SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Friday December 20 (20:00 uur)
Peter Wright 4-2 Per Laursen
Raymond van Barneveld v Jamie Caven
Phil Taylor v Michael Smith
Saturday December 21 (20:00 uur)
Andy Hamilton v Richie Burnett
Robert Thornton v Beau Anderson
Kim Huybrechts v Ian White
Sunday December 22
Afternoon Session (13:30 uur)
Brendan Dolan v Gary Anderson
Kevin Painter v Paul Nicholson
Simon Whitlock v Jarkko Komula
Evening Session (20:00 uur)
Wes Newton v John Part
John Henderson v Mark Webster
Michael van Gerwen v Kevin McDine
Monday December 23 (20:00 uur)
James Wade v Andy Smith
Mervyn King v Ricky Evans
Adrian Lewis v Vincent van der Voort
Friday December 27
Justin Pipe v Devon Petersen
Third Round
Newton/Part v Thornton/B Anderson
Hamilton/Burnett v K Huybrechts/White
Whitlock/Komula v Painter/Nicholson
Taylor/M Smith v Peter Wright
Henderson/M Webster v van Barneveld/Caven
Saturday December 28
A Lewis/van der Voort v King/Evans
Wade/A Smith v Pipe/Petersen
van Gerwen/McDine v Dolan/G Anderson
2x Quarter-Finals
Sunday December 29 (20:00 uur)
2x Quarter-Finals
Monday December 30 (20:00 uur)
Semi-Finals
Wednesday January 1 (21:00 uur)
Final
Format
Preliminary Round - Best of seven legs
First Round - Best of five sets
Second Round - Best of seven sets
Third Round - Best of seven sets
Quarter-Finals - Best of nine sets
Semi-Finals - Best of 11 sets
Final - Best of 13 sets
Prijzengeld
Winner - £250,000
Runner-up - £100,000
Semi-finalist - £50,000
Quarter-finalist - £25,000
Third round losers - £15,000
Second round losers - £10,000
First round losers - £6,000
Preliminary round losers - £3,500
Uitzendingen
Sky Sports
RTL7quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Als je die ziet ga je denken dat hij blind is aan twee ogen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:46 schreef Tiezol het volgende:
Kap eens even die vriend(in) van Caven te filmen man man man god gloeiende ongelooflijk.
Nogal jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:47 schreef Geralt het volgende:
Ik ben niet aan het kijken, maar het gaat lekker geloof ik niet?
Niet relevantquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
Het blijft raar dat een topsporter als Barney zijn vrouw in een snackbar heeft ontmoet.
Dit is spannender dan de F1 waar Vettel wint en wint en wint en wint en wint.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:47 schreef Geralt het volgende:
Ik ben niet aan het kijken, maar het gaat lekker geloof ik niet?
En hier wint Taylor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is spannender dan de F1 waar Vettel wint en wint en wint en wint en wint.
Hij had haar ook in de tram kunnen ontmoeten xDquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
Het blijft raar dat een topsporter als Barney zijn vrouw in een snackbar heeft ontmoet.
Normaal kijk ik ook wel, maar ik heb nog niks gevolgd tot nu toe.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is spannender dan de F1 waar Vettel wint en wint en wint en wint en wint.
Dit is inderdaad de 2 ronde jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Normaal kijk ik ook wel, maar ik heb nog niks gevolgd tot nu toe.
Ik denk dat ik in de tweede ronde pas ga kijken.
DIT IS DE 2DE RONDE!quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Normaal kijk ik ook wel, maar ik heb nog niks gevolgd tot nu toe.
Ik denk dat ik in de tweede ronde pas ga kijken.
Ow serieus?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de 2 ronde ja
Ja, wat doe je tegen een 10 darter? Caven scoort op het goede moment.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JEZUS MAN Barney op 2-2. Hij stond verdomme 2-0 voor in legs.
IT'S THE EYE OF THE TIGERquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:54 schreef Mani89 het volgende:
COME ON JAAAAAAAAAA BARNEY I LOVE YOU JAAAAAAAAAAAAAAA
WALKING IN HASHIMOTO WONDERLANDquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:54 schreef Mani89 het volgende:
COME ON JAAAAAAAAAA BARNEY I LOVE YOU JAAAAAAAAAAAAAAA
WAT EEN GEWELDENAAR HE JOHANNES!?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
IT'S THE EYE OF THE TIGER
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
OOOOOOEEEEEEHHHHHHHHHH Komt hij weer goed weg tegen Caven. Sylvia kijkt alsof ze op hem gaat zitten als hij verliest.
Hij probeert het te rekkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
OOOOOOEEEEEEHHHHHHHHHH Komt hij weer goed weg tegen Caven. Sylvia kijkt alsof ze op hem gaat zitten als hij verliest.
ADRIAAAAANTTTTJJJEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:57 schreef Mani89 het volgende:
ASDFGHEDWRYASDFGHEDWRYHE#T#GE$T%Y^&UQ!@T%Y^&QYHEASDFGHEDWRYHE#T#GE$T%Y^&UQ!@T%Y^&QASDFGHEDWRYHE#T#GE$T%Y^&UQ!@T%Y^&QASDFGHEDWRYHE#T#GE$T%Y^&ASDFGHEDWRYHE#T#GE$T%Y^&UQ!@T%Y^&QASDFGHEDWRYHE#T#GE$T%Y^&UQ!@T%Y^&Q@T%Y^&Q%Y^&QASDFGHEDWRYHE#T#GE$T%Y^&UQ!@T%Y^&Q
Nou jongens en meisjes, dat was best wel leuk!quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ADRIAAAAANTTTTJJJEEEEEEEEEEEEE
ALLEMAAAAAL JAAAAAAAAquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens dat gebeurt niet zo vaak dat we in de finale staan
JONGENS WE STAAN IN DE FINALE JAAAAAAAAAAAAAA
Welke?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:58 schreef RemcoW23 het volgende:
Nu weer zo`n wedstrijd die alle kanten op kan.
Wel een streampje aanzetten he!quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef svann het volgende:
Jullie commentaar klopt nogal eens niet met mijn beeld.
knotsgekquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knut gaat een spannende wedstrijd tegemoet
Je moet ook niet op tv kijken nu he, daar lopen ze een set of wat achter door dat kutVIquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef svann het volgende:
OM HEM WEER TE VERLIEZEN JAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens dat gebeurt niet zo vaak dat we in de finale staan
JONGENS WE STAAN IN DE FINALE JAAAAAAAAAAAAAA
Hij gooide echt prima afgezien van wat dubbels af en toe. Alleen stond Caven ook echt prima te gooien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja het is niet alsof hij continue door is blijven gooien.
Dit zal wel niet live zijn?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef svann het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even kijken wat RKC Twente is geworden op Ned2.
Fuck dat!quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef komrad het volgende:
Barney mag wel eens wat normaler de felicitaties van de tegenstander in ontvangst nemen
Wat lul jij nou met je 14 keer lakeside gewonnenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de duidelijkheid het staat 2-2 in sets en ik heb het gevoel dat deze zege naar Caven staat. Snap ik niks van, barney heeft 14 keer lakeside gewonnen.
Zware tegenstander, denk dat Raymond z'n buik rond kan eten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man moet tegen Barney spelen.
Dat is zijn humor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat lul jij nou met je 14 keer lakeside gewonnen?
Plus 98.56 vorige wedstrijd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hoogste gemiddelde tot nu toe.
Heb zelf geteld hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat lul jij nou met je 14 keer lakeside gewonnen?
Oetlul.. het is al lang afgelopenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de duidelijkheid het staat 2-2 in sets en ik heb het gevoel dat deze zege naar Caven staat. Snap ik niks van, barney heeft 14 keer lakeside gewonnen.
Jouw kakken brengt ongelukquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme ik ga even kakken en barney staat met 2-3 achterDit gaat helemaal mis.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jordii heb jij nog bier staan om dit verlies te verwerken
Dat is mijn heldquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man moet tegen Barney spelen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:05 schreef heywoodu het volgende:
Barney is 6-7 kilo kwijt, ik dacht al, wat ziet ie er toch afgetraind uit ineens
Ik had hem amper herkendquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:06 schreef komrad het volgende:
barney zegt dat hij afgevallen is. Dat is niet te zien![]()
Barney, trainingsbeest.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:05 schreef heywoodu het volgende:
Barney is 6-7 kilo kwijt, ik dacht al, wat ziet ie er toch afgetraind uit ineens
Nee het was niet letterlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is mijn held
Barney beklimt bergen als voorbereiding met zijn nieuwe management![]()
![]()
Hij bedoelt zeker zijn vrouw.
Dat was ook een grapje inderdaad ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:07 schreef heywoodu het volgende:
"It's not like you to beat yourself up"
Over de man die ik nog op tv zie roepen IK BEN GEWOON EEN LOSER!1WAAHUILHUILHUIL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
Dan had hem moeten influisteren wat hij gooide. Darten kan je ook blind hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:09 schreef Apuleius het volgende:
Toch erg goed van die Caven hoor. En dat met 1 oog. Kun je nagaan als ie blind was geweest!
Is het ook als je zo dik en vadsig bentquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ze doen ook nog alsof het fysiek zwaar is
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:10 schreef Xummon het volgende:
Dat is nog helemaal niet zeker hoor, maar tof dat jij zo'n positieve instelling hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien een betje plaatsen op Barney?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet zeker hoor, maar tof dat jij zo'n positieve instelling hebt
die caller roept alles he, je kan gewoon blind darten inderdaadquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan had hem moeten influisteren wat hij gooide. Darten kan je ook blind hoor.
Juist net wat geld op Caven gezetquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een betje plaatsen op Barney?
Als hij het prijzengeld in bacon of hamburgers kreeg betaald zou die over idereen heen walsen (letterlijk, niet alleen in het spel)quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor Taylor tegen die dikke zeug Michael Smith
KNJBquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speciaal voor Taylor first to 3?
Gelukkig heb jij geen stadionverbod en heb jij je wijf nog.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
CHELT KWIJT MAAR GOED IK GEEF ER NIKS OM
Bedankt voor het medeleven Rensquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen stadionverbod en heb jij je wijf nog.
Ja, die bolle valt dan neer van uitputting.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speciaal voor Taylor first to 3?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:18 schreef Lastpost het volgende:
Ouderwets spannend! Prachtige partij en wat een niveau bij vlagen.
Co is wel in topconditie zeg.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, die bolle valt dan neer van uitputting.
Zou ie nog tramritjes maken?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Co is wel in topconditie zeg.
17 perfecte pijlenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:19 schreef DeeBee het volgende:
Bijna 9-darter, stelt niks meer voor na die bijna back-to-back 9-darters van MvG.
Ze noemen hem dan ook niet voor niets "The Matchstick".quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Co is wel in topconditie zeg.
Ik wil wel bieden om Co een half uur bij VI aan tafel te krijgen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze noemen hem dan ook niet voor niets "The Matchstick".
[ afbeelding ]
Dat zou wat zijn, inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel bieden om Co een half uur bij VI aan tafel te krijgen.
Voor prijzengeld (ruim 2 miljoen pond inmiddels) hoeft hij het ook niet meer te doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:21 schreef svann het volgende:
Barney lijkt niet echt meer voor z'n plezier te darten.
Dat zou een topshow worden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel bieden om Co een half uur bij VI aan tafel te krijgen.
Die mevrouw met dat bord mag nu wegquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verleden tijd gegeven geen garanties voor de toekomst.
Ik koop dat tegeltje.
Ik zag daar toch drie mensen achter jou aan het lachen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die mevrouw met dat bord mag nu weg
Huh? Wat nu niet live? Mis ik ietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barney is duidelijk een slecht rolmodel voor de kids.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef HulkHeld het volgende:
Zou je niet trots zijn als je zoon, 20-21, al tegen de 100 kg aanschurkt? Godver wat is die Smith vies dik
Ik denk het wel, die ouders zijn waarschijnlijk een paar trotse feeders.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef HulkHeld het volgende:
Zou je niet trots zijn als je zoon, 20-21, al tegen de 100 kg aanschurkt? Godver wat is die Smith vies dik
en vannacht liggen er absurd veel kruimels bij de koekjeskast.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het wel, die ouders zijn waarschijnlijk een paar trotse feeders.
Sylvia daarentegenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Barney is duidelijk een slecht rolmodel voor de kids.
Ik ben al genoeg gepest met "bultrug Johannes", post jij er ook nog een plaatje vanquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sylvia daarentegen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit wordt niks meer, dynamiet erin en weg ermee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sylvia daarentegen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit wordt niks meer, dynamiet erin en weg ermee.
Bedankt hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag daar toch drie mensen achter jou aan het lachen.
Barneyquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wie is nu die enorm ongezond vieze dikke??
Geweldig wat een talent.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan ik mooi even koffie halen
[ afbeelding ]
Ik werk al tien jaar met die man, de keren dat ik 'm aan het lachen heb gemaakt zijn op één hand te tellen.quote:
Ja ik ben ook wel eens grappig van mijzelf haha.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je die zelf bedacht?
haha.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel eens grappig van mijzelf haha.
Ah joh donderstraal toch op man.quote:
Wacht maarquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:32 schreef Zipportal het volgende:
Die Smith mag ik niet. Die had ook een grote bek tegen Barney, ja die pak ik wel even.
Misschien is dat wel aangeboren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Smith kan z'n rechteroog niet eens goed dichtdoen.
Dat was een geniale partij van Barney.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:32 schreef Zipportal het volgende:
Die Smith mag ik niet. Die had ook een grote bek tegen Barney, ja die pak ik wel even.
Verloor natuurlijk.
Stitches for snitches. The Snitchstick.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zingen ze eigenlijk voor Koos?
There's only one Koos.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zingen ze eigenlijk voor Koos?
Dan heb je Mieke de Boer nooit zien dartenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit nu naar die darters te kijken, en ik ben er een heel klein beetje achtergekomen dat darts gewoon een ziekte is die mensen viesviesdik maken. Gadverdamme man.
Het leek me wel een aardig spelertje, maar ik zie hem niet echt de top halen. Leuk als toernooivulling.quote:
Jacques Nieuwlaat is een feeder.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit nu naar die darters te kijken, en ik ben er een heel klein beetje achtergekomen dat darts gewoon een ziekte is die mensen viesviesdik maakt. Gadverdamme man.
Co Stompe, Roland Scholten en Jamie Caven zijn de uitzondering op de regel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit nu naar die darters te kijken, en ik ben er een heel klein beetje achtergekomen dat darts gewoon een ziekte is die mensen viesviesdik maken. Gadverdamme man.
Moah ik ken hem niet echt, wat heeft ie gepresteerd in zn carriere?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het leek me wel een aardig spelertje, maar ik zie hem niet echt de top halen. Leuk als toernooivulling.
Hij heeft ook geen lengte, kijk naar onze grote vriend Douglas. Kijk daar staat wel iemand.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het leek me wel een aardig spelertje, maar ik zie hem niet echt de top halen. Leuk als toernooivulling.
Die is aan het trainen met Albertino Essers.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:39 schreef Zipportal het volgende:
Waar is onze vrolijke Frans: MolFan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |