SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Keukentafelsquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:30 schreef DeLuna het volgende:
Al die onschuldige mannen hierGa naar de keuken ofzo!
Daar heb ik al lang genoeg in gestaan vanavondquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet zo inderdaad de afwas doenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:30 schreef DeLuna het volgende:
Wij hebben ook allemaal 30 cm.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:30 schreef DeLuna het volgende:
Pff...quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:30 schreef DeLuna het volgende:
Stigmatiserende opmerking.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die niet aan seks denken, tuurlijk
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben ook allemaal 30 cm.
Nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet als ik toevallig naar een man zijn kruis zou sturen..quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die niet aan seks denken, tuurlijk
Niks van te zien hier.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jaquote:
ik ook op een bepaalde plekquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen van het woord krijg ik al rillingen
Bij mij past het prima hoor.quote:
Maar dat is gewoon hoe vrouwen over ons denken. We moeten gewoon mooi zijn en onze mond houden. Dan tolereren ze ons nog wel.quote:
Wat let julliequote:Op vrijdag 20 december 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We hebben ook nog geen selfie's gepost
Ik wil niet weten waar ie bij jou pastquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij past het prima hoor.
TSquote:
Van mij part mogen mannen de hele dag aan seks denken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon hoe vrouwen over ons denken. We moeten gewoon mooi zijn en onze mond houden. Dan tolereren ze ons nog wel.
30 cm haal ik niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar ie bij jou past
TTquote:
Tegen de tijd dat ik naar boven heb gescrollt en het linkje heb geopend, hebben er al mensen antwoord gegevenquote:
Nou de hele dag red ik echt niet hoor. Er moet ook voetbal gekeken worden en voetbal komt eerst.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij part mogen mannen de hele dag aan seks denken.
Welk linkje?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:33 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik naar boven heb gescrollt en het linkje heb geopend, hebben er al mensen antwoord gegeven
Bierquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou de hele dag red ik echt niet hoor. Er moet ook voetbal gekeken worden en voetbal komt eerst.
Den Helder.. tochtgatquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
JulianadorpDat is Den Helder
Den Helder
Er moet toch ook geld op de plank komen? dat red je niet met eten koken en kleding wassen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij part mogen mannen de hele dag aan seks denken.
Ben jij toch steeds meer van het bier, muisje?quote:
Wel mijn tochtgatquote:
Ze kan eindelijk praten en ja zeggenquote:
Lekker #rebels. #YOLOquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben jij toch steeds meer van het bier, muisje?
Bier, wijn, wodka.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben jij toch steeds meer van het bier, muisje?
Lekker! Ik heb nog maar 1 biertje...quote:
Dat wel jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer leuk om te horen![]()
Er staan hier 3 kratten op het balkon. #studentenhuisquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb nog maar 1 biertje...
Jij zit aan het azijn pienjowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Zo'n ding met een webcam feed voor de NSA ?quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:38 schreef DeLuna het volgende:
ALLLLLLLL I WANT FOR CHRISTMASSSSS
ISSSSSSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ISSSSSSAl die veren in je mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
ISSSSSSIk heb liever iemand andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik zou het wel zeggen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:39 schreef Strani het volgende:
Geen enkele vrouw die dit ooit zegt, in de realiteit. Eerst een hele verlanglijst en dan nog een lijst met klusjes die voor de kerst af moeten zijn. En als je als man dan mazzel hebt, krijg je een uitnodiging voor de kerst zelf.
Meteen waterlanders zeker, toen je hem zag?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik kwam Eric Corton tegen in de parkeergarage vanavondmaar ik was aan het bellen dus een foto maken kon niet
Ik weet niet eens wat ik voor kerst moet vragenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:39 schreef Strani het volgende:
Geen enkele vrouw die dit ooit zegt, in de realiteit. Eerst een hele verlanglijst en dan nog een lijst met klusjes die voor de kerst af moeten zijn. En als je als man dan mazzel hebt, krijg je een uitnodiging voor de kerst zelf.
ik zou em bespringenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik kwam Eric Corton tegen in de parkeergarage vanavondmaar ik was aan het bellen dus een foto maken kon niet
Bier en geen cadeautjes.. Jij bestaat niet. Kan niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou het wel zeggen.
Aan materiële troep heb je niets met kerst.
Haha...ik weet het ook nooit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:40 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik voor kerst moet vragenIk heb er met pijn en moeite een lijstje weten op te stellen.
Het is een man, snap dat danquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Bier en geen cadeautjes.. Jij bestaat niet. Kan niet.
Ik stond wel een beetje vanquote:
ISSSSSSKijk uit hoor, ik gooi er zo een strik omheen en drop hem bij je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Waar dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij woont niet in Sesamstraat.
De dierentuin.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, ik gooi er zo een strik omheen en drop hem bij je!
quote:
En ik baal dat ik geen foto hebquote:
ze houd ook van make-up, plamuur en botox, sinds 1992 is ze er qua looks zelfs jonger op gewordenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ze houdt ook wel van een kerstdiner..
[ afbeelding ]
Hoe moet ik het nu weten?quote:
Het wordt wat eng inderdaad. Straks stort ze helemaal in.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ze houd ook van make-up, plamuur en botox, sinds 1992 is ze er qua looks zelfs jonger op geworden
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, ik gooi er zo een strik omheen en drop hem bij je!
Ze gapen goed daar aan de rail idd.quote:
Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie zijn ook (bijna) allemaal hetzelfde
Hij is een legendequote:Op vrijdag 20 december 2013 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie zijn ook (bijna) allemaal hetzelfde
Hoihoiquote:
Ja maar wel eentje voor wie ik een bakje respect lostrek hoorquote:
fergie had gewoon lekker weg moeten blijvenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het nummer waamee Fregie haar debuut maakte terwijl het op het album werd ingezongen door Justin Timberlake
Er schuilt nog een bakvisje in jequote:Op vrijdag 20 december 2013 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar wel eentje voor wie ik een bakje respect lostrek hooren ik was gewoon een beetje flabbergasted
![]()
Heeft BEP goede platen dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
fergie had gewoon lekker weg moeten blijven
beste bep platen waren voor haar
Rene weer bezig?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen worden in het VI topic leuke gifjes verwijderd.
Ja.quote:
laat maarquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Van wie? En waar hebben ze die gekocht?
Nee Cnor verwijderde mijn gifje met een wortelquote:
anthem word pas op dag 4 bekend en is meestal niet het plaatje dat tot dan toe het meest gedraaid word.quote:
Wel, die het meest aangevraagd wordt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
anthem word pas op dag 4 bekend en is meestal niet het plaatje dat tot dan toe het meest gedraaid word.
God boeien hey anthem anthem anthema nbrhemd bajhrmquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsunami als anthem zou een zwaktebod zijn, jammer dat de mensen hier dat niet zien
Viel me op dat ie al een aantal keer onder updates is gemonteerd. Heb verder te weinig SR geluisterd/gekeken om er over te kunnen oordelen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsunami als anthem zou een zwaktebod zijn, jammer dat de mensen hier dat niet zien
Blijkbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk wordt dit hier gedoogd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
willieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk wordt dit hier gedoogd.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk wordt dit hier gedoogd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk wordt dit hier gedoogd.![]()
Ik had volgensmij al eerder ergens gezegd dat je een nummer met als titel tsunami een beetje lastig kunt gebruiken om het goede doel een warm hart toe te dragenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het ook smerigquote:
LevensgevaarlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk wordt dit hier gedoogd.![]()
Vind het schrikbarender hoe je dit soort dingen vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk wordt dit hier gedoogd.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
googlen op 'holly michaels deepthroat gif'quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vind het schrikbarender hoe je dit soort dingen vindt
Uh, oké. Gewoon je keel open kunnen zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk wordt dit hier gedoogd.
En wat kan je er mee?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
googlen op 'holly michaels deepthroat gif'
Ik denk dat die wortel langer is dan mijn roede.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Even quoten voor je vriendin.
Piemp Pinoquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wat zou zijn zoekopdracht geweest zijn?
Ik zie je graag een dag of 7 hongerlijen hoor...quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:56 schreef Paul het volgende:
Laat ook je mening horen!
SER / Paul ongeschikt voor het glazen huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk wordt dit hier gedoogd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
googlen op 'holly michaels deepthroat gif'
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Mooi plaatje jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Hij doet het perfect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Die kan ik niet zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er nog 1:Ja, dat was het origineel voor de mrstyloproductionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er nog 1:Dat is de gemiddelde FOK lengteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:
Hier doet ie het wel, kan ik toch niet ruikenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan zelf een plaatje posten dat het niet doet
Ik heb er nog 1:ze kan zo het circus inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je weer zo doen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Hou dat in het VI-topic ofzo.
Neequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook geen Pieter van den Hoogeband gifs?
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zijn jullie chagrijnig. Is Giel nu toevallig op de radio?
Alba gifjes worden overal gewaardeerd hoor johannes, zelfs hierquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook geen Pieter van den Hoogeband gifs?
En waarom zou het dan wel goed zijn in het beste topic van FOK!?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ik zie alleen de toegevoegde waarde niet om het hier te plaatsen.
Gewoon negeren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En waarom zou het dan wel goed zijn in het beste topic van FOK!?
Heb er gisteren ook een paar gedaan. Onverdeeld succes.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Alba gifjes worden overal gewaardeerd hoor johannes, zelfs hier
Geen idee, daar kwam het weg toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En waarom zou het dan wel goed zijn in het beste topic van FOK!?
Azijnzuur, zoutzuur en accuzuur zijn de standaard shotjes in dit topic.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zijn jullie chagrijnig. Is Giel nu toevallig op de radio?
Ik vond mijn gifjes van Holly ook heel leukquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Alba gifjes worden overal gewaardeerd hoor johannes, zelfs hier
Hoiquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef Mirjam het volgende:
Mensen, viezige gifjes enzo hoeven an sich niet hoor
Het spijt me.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef Mirjam het volgende:
Heel smerig inderdaad, bahquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef Mirjam het volgende:
Pino114 red een dier?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, die Pino114. Maar hij is wel leuk hoor
Die is 10 of zo...quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:03 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou die middelste wel raken hoor mensen.
heloefquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:03 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar.quote:
Wortels zijn jammie, worsten daarentegen...quote:
Heloefquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:03 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Pino114quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, die Pino114. Maar hij is wel leuk hoor
Heloef ook (geestelijk)quote:
Coen..quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:04 schreef Mirjam het volgende:
Koen
al viel ik net wel een beetje voor Giel toen hij het huwelijksaanzoek-verhaal vertelde
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan zelf een plaatje posten dat het niet doet
Met een steen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:03 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Koen? Wie is Koen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:04 schreef Mirjam het volgende:
Koen
al viel ik net wel een beetje voor Giel toen hij het huwelijksaanzoek-verhaal vertelde
Met de C.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:04 schreef Mirjam het volgende:
Koen
Sander print op dit moment deze post uit en stopt het in zijn kont.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:04 schreef Mirjam het volgende:
Koen
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sander print op dit moment deze post uit en stopt het in zijn kont.
Het is Coen!
Montagne?quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geeft niet, Supervogel is niet boos
Nee wel een Paulienquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef DeLuna het volgende:
Koen en Chiel. Hebben we dan ook Poul?
Powellquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef DeLuna het volgende:
Koen en Chiel. Hebben we dan ook Poul?
* Timo20 vangt!quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis slingert een krat bier het topic in
Die gaat zo slapen.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:03 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Die willen de kaap'ren varen.quote:
Fok, m'n harsesquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis slingert een krat bier het topic in
In de zomer wel lekker, in Duitsland welteverstaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 vangt!
Net een halve liter Jupiler op, nu een Radler op (die rotzooi moet ook op)
Geef mij er maar een paar.quote:
Kun je verder Jupiler drinkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 vangt!
Net een halve liter Jupiler op, nu een Radler op (die rotzooi moet ook op)
Nee, stukken bier.quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga darten kijken, tot straks denk ik![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]nog niet eerder gezien dit jaar in dit topic
* FritsFlits werpt een fles naar Duckquote:
leeg of vol? en met aggresieve intenties?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
* FritsFlits werpt een fles naar Duck
Hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |