ja graagquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:17 schreef Stickertje het volgende:
Kan Waylon nog een liedje komen zingen?
Oh, ik heb heel dat album niet geluisterd joh, maar ik vind hem niet zo tenenkrommend als de laatste jaren...quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat album echt zooooo kansloos
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:17 schreef style2k het volgende:
ego tripper die mitchel zeg volgende keer doet rapper sjors ook mee . die komt dan ook in de finale als mitchel dat ook kan
hoi mannekequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:17 schreef ato het volgende:
Ach Triijntje kan best wel zingen maar wat een verschil met vroeger he, haar lijntje:
Nee hoor, precies zoals ik het al zei.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:19 schreef style2k het volgende:
nee serieus dit is echt totale onzin.
quote:
ditquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:20 schreef tralalala het volgende:
Mitchell heeft alleen tijdens zijn auditie goed gezongen
Ja tuurlijk, er moet geld binnenkomen...quote:
Omgekeerde wat Henk Westbroek had.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan Julia vanaf het eerste moment dat ik haar zag, dus ze zal wel winnen
quote:
Geen achterlijk kapsel meer, scheelt al een hoop.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:21 schreef ato het volgende:
Ik had niet veel met die Gerrie, maar het is wel een lekker wijf geworden..
Is maar even.....over een paar dagen begint Utopiaquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:21 schreef Stickertje het volgende:
Dit is toch echt onnodig, 3 stemrondes..
[ afbeelding ]
^Een twitter update van John wat hij nu aan het doen is
Dan hebben ze fout gegokt, want Friesland heeft niet genoeg gestemd deze keer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:21 schreef Stickertje het volgende:
Dit is toch echt onnodig, 3 stemrondes..
[ afbeelding ]
^Een twitter update van John wat hij nu aan het doen is
Die staan allemaal op het plein bij serious request.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:22 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dan hebben ze fout gegokt, want Friesland heeft niet genoeg gestemd deze keer.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die staan allemaal op het plein bij serious request.
Oh jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is maar even.....over een paar dagen begint Utopia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |