen gehoord, maar dit is wel een hele maffequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:43 schreef sacha het volgende:
[..]
als 'verplaatsingsman' geen dag taakje heeft gaat ie alles verplaatsen
als ik thuis kom en het gasstel nog in de keuken vind dan ben ik blij, als het overige heeft al alle hoeken en kamers van het huis gezienquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al over aardig wat afwijkingen bij mannen gehoord, maar dit is wel een hele maffe
Word je daar af en toe niet doodmoe van?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:49 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik thuis kom en het gasstel nog in de keuken vind dan ben ik blij, als het overige heeft al alle hoeken en kamers van het huis gezien
Ik zou je mannen leren koken.. Dan laten ze de boel misschien staanquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:49 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik thuis kom en het gasstel nog in de keuken vind dan ben ik blij, als het overige heeft al alle hoeken en kamers van het huis gezien
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Word je daar af en toe niet doodmoe van?
ignorance is blissquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou je mannen leren koken.. Dan laten ze de boel misschien staan
Het heeft afgelopen nacht dan ook flink gestormd op de Wadden...quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:49 schreef sacha het volgende:
[..]
Ze draaien daar hun bips niet om voor een stormpie ...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heeft afgelopen nacht dan ook flink gestormd op de Wadden...
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heeft afgelopen nacht dan ook flink gestormd op de Wadden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
als ik nou gewoon een staart hadquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze draaien daar hun bips niet om voor een stormpie ...
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]ik doe mijn best om de topic titel weg te krijgen
Bijna ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |