Niet als je er olie in moet gooien om het draaiende te houden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had ik maar een olieboot, brengt nog flink wat per vat op inmiddels toch?
Bij Vin welquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet echtquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet als je er olie in moet gooien om het draaiende te houden.
Blijf het altijd wel knap vinden dat sommige autos meer olie verbruiken dan benzinequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet als je er olie in moet gooien om het draaiende te houden.
quote:
Is ook heel erg knap.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijf het altijd wel knap vinden dat sommige autos meer olie verbruiken dan benzine
[..]
Bij sommige auto's is dat beter. Zou toch niet graag zien dat een diesel, benzine verbruiktquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijf het altijd wel knap vinden dat sommige autos meer olie verbruiken dan benzine
[..]
Ken je niemand met een garage? Kan je het zelf?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:32 schreef Viro het volgende:
Koppakking van mijn auto moet worden vervangen, maar omdat met dit weer te doen is niet echt fijn en handig tenzij je flink wil betalen om een garage te huren.
Ken niemand met een garage en ja doe het zelf met een kennis die automonteur is geweest.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ken je niemand met een garage? Kan je het zelf?
Oke, dat is lastig danquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Ken niemand met een garage en ja doe het zelf met een kennis die automonteur is geweest.
Mja heb auto van mijn vader en stiefmoeder tot mijn beschikking dus dat scheelt. Mijn auto hapt daardoor stofquote:
Dat is wel makkelijk dan ja. Aan de andere kant, het is ook wel fijn om de boel voor elkaar te hebben toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Mja heb auto van mijn vader en stiefmoeder tot mijn beschikking dus dat scheelt. Mijn auto hapt daardoor stof![]()
Wel makkelijk maar heb liever eigen auto, maar om met huidige weersomstandigheden motor uit elkaar halen voor de deur is niet slim en handigquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk dan ja. Aan de andere kant, het is ook wel fijn om de boel voor elkaar te hebben toch?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Wel makkelijk maar heb liever eigen auto, maar om met huidige weersomstandigheden motor uit elkaar halen voor de deur is niet slim en handig
Echt koud is het niet, en het is al dagen droog en zonnig, ik zie het probleem niet..quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Wel makkelijk maar heb liever eigen auto, maar om met huidige weersomstandigheden motor uit elkaar halen voor de deur is niet slim en handig
Ligt eraan, als de auto van je vader/stiefmoeder beter isquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat mag niet op straatquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijkanten dicht en gaan
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijkanten dicht en gaan
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt koud is het niet, en het is al dagen droog en zonnig, ik zie het probleem niet..
Wat peu zegt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan, als de auto van je vader/stiefmoeder beter is![]()
Maar een koppakking vervangen wil je in een schone ruimte doen inderdaad. Je wilt geen troep in de motor/kop krijgen en het is wel fijn om em (als het nodig is) een nachtje zo te kunnen laten staan.
1x gedaan met auto van mijn pa toen we radiator moesten vervangen in hartje winter, doe ik nooit meer. Was geen ruimte om te bewegenquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mag niet op straatmaar heb dat wel eens zo gedaan in de winter ja. Straalkanon erin en je kan het net oke genoeg krijgen om te werken. Is wel klein trouwens als werkplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |